Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی در جنگ‌های سخت به نقطه امن رسیده و کوچک‌ترین خطای محاسباتی دشمن پاسخ داده می‌شود گفت: پدافند غیرعامل کشور را در برابر تهدیدات نرم دشمن مصون می‌کند‌. ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی در دیدار اسدالله کریمی معاون امور تهران و کلانشهرهای سازمان پدافند غیرعامل کشور با وی به مناسبت هفته پدافند غیرعامل با تبریک حلول ماه ربیع‌الاول اظهار داشت: پدافند غیرعامل یکی از ضرورت‌های کشور است و رهبر معظم انقلاب نیز بر آن تاکید دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مدیریت جهادی لازمه کار در شرایط فعلی کشور است گفت: داشتن برنامه در انجام هر کاری نیز از ویژگی‌های مهم مدیران در دستگاه‌های اجرایی کشور است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه نسبت به دشمن دو تصور وجود دارد افزود: در یک تصور وظیفه ما دفع دشمن است، یعنی وقتی دشمن مستقر شد انرژی صرف کنیم تا دشمن را از صحنه خارج و آن را دفع کنیم.

فرمانده سپاه کرمان: پیروی از ولایت فقیه دشمنان نظام را ناکام و درمانده کرده استجانشین سپاه کرمان: تحریم‌ها و تهدیدها خللی در اراده ملت ایران وارد نمی‌کندایمن‌سازی و دفاع در برابر تهدیدات دشمن مهم‌ترین برنامه پدافند غیرعامل است

وی با اشاره به اینکه نگاه دوم این است که قبل از آنکه دشمن وارد شود به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که دشمن فکر تجاوز به کشور را هم نکند گفت: در این نگاه وظیفه داریم که خود را در برابر هر تهدیدی مقاوم کنیم.

علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه در گذشته و تاریخ کشور معمولا اینگونه بوده که دشمن حمله کرده و ما دفاع کردیم افزود: اما در نگاه دوم که نگاه دفاعی است اصلا نباید اجازه دهیم که دشمن به خاک، اندیشه و فکر ما ورود پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه این نگاه است که کشور را به یک قدرت برتر در دنیا تبدیل می‌کند و نمونه فعلی آن در بحث نظامی کشور وجود دارد گفت: در جنگ‌های سخت به نقطه امن رسیدیم و کوچک‌ترین خطای محاسباتی دشمن پاسخ داده می‌شود.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه نه تنها در مرزهای جغرافیایی که در کیلومترها خارج از مرزهای کشور دشمن را متوقف کردیم و اجازه عملیات علیه کشورمان از آنها گرفته شده است افزود: یکسری جنگ‌ها، جنگ نرم هستند که دشمن امروز از این طریق وارد میدان شده است.

وی با اشاره به اینکه فلسفه دفاع در جنگ نرم به پدافند غیرعامل برمی‌گردد و باید هوشیارانه عمل کنیم گفت: کار در جنگ نرم بسیار سخت‌تر است و پدافند غیرعامل آمده تا ما را در برابر تهدیدات نرم دشمن مصون کند.

علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه در جنگ نرم باید میدان را خوب شناخت و در حوزه‌های مختلف زیستی، فرهنگی، سایبری و ... محیط را خوب شناسایی و ضعف‌ها را بدانیم افزود: شناسایی کامل از تهدیدات دشمن ‌علیه کشور در هر بخشی باید انجام شود و این وظیفه پدافند غیرعامل است.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های دشمن بسیار پیچیده است بیان کرد: دشمن از تهدید نظامی علیه کشور مایوس شده و از این رو سایر تهدیدات را علیه کشور ما پیگیری می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه مردم را باید در جریان تهدیدات دشمن قرار داد تا این توطئه‌ها را نیز خنثی کرد گفت: کشور را باید در برابر انواع تهدیدات دشمن ایمن کرد.

انتهای پیام/ش

R7860/P/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۹۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی

مصوبات جلسه کارگروه دائمی پدافند غیرعامل کشور از سوی رئیس ستادکل نیروهای مسلح ابلاغ و تکالیف جدیدی برای دستگاه‌های اجرایی کشور تعیین شد.

به گزارش ایسنا، مصوبات هشتادوسومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور در نامه‌ای از سوی رییس ستاد کل نیروهای مسلح و کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور ابلاغ شد.

براساس تبصره یک، قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور، کارگروه (کمیته) دائمی پدافند غیرعامل کشور به ریاست رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، بالاترین مرجع تصمیم‌گیری در حوزه پدافند غیرعامل کشور است که تصمیمات آن با ابلاغ رئیس کارگروه مزبور برای همه دستگاه‌های لشکری، کشوری، بخش دولتی و عمومی غیردولتی لازم الاجراست و مستنکفین علاوه بر جبران خسارت وارد شده، به مجازات موضوع ماده (۵۷۶) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) مصوب ۲ /۳ /۱۳۷۵ محکوم می‌شوند و چنانچه خساراتی وارد نشده باشد، برابر قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب ۷ /۹ /۱۳۷۲ با مستنکف رفتار خواهد شد. 

مصوبات هشتاد و سومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور را می‌توان اینجا مشاهده کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • اولویت امروز پایش تهدیدات و برنامه ریزی برای مقابله است
  • وضع پدافند غیرعامل تأسیسات ذخیره‌سازی گاز سراجه بررسی شد
  • آگاهی‌بخشی مهمترین پایه پدافند غیرعامل است
  • قطب‌نمای «بصیرت» کشور را در برابر تهدیدات بیمه می‌کند
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های سمنان دوگانه‌سوز شود
  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی