Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-07@07:48:56 GMT

درخواست قصاص برای بوکسوری که دختر ماساژور را کشت

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۴۹۱۱۰

درخواست قصاص برای بوکسوری که دختر ماساژور را کشت

رویداد۲۴ چند روز بعد کارشناسان هویت مقتول و خانواده‌اش را شناسایی کردند. به‌گفته آن‌ها «نگار» کارشناس ارشد فیزیک بود و در یکی از دانشگاه‌های اروپایی برای تحصیل در مقطع دکترا پذیرفته شده بود، اما از آنجا که وضع مالی خوبی نداشتند دختر جوان مجبور بود کار کند و پول مورد نیازش را فراهم کند. در ادامه مشخص شد وی با چند دختر دیگر در خانه‌ای زندگی می‌کرده، اما از چند روز قبل به‌طرز مرموزی ناپدید شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بررسی‌های پلیسی نشان می‌داد نگار آخرین بار با مرد جوانی به‌نام سعید قرار ملاقات داشته است. بدین ترتیب به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران سعید بازداشت شد.   او که ابتدا منکر جنایت بود پس از ۴۰ روز به قتل دختر جوان اعتراف کرد و گفت: در یکی از کانال‌های تلگرامی با آگهی ماساژور در خانه مواجه شدم وقتی تماس گرفتم نگار را به من معرفی کردند. او برای این کار ۳۰۰ هزار تومان می‌گرفت. فردای آن روز حدود ساعت ۳ با نگار قرار گذاشتم. من سوار خودرو به محل قرار رفتم، اما با دیدن نگار پشیمان شدم. به او گفتم قرار ماساژ به هم خورده است، اما او به من گفت باید ۲۵۰ هزار تومان برای خسارت پرداخت کنم. سر همین موضوع باهم بحثمان شد، او شروع به داد و فریاد کرد. از آنجایی که محل قرارمان نزدیک خانه‌ام بود و می‌ترسیدم کسی متوجه شود چند مشت به او زدم تا بترسد. اما مشت‌های من باعث مرگ او شد چرا که من سال‌هاست ورزشکارم و بوکس کار می‌کنم. با مرگ او تصمیم گرفتم جسد را در سطل زباله بیندازم، اما ترسیدم که کسی ببیند؛ بنابراین صبر کردم تا هوا تاریک شود و جسد را داخل رودخانه انداختم.
بدنبال اعترافات متهم او به بازسازی صحنه قتل پرداخت و با درخواست اولیای دم برای قصاص، کیفرخواست او به دستور بازپرس غلامی صادر شد. مرد ۴۴ ساله بزودی در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه خواهد رفت. منبع: روزنامه ایران برچسب ها: رویداد24 ، قصاص ، قتل دختر ماساژور ، ازسازی صحنه قتل ، قاتل ، دادسرای امور جنایی تهران ، اخبار حوادث ، حادثه سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 قصاص قاتل دادسرای امور جنایی تهران اخبار حوادث حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۹۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارت عروسی دختر آیت‌الله طالقانی + عکس

به گزارش همشهری آنلاین، وحیده طالقانی دختر آیت‌الله سید محمود طالقانی در سال ۱۳۴۷ با هوشنگ مخلصی ازدواج کرد. مخلصی از مدیران صنعتی در شهر اراک بود که در سال ۱۳۵۷ به عنوان اولین مدیر مرکز گسترش صنایع ایران بعد از انقلاب انتخاب شد. وحیده طالقانی نیز نماینده تهران در ششمین دوره مجلس شورای اسلامی بود.

کد خبر 849860 برچسب‌ها آیت الله طالقانی خبر مهم

دیگر خبرها

  • کارت عروسی دختر آیت‌الله طالقانی + عکس
  • ربودن دختر نوجوان؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • مرگ؛ ایستگاه پایانی دو قاتل | اتفاق شیرین برای یک محکوم به قصاص که تا یک قدمی چوبه دار قرار گرفت اما ...
  • رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر
  • جشن تکلیف ۲۰۰۰ دختر افغانستانی (عکس)
  • ربودن دختر نوجوان در این شهر؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • عکس/ جشن تکلیف ۲۰۰۰ دختر افغانستانی
  • ربایش دختر نوجوان و درخواست ۱۰۰ میلیارد ریال در جنوب تهران
  • تصاویری از پیدا شدن یسنا دختر گم شده گلستانی
  • نجات ۱۰ گردشگر گرفتار در منطقه کوهستانی مُنگار