Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسانی، از تجلیل فرزندان شهدای مدافع حرم و میهن در مراسم افتتاحیه جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان استان همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان،  «احمدرضا احسانی» در دیدار با جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین‌(ع) همدان، گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته تا حوزه‌های مختلفی مثل کتاب، موسیقی، تئاتر، قرآن و عترت را با هم پیش ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان  با توضیح اینکه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان بعد از جشنواره فجر بزرگترین جشنواره هنری است، ادامه داد: تاریخ افتتاحیه جشنواره را روز ۱۶ آبان انتخاب کردیم تا با شروع امامت امام زمان‌(عج) همزمان شود.

 

وی در ادامه با بیان اینکه در روز افتتاحیه جشنواره از تعدادی از فرزندان شهدا تجلیل خواهد شد، اضافه کرد: تجلیل از شهدا و خانواده‌های آن‌ها موجب خیر و برکت جشنواره می‌شود.

 

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین‌(ع) همدان هم ضمن تشکر از اعضای ستاد برگزاری جشنواره، گفت: استان همدان ۱۴ شهید مدافع حرم دارد که هر کدام ویژگی‌های خاص و شخصیت ارزشمندی دارند که نگین این شهدا نیز سردار شهید همدانی است.

 

«مهدی فرجی» با بیان اینکه شهدا داشته‌های ما هستند، افزود: این جشنواره فرصت خوبی برای تجلیل از فرزندان شهداست.

 

 

 

 

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه شهادت امام رضا ع 13 آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی پدافند غیرعامل زائران پیاده حضرت رضا ع کاروان زائران پیاده سالروز شهادت امام رضا ع امام جمعه تجلیل از فرزندان مدافع حرم استان همدان جشنواره بین المللی تئاتر کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۹۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم افتتاحیه هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران

علیرضا غضنفریان کد خبر: 1229551 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • (عکس) قوی‌ترین مردان ایران در مراسم افتتاحیه کارخانه هادی چوپان
  • قوی‌ترین مردان ایران در مراسم افتتاحیه کارخانه هادی چوپان (عکس)
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • مراسم افتتاحیه هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • قطار جشنواره هنر‌های نمایش کانون همدان در ایستگاه پایانی
  • قطار جشنواره هنرهای نمایش کانون همدان در ایستگاه آخر
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • همدان خاستگاه شاعران حوزه کودک و نوجوان است
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • آغاز مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان/ هیئتی به وسعت خیابان‌های شهر به راه افتاد