Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۱۷ و ۳۲ دقیقه روز گذشته یک مرد جوان در روستای جیلان‌آباد به داخل چاه ۱۵ متری سقوط کرد که آتش‌نشانان ایستگاه شماره ۱۵ با حضور در محل حادثه این جوان را زنده از چاه خارج کرده و به نیروهای اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

فرهاد کاوه‌آهنگران درمورد سقوط جوان ۲۳ ساله از ارتفاع ۶ متری در محوطه کارگاهی مرکز سیتی‌سنتر افزود: این حادثه پنجشنبه شب رخ‌ داد که نیروهای امداد و نجات از ایستگاه‌های شماره ۱۲ و ۱۳ آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این جوان به کمک نیروهای آتش‌نشانی به محل امن منتقل و سپس برای درمان به نیروهای اورژانس پیش‌بیمارستانی تحویل داده‌ شد.

همچنین مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان درباره حوادث هفت روز اخیر گفت: پنجشنبه شب  گذشته براثر انفجار کپسول گاز در خیابان بزرگمهر اصفهان ۶ نفر شامل ۲ مرد و چهار زن مصدوم و توسط واحدهای امدادی به بیمارستان امین منتقل و تعدادی از مصدومان نیز به صورت سرپایی در محل درمان شدند.

غفور راستین درباره حادثه دیگر انفجار کپسول گاز در روستای بوان شهرضا افزود: به دلیل استفاده نادرست از کپسول گاز در یک باب منزل مسکونی در این روستا ۱۰ نفر شامل چهار زن و ۶ کودک زخمی و برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان امیرالمومنین(ع) شهرضا منتقل شدند.

وی درباره حادثه واژگونی سواری پراید در جاده انارک به نایین تصریح کرد: پنج نفر شامل ۲ زن، ۲دختر بچه و یک مرد در این سانحه رانندگی دچار مصدومیت و به بیمارستان حشمتیه نایین منتقل شدند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همچنین بیان کرد: عصر روز پنجشنبه نیز واژگونی خودروی تندر در کیلومتر ۳۵ اتوبان کاشان- نطنز موجب کشته شدن دختر ۷ ساله و مصدومیت یک کودک یکساله، ۲ زن ۳۱ و ۵۱ ساله و مرد ۵۴ ساله شد.

وی اضافه کرد: این مصدومان پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به وسیله سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شدند.

راستین به واژگونی خودروی سمند در محور تودشک - کوهپایه اشاره و خاطرنشان کرد: این حادثه پنج مصدوم شامل یک مرد، سه زن و یک کودک بر جا گذاشت که پس از مداوای اولیه توسط تکنسین‌های اورژانس، به بیمارستان امین شهر اصفهان منتقل شدند.

وی درخصوص حادثه واژگونی تانکر حمل سوخت روبروی ورودی دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد نیز گفت: در این حادثه راننده ۴۰ ساله تانکر مصدوم و با  هماهنگی با راهداری، پلیس ۱۱۰، شهرداری و معاونت بهداشتی، به بیمارستان منتظری نجف‌آباد منتقل شد.

واژگونی خودرو یکی از مشکلات اساسی محورهای ارتباطی کشور است که سالانه میلیارد ریال خسارت به اقتصاد ملی وارد می‌شود که به تاکید کارشناسان باید برای رفع آن تدابیری اصولی اندیشید.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اظهارداشت: حادثه برخورد خودروی سمند با کامیون در روستای حسن‌آباد تیران روز سه شنبه گذشته موجب مصدومیت ۶ نفر شامل سه کودک  ، زن ۴۲ ساله و ۲مرد ۴۳ و ۴۹ ساله شد که برای انجام مراحل درمانی به بیمارستان بهنیای تیران منتقل شدند.

 وی همچنین افزود: براثر برخورد یک دستگاه تریلی با سواری هاوال در گردنه نیه در محدوده آزادراه اصفهان-کاشان، یک زن جان خود را از دست داد.

راستین عنوان کرد: در این سانحه رانندگی پنج نفر شامل یک زن، یک مرد و سه کودک نیز مجروح و به بیمارستان خاتم‌الانبیا نطنز منتقل شدند.

اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان با توان ۱۴۵ پایگاه شامل ۷۵ پایگاه شهری، ۶۹ پایگاه جاده‌ای، یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۸۳۰ نفر نیروی انسانی ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به شهروندان امدادرسانی می‌کند.

استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه شامل ۳۹۹ کیلومتر آزاد راه، یکهزار و ۶۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۷۹۱ کیلومتر راه همسنگ و ۲۹ کیلومتر آزاد راه است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سقوط آتش نشانی سازمان اورژانس اصفهان حوادث اصفهان تصادفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۹۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در محور صوفیان _شبستر هفت کشته و مصدوم برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی شادی نیا گفت:به دنبال گزارش برخورد دنا با سوزوکی در محور صوفیان _شبستر پایگاه‌های اورژانس شرفخانه، شبستر، سیس، صوفیان و پایگاه هلال احمر سفید کمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت:کارشناسان اورژانس فوت سه نفر را در محل تایید کردند و چهار مصدوم را تحت مراقبت پیش بیمارستانی به بیمارستان فاطمیه شبستر انتقال دادند.

گفتنی است حال دو مصدوم وخیم گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۱۹ مصدوم در دو حادثه رانندگی
  • تصادف در جاده جنت آباد قم با یک کشته و ۸ مصدوم 
  • حادثه رانندگی در محور صوفیان _شبستر هفت کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • بالگرد اورژانس قم دوبار به پرواز درآمد
  • ۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز
  • حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز | ۴ نفر مصدوم شدند
  • تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت
  • مصدوم شدن مرد ۶۰ ساله براثر حمله خرس در دزفول
  • سقوط اتوبوس به دره‌ در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت