Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی کریمی صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی شاهرود، ضمن بیان اینکه مأموران آگاهی‌بخش انتظامی بسطام موفق به دستگیری سارقین حرفه‌ای سیم و کابل شدند، اظهار داشت: این سارقان به ۴۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

وی بابیان اینکه پس از چند فقره سرقت سیم و کابل هوایی برق در حوزه شهرستانی که غالباً در روستاها و راه‌های روستایی منطقه بسطام واقع‌شده بود در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت، تصریح کرد: در پی افزایش سرقت‌ها خاموشی‌های مکرر در این منطقه به وقوع پیوست که این امر آسایش مردم را در منطقه مختل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همکاری فرزند با پدر در سرقت

فرمانده انتظامی شاهرود با تأکید بر اینکه گروهی از مأموران آگاهی‌بخش بسطام با همراهی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان شاهرود برای بررسی‌های میدانی به منطقه اعزام شدند، افزود: در این تحقیقات سرنخ‌هایی از یک سارق سابقه‌دار در سرقت‌ها شناسایی شد.

کریمی با اشاره به تحقیقات تکمیلی و کار اطلاعاتی آگاهی بیان کرد: درنهایت سارق ۵۰ ساله به همراه فرزند ۲۵ ساله خود درزمانی که در حال سوزاندن روکش سیم‌های هوایی برق بودند دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: این سارقان پس از تکمیل پرونده در پلیس آگاهی مطابق با قانون به مراجع قضایی برای صدور حکم منتقل می‌شوند.

کد خبر 4760825

منبع: مهر

کلیدواژه: سرقت نیروی انتظامی سمنان شاهرود علی کریمی بوشهر بارش باران ایلام گرگان خطبه های نماز جمعه اربعین 98 مشهد شهرکرد سانحه تصادف شهادت امام رضا ع قزوین اربعین حسینی استانداری سمنان بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۹۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان منزل در زابل

 سرهنگ  حمید نوری فرمانده انتظامی شهرستان زابل  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان زابل، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

 وی افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص گردید ۳ نفر از سارقان سابقه دار اقدام به سرقت در سطح شهرستان می‌نمایند؛ که با شناسایی افراد تشکیل دهنده این باند، ماموران پلیس این شهرستان موفق شدند در دو عملیات هماهنگ، اعضای این باند را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

 سرهنگ نوری با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان مقدار زیادی لوازم سرقتی به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد، اظهار داشت: متهمان در تحقیقات به عمل آمده پلیس به ۱۶ فقره سرقت لوازم منزل در سطح شهرستان زابل اعتراف کردند؛ و در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مراجع قضایی گردیدند.

   
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه