Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ ترکی الفیصل، رئیس پیشین دستگاه اطلاعات عربستان اعلام کرد حمله به تاسیسات نفتی آرامکو اثرات قابل توجهی بر ریاض گذاشت.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  ترکی الفیصل، رئیس پیشین دستگاه اطلاعات عربستان اعلام کرد حمله به تاسیسات نفتی آرامکو اثرات قابل توجهی بر ریاض گذاشت.
اخبار سیاسی- وی تاکید کرد: حمله به دو تاسیسات نفتی ما باعث افزایش سطح هشدار تهدید بالقوه ایران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریاض پس از این حمله قابلیت‌های دفاعی خود را در مناطقی که ممکن است در برابر حمله ایران آسیب پذیر باشد، افزایش داده است.
وی خاطر نشان کرد: ما تغییری در رفتار ایران مشاهده نمی‌کنیم. تهران علی رغم میانجیگری پاکستان تمایلی برای حل سیاسی موضوعات مختلف از جمله موضوع جنگ یمن نشان نداده است.
ترکی فیصل در پایان گفت: ما خواستار مشاهده حسن نیت از طرف ایران هستیم. قطع حمایت تهران از حوثی‌ها (جنبش انصارالله یمن) ممکن است راه را برای حل و فصل سیاسی جنگ یمن به وجود آورد. با این وجود، تا این لحظه چنین حسن نیتی از سوی ایران مشاهده نشده است.
اواخر شهریور ماه نیرو‌های یمنی اعلام کردند در واکنش به ادامه جنایت‌های ائتلاف متجاوز علیه مردم این کشور، تاسیسات آرامکوی عربستان را هدف حمله پهپادی قرار دادند. این حمله موجب کاهش ۵۰ درصدی تولید نفت این کشور و افزایش بهای جهانی طلای سیاه شد. برچسب ها: ترکی الفیصل ، ایران

منبع: خرداد

کلیدواژه: ترکی الفیصل ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۹۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات حضور دو هیات دولتی ایران در عربستان

دریافت 20 MB کد خبر 6091934

دیگر خبرها

  • از سرگیری پروازهای ترکیش ایرلاین به افغانستان
  • سریال قطب شمال اقتباسی از رمان کنت مونت کریستو یا نسخه ایرانی یک سریال ترکی؟
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • بلینکن خواستار سیستم دفاعی یکپارچه اعراب مقابل ایران
  • موافقت عربستان با پیشنهادهای ایران
  • بلینکن خواستار سیستم دفاعی یکپارچه اعراب در مقابل ایران شد
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد
  • جزئیات حضور دو هیات دولتی ایران در عربستان
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه