Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-27@15:37:22 GMT

کشف 21 کیلو شیشه در دشت آزادگان

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۴۹۸۸۱

به گزارش ایلنا، سرهنگ "سید قاسم موسوی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ، ماموران کلانتری 13 بخش بستان با تلاش اطلاعاتی از فعالیت یک قاچاقچی موادمخدر صنعتی شیشه که از مرزهای شرقی وارد کشور شده، مطلع و دستگیری آن را به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران پلیس پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و مراقبتی شبانه روزی، سوداگر مرگ را حین جابه جای مواد با موتورسیکلت شناسایی و در عملیات تعقیب و گریز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان تصریح کرد: در بازرسی از موتورسیکلت متهم 21 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه کشف شد.

به گزارش سایت پلیس، سرهنگ موسوی با اشاره به اینکه متهم به همراه موتورسیکلت توقیفی و مواد مخدر تحویل مرجع قضائی داده شد، بیان داشت: نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی با سوداگران مرگ و مخلان امنیت به شدت برخورد می کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شبانه روزی فرمانده انتظامی شهرستان ماموران پلیس موتورسیکلت نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۹۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون

به گزارش قدس خراسان، به نقل از ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی، کارشناسان گمرک دوغارون موفق شدند با استفاده از دستگاه "ایکس‌ری" کامیونی، حین کنترل کامیون‌های ورودی به کشور مواد مزبور که از نوع هرویین فشرده و شیشه بود را کشف کنند.

این مواد مخدر که به طرز ماهرانه‌ای داخل کابین راننده جاسازی شده بود با هوشیاری و دقت عمل کارشناسان مزبور کشف شد.

دیگر خبرها

  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی