Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرضیه قنبریان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: شیر و سیلندرهایی که به لحاظ صدمات وارده در چرخه توزیع و یا استهلاک، قابل استفاده نیستند، از رده خارج می شوند.

وی افزود: در۶ ماه نخست سالجاری تعداد چهار هزار و ۶۰۶ سیلندر گاز مایع نیز از رده خارج شد و چهار هزار و ۳۵۰ سیلندر نو جایگزین شد.

قنبریان گفت: ۱۲ واحد تأسیسات سیلندر پرکنی گاز مایع در لرستان وجود دارد که در حال حاضر هشت واحد دارای پروانه استاندارد معتبر می باشند وتاسیساتی که موفق به دریافت پروانه نشوند، جهت قطع سهمیه گاز به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی معرفی  و یا از طریق مراجع قضایی، با آنان برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل استاندارد لرستان گفت: همچنین در راستای حفظ ایمنی وسلامت استفاده کنندگان از وسایل تفریحی و در راستای اجرای مقرارت استاندارد اجباری، وسایل بازی غیر استاندارد در سلسله پلمب شدند.

قنبریان افزود: ترامبولین، تاب زنجیری، قطار بازی و  یوروبانجی مستقر در پارک ملت شهرستان الشتر توسط کارشناسان این اداره کل و با هماهنگی مراجع قضایی پلمب و غیر قابل بهره برداری اعلام شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استاندارد خرم آباد لرستان گاز مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۹۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد جدید هالند: پنجمین بازیکن تاریخ لیگ برتر با ثبت ۱۰+ گل در بازی‌های خانگی و خارج از خانه

با وجود انتقادات فراوان از عملکرد هالند، او هم‌چنان در حال فتح آمار و رکوردها است!

طرفداری | حساب رسمی لیگ برتر انگلیس در X، از جدیدترین رکورد غول نروژی منچسترسیتی ارلینگ هالند رونمایی کرد. بر این اساس، هالند پنجمین بازیکن تاریخ لیگ برتر به حساب می‌آید که در طول یک فصل، هم در بازی‌های خانگی و هم در بازی‌های خارج از خانه، ۱۰ گل یا بیشتر را به ثمر می‌رساند.

ارلینگ هالند در فصل جاری ۲۷ بازی برای منچسترسیتی در لیگ برتر انجام داده و آمار ۲۱ گل و ۵ پاس گل را به ثبت رسانده‌است. او در مجموع تمامی رقابت‌ها در فصل جاری، ۳۲ گله است.

رکورد هالند پیش‌تر در اختیار چه کسانی بوده است؟ هری کین: ۲۰۱۵/۱۶، ۲۰۱۶/۱۷، ۲۰۱۷/۱۸ لوییس سوارز: ۲۰۱۲/۱۳، ۲۰۱۳/۱۴ رابین فن پرسی: ۲۰۱۲/۱۳، 2011/۱۲ تیری آنری: ۲۰۰۱/۰۲، ۲۰۰۲/۰۳ بازیکنانی که در طول یک فصل لیگ برتر، هم در بازی‌های خانگی و هم در بازی‌های خارج از خانه ۱۰+ گل به ثمر رساندند

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • سوسیس و کالباس با گوشت ماهی هم به بازار آمد
  • رکورد جدید هالند: پنجمین بازیکن تاریخ لیگ برتر با ثبت ۱۰+ گل در بازی‌های خانگی و خارج از خانه
  • رئیس قوه قضائیه در هرمزگان: چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد
  • چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد
  • ۱۸۵ میلیون متر مکعب آب شرب در لرستان تولید شد
  • رئیس قوه قضائیه: چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد
  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • بازگشت ۲۳۹ واحد غیرفعال کشاورزی لرستان به چرخه تولید
  • طی دو سال ۲۳۹ واحد غیرفعال کشاورزی به چرخه تولید بازگشت