Web Analytics Made Easy - Statcounter

تحلیل‌گر مسائل سیاسی غرب آسیا با بیان اینکه سفارتخانه آمریکا محور شرارت در راستای خدمت به صهیونیست جهانی است، گفت: 13 آبان 58 غیرقابل‌ اعتماد بودن آمریکا برای ملت ایران ثابت شد و افراد بصیر به این موضوع پی بردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرعلی حیدر امیری در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک با اشاره به تسخیر سفارتخانه آمریکا در ۱۳ آبان سال ۵۸ توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) با عنوان تسخیر لانه جاسوسی اظهار داشت: سفارت‌خانه آمریکا در هر کشوری شعبه دوم سازمان سیا، مؤسسات انقلاب‌های رنگی و مخملی جرج سوروس و مرکز منازعه، مرافعه، مجادله، مخاصمه و فتنه در آن کشور است و لذا سفارت آمریکا مرکزی دیپلماتیک برای روابط سالم میان دولت‌ها نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: سفارت آمریکا مرکز فرماندهی تروریست‌ها برای برهم زدن امنیت و آرامش جوامع و در راستای خدمت به منافع غرب باهدف فروش تسلیحات و خرید نفت ارزان در کشورهاست.

کارشناس روابط بین‌الملل عنوان کرد: سفارت‌های آمریکا، جاسوس خانه‌هایی هستند که در اوایل انقلاب امام(ره) نام لانه جاسوسی بر آن نهادند و امروز این اسم به‌عنوان یکی از ابتکارات جمهوری اسلامی در تمام دنیا نهادینه‌شده است؛ در واقع “سفارت‌خانه آمریکا را به‌عنوان محور شرارت در راستای خدمت به صهیونیست جهانی” برای مردم جهان تبیین کردیم.

وی تصریح کرد: افول آمریکا از ۱۳ آبان ۵۸ شروع شد، آنجایی که انقلاب اسلامی ایران در میان فرعونیان علیه ظلم و ستم قیام کرد؛ افول آمریکا در بهمن ۵۷ شروع و در ۱۳ آبان ۵۸ حرف آخر افشاگری علیه استکبار زده شد.

امیری با اشاره به افشای اسناد جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان انقلابی بیان کرد: از همان روز ۱۳ آبان ۵۸ غیرقابل‌اعتماد بودن آمریکا برای ملت ایران ثابت شد و افراد بصیر به این موضوع پی بردند و نظام سلطه، استثمار، استعمار، استکبار و صهیونیست جهانی اگر می‌گویند حقوق بشر منظورشان حفظ حقوق غربی‌ها است.

نویسنده اولین کتاب بیداری اسلامی گفت: برجام، تیر خلاص غیرقابل‌اعتماد بودن آمریکا بود؛ آمریکا در برجام نشان داد دولت و هیات حاکمه‌اش هر زمان منافعشان به خطر بیفتد تمام معاهدات بین‌المللی و مصوبات شورای امنیت و سازمان ملل را برهم می‌زنند.

وی اظهار داشت: امروز تعدادی غرب‌گرای، غرب‌زده و غرب گدای داخلی هنوز آمریکا را کدخدا، رهبر دهکده جهانی و ایجادکننده نظم نوین جهانی می‌دانند و متأسفانه چشم بر غرب و هیات حاکمه آمریکا دارند و به سرمایه ملی، منابع انسانی، اقتدار نظامی و عزت ایران اسلامی نگاه نمی‌کنند.

امیری افزود: بعد از تسخیر لانه جاسوسی و افشا شدن هزاران سند خیانت آمریکا و خودفروختگان و لیبرال‌های داخلی، کارتر اعلام کرد ما با ایران قطع ارتباط می‌کنیم و امام(ره) فرمودند این قطع ارتباط قطعاً به نفع ما و به ضرر آمریکاست، حالا عده‌ای در داخل از دولت ملی‌گراها و بازرگان که در دیدار با آمریکا به‌دفعات متعدد شکست خوردند عبرت نگرفته و در بعضی از منابر، سایت‌ها و رسانه‌های خود به دنبال برقراری رابطه مجدد با آمریکا هستند.

وی بابیان اینکه امروز ایران اسلامی مستقل است چراکه وابستگی به شرق و غرب ندارد عنوان کرد: نشانه پیروزی این ملت از ۱۳ آبان‌ها و با به دوش داشتن پرچم مبارزه با استکبار شروع‌شده و ادامه دارد به‌طوری‌که هرروز شاهد بی‌اعتباری آمریکا در میان ملت‌ها هستیم.

کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: انقلاب ما بر مبنای دانایی، خرد، استکبارستیزی و حمایت از ملت‌ها تحت پرچم و زعامت امام(ره) شروع‌شده و با رهبری خردمندانه و مدبرانه رهبر معزز و معظم انقلاب اسلامی ادامه دارد و برای تحقق استقلال و پیشرفت بر مبنای الگوی ایرانی اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب به دنبال ایجاد تمدن نوین اسلامی هستیم.

وی تصریح کرد: ما به تأسی از امام حسین(ع) مبارزه با استکبار را شروع کردیم و در هرزمانی یزید زمان ما مشخص است، یزید هر زمان کسی است که به دنبال غصب حقوق ملت‌ها، زورگویی به مظلومان و مستضعفین، استثمار، ظلم، استکبار، سلطه، استعمار و مکیدن خون مردم باشد، جهان خوارانی که تنها چشم بر نفت منطقه دارند و با ایجاد تفرقه سلاح خود را در منطقه می‌فروشند این‌ها یزیدهای زمان هستند و امروز امام خامنه‌ای حسین زمان و بلند کننده بیرق سرخ حسینی و بصیرت زینبی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۰۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها

به گزارش خبرگزاری رسمی قطر (قنا)، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا تلفنی با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر گفتگو کرد. در این تماس تلفنی دو طرف درباره آخرین تحولات غزه و اراضی اشغالی فلسطین و تلاش‌های دو کشور برای برقراری توافق آتش بس فوری و دائمی در غزه با یکدیگر رایزنی کردند.

بنا بر این گزارش، رئیس جمهور آمریکا و امیر قطر همچنین در این گفت وگوی تلفنی روابط راهبردی دو کشور و راه‌های حمایت و تقویت آن و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

جزئیات بیشتری از این گفت وگوی تلفنی گزارش نشده است.

پیش از این نیز وزیران خارجه آمریکا و قطر در ریاض با هم دیدار و درباره آخرین تحولات غزه و منطقه با یکدیگر گفتگو کرده بودند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • رئیس کمیسیون اروپا: حمله اسرائیل به رفح کاملا غیرقابل قبول است
  • ظهور و اثبات قدرت ایران در عرصه بین‌المللی!
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • خیزش دانشگاه‌های آمریکا علیه محور شرارت آمریکایی-اسرائیلی
  • یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد
  • قرآن، سندی برای اثبات «خلیج همیشه فارس» + فیلم
  • استان بوشهر خط مقدم محور مقاومت ایران اسلامی است + تصویر
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود