Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از ایسنا، محمد علی غفاری، مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد امروز، 11 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تاکنون حدود ۱۰۰ پزشک معادل ۲۱ درصد از مجموع کل پزشکان استان برای شفافیت تراکنش‌های بانکی مشارکت کردند و کارت‌خوان خود را به سامانه سازمان امور مالیاتی کشور متصل کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در سطح کشور استان‌های ایلام و کهگیلویه و بویراحمد مشارکتی کمتر از میانگین کشوری داشته‌اند.
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: با وجود پیگیری‌های زیاد صورت گرفته برای نشست با رئیس سازمان نظام پزشکی استان در این خصوص اما تا کنون حاضر نشدند که با این سازمان نشستی داشته باشیم.
غفاری با بیان اینکه پزشکان قشر فرهیخته، فهیم، تحصیلکرده و نخبه هستند، تصریح کرد: استانی که در زمینه حضور در هشت سال دفاع مقدس نسبت به جمعیت بیشترین حضور را داشت اما در رابطه با اتصال کارت خوان پزشکان خود کمترین مشارکت را داراست.
وی ادامه داد: براساس بند «ی» تبصره ۶ قانون بودجه امسال و تبصره ۲ ماده ۱۶۹ قانون مالیات‌های مستقیم، همه صاحبان حرف و مشاغل پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی و دامپزشکی که مجوز فعالیت آن‌ها توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان نظام پزشکی ایران و یا سازمان نظام دامپزشکی و سازمان دامپزشکی ایران صادر می‌شود، مکلف‌اند در چارچوب آیین‌نامه تبصره ۲ ماده ۱۶۹ از ابتدای امسال از پایانه فروشگاهی استفاده کنند.
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: بر طبق ماده ۱۵، نصب نکردن و یا استفاده نکردن از سامانه صندوق فروش و یا ثبت نکردن صورتحساب خرید و فروش مشمول جریمه ۲ درصد فروش خواهد بود که این مهم بر اساس تبصره ۲ ماده ۱۶۹ قانون مالیات‌های مستقیم است.
یادآور می‌شود، اخیرا علی رستم‌پور، مدیرکل دفتر تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی گفت: تاکنون ۲۸ هزار پزشک در طرح سازمان مالیاتی برای شفافیت تراکنش‌های بانکی مشارکت داشته‌اند که استانهای ایلام و کهگیلویه و بویراحمد کمترین مشارکت را داشتند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد اجتماعی پزشک کارت خوان قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۰۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران طی حکمی «حمید طالبی» را به‌عنوان سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، متن حکم مجید چگنی برای سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است:

همچنین به پاس زحمات ریحان بهادر در دوره تصدی این سمت از ‌وی قدردانی شده است.

دیگر خبرها

  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • جزئیات سقف ۱۸ میلیارد تومانی معافیت‌های مالیاتی برای صاحبان مشاغل
  • اختتامیه ۲۱ المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در سی سخت
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی کهگیلویه و بویراحمد
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • ثبت همزمان صورتحساب طلافروشان در ۲ سامانه‌ لغو شد؟
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • صدور سند مالکیت املاک با وجود بدهی به دولت، مجاز شد
  • آماده باش هلال‌احمر در پی هشدار سازمان هواشناسی
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد