Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-04@10:46:04 GMT

مبلغ پرداختی پرسپولیس به بودیمیر مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۵۰۷۳۲

مبلغ پرداختی پرسپولیس به بودیمیر مشخص شد

باشگاه پرسپولیس باید مبلغ کلانی را به مهاجم کروات سابق خود بپردازد.  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ماریو بودیمیر، مهاجم کروات فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس تهران که در نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته لیگ برتر با قراردادی یک و نیم ساله به ارزش ۵۰۰ هزار یورو به سرخپوشان پیوست، تنها پنج ماه پیراهن این تیم را بر تن کرد تا پس از جدایی برانکو ایوانکوویچ، او نیز به دلیل مشکلات مالی قراردادش را فسخ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بودیمیر در پرسپولیس تنها توانست یک گل در لیگ برتر و یک گل در لیگ قهرمانان آسیا به ثمر برساند برای نیم فصل گذشته باید ۱۵۰ هزار یورو دریافت می‌کرد، اما تنها ۲۰ هزار یورو از قراردادش را گرفت تا بابت پرداخت نشدن مطالباتش از این باشگاه تصمیم به فسخ یکطرفه قراردادش بگیرد.

مهاجم کروات پیشین سرخپوشان پس از اینکه ۲ ماه حقوقش را دریافت نکرد تصمیم به فسخ یکطرفه گرفت و حالا محمد حسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که با توجه به قرارداد ۵۰۰ هزار یورویی و سودی که روی آن پول می‌رود، باید ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار یورو به بودمیر پول بدهد.

این مبلغ با توجه به قیمت یورو (حدود ۱۲ هزار تومان) ۷۰ میلیارد ریال معادل ۷ میلیارد تومان می‌شود.

لازم به ذکر است، قرارداد بودیمیر برای یک نیم فصل ۱۵۰ هزار یورو بود و ۱۰۰ هزار یورو نیز بابت رضایت نامه باشگاه دیناموزاگرب کرواسی باید پرداخت می‌کرد و ۲۵۰ هزار تا نیز مربوط به لیگ نوزدهم بود که بودیمیر خواستار دریافت تمام مبلغ قرارداد شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس بودیمیر لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۰۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس در دیدار با سپاهان مشخص شد/ بیرانوند رسید

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار لوس ویرا ترکیب پرسپولیس را برای دیدار با سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران به شرح زیر مشخص کرد: 

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، امید عالیشاه، مهدی ترابی، اوستون اورونوف و عیسی آل‌کثیر.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد
  • مافیا از هر اتوبوس داخلی چند هزار یورو به جیب می‌زند!  | «یک فرد خاص مانع ورود اتوبوس برقی به ایران شده ...»
  • هند در قرارداد بندر چابهار کمتر از یک چهارم مبلغ به تعهد خود عمل نموده!
  • قرارداد یکی از بدترین خریدهای تاریخ میلان در انتهای فصل به پایان می‌رسد
  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • غرامت سنگین بایرن برای همکاری با جانشین توخل
  • زمان اعلام رسمی تمدید قرارداد تونی کروس مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس در دیدار با سپاهان مشخص شد/ بیرانوند رسید
  • حداقل حقوق بازنشستگان 35 درصد افزایش یافت
  • دارایی بابک زنجانی از بدهی او بیشتر بود؛ یک میلیارد و ۹۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو تسویه شد