Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-05@23:14:07 GMT

راهکار العامری برای حل بحران عراق

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۵۰۷۴۰

صراط:

رئیس ائتلاف الفتح گفت: شکست نظام پارلمانی عراق ثابت شده و باید نظام دیگری که متناسب با وضعیت کشورمان باشد، شکل گیرد.

به گزارش تسنیم به نقل از شبکه الفرات، هادی العامری در بیانیه‌ای اظهار داشت: با احترام فراوان به تمام ابتکارهای سیاسی صادقانه و مخلصانه برای دستیابی به راهی برای حل خواسته‌های ملت عراق که تظاهرات کنندگان آن را بیان کرده‌اند، ما معتقدیم که راه‌حل واقعی در ضرورت تجدیدساختار روند سیاسی تحت سقف و چارچوب قانون اساسی از طریق تغییرات اساسی در قانون اساسی است، چرا که شکست نظام پارلمانی ثابت شده و دیگر نفعی ندارد و به همین سبب باید نظام دیگری که مناسب وضع‌مان باشد، شکل گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پارلمان عراق بر پایبندی کامل به نقشه راهی که مرجعیت عالی دینی ترسیم کرده،‌ تأکید کرد و گفت مرجعیت بار دیگر نشان داد که سوپاپ اطمینان عراق است.

حلبوسی در بیانیه‌ای خاطرنشان کرد: ما به‌عنوان نمایندگان مجلس به‌طور گسترده و مستمر برای ملت و مطالباتش به‌دور از فشارهای خارجی تلاش خواهیم کرد.

وی بر تلاش جدی برای انجام تغییرات در قانون اساسی از طریق همکاری با نمایندگان تظاهرات کنندگان و نخبگان و دانشگاهیان تأکید کرد.

حلبوسی همچنین خاطرنشان کرد مجلس نمایندگان برای تسریع در اجرای نقشه راهی که مرجعیت عالی دینی وضع کرده نشست برگزار خواهد کرد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: هادی العامری عراق پارلمان عراق صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۰۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات دانشجویان، استکبار جهانی را به مرز بحران کشانده است

امام‌جمعه گلپایگان گفت: تظاهرات در غرب بر علیه استکبار جهانی به مرز بحران رسیده و نظام لیبرال دموکراسی در حال فروپاشی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز _جمعه چهاردهم اردیبهشت‌ماه- در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع)، اظهار کرد: امام صادق (ع) پایه‌گذار حوزه علمیه بودند و شاگردان بسیاری را برای عرضه افکار خالص اسلام و طرد اندیشه‌های باطل و منحرف تربیت کردند.

وی افزود: امروز به برکت علما و بزرگان و دانشمندان مکتب تشیع شاهد تحولات سیاسی و اجتماعی در جهان هستیم بنابراین نباید این عظمت را نادیده گرفت.

امام‌جمعه گلپایگان ادامه داد: اگر امروز دانشجویان آمریکایی و اروپایی در حمایت از مردم فلسطین و غزه و در محکومیت رژیم جنایتکار اسرائیل و حاکمان جنایتکار برخاستند به برکت بیداری اسلامی است که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌ها و پیام‌ها بیان می‌کنند.

حجت‌الاسلام کرامتی افزود: خوشبختانه تظاهرات در غرب بر علیه استکبار جهانی به مرز بحران رسیده و نظام لیبرال دموکراسی در حال فروپاشی است.

وی با بیان اینکه با مطالعه قرآن و شناخت درست اسلام هرگز تحت تأثیر رسانه‌های غرب قرار نخواهند گرفت، اضافه کرد: دلیل دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی حاکم شدن ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

کد خبر 750334

دیگر خبرها

  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و اساسنامه‌های دولت + جزئیات
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد
  • تشکیل سازمان «سپند» به تایید شورای نگهبان رسید
  • جوکار: طبق قانون شفافیت قوای سه گانه آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد
  • جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم
  • تظاهرات دانشجویان، استکبار جهانی را به مرز بحران کشانده است
  • معلم اساسی‌ترین عامل تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت است
  • اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر، منصوب و معرفی شدند