Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@06:00:03 GMT

دبستان « امید تجارت » در بشاگرد افتتاح شد .

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۵۰۹۶۵

دبستان « امید تجارت » در بشاگرد افتتاح شد .

با حضور قائم مقام بانک تجارت و مهندس « نوید احمدی » مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان، جمعی از مسئولان استانی و شهرستان بشاگرد دبستان 3 کلاسه امید بانک تجارت به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ « نادر خواجه حق وردی »، قائم مقام بانک تجارت کشور در آئین بهربرداری از این مدرسه، گفت: افتخار ما این است که امروز بیش از 20 میلیون نفر از مردم کشور از مشتریان این بانک هستند و با اعتماد به بانک  منابع خود را در اینجا گذاشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: بانک تجارت نیز در پاسخ به اعتماد مردم توانسته است با اعتای انواع تسهیلات به 8.5 میلیون نفر از مردم به یاری آنها بشتابد که این امر نه تنها به پرداخت تسهیلات بسنده نشده بلکه در مسیر یاری به مردم و مناطق محروم توانسته ایم در احداث پتروشیمی، بزرگراه ها، جاده های ترانزیتی، سدسازی و محرومیت زدایی مشارکت داشته باشد.

 

قائم مقام بانک تجارت کشور گفت:در کنار این موارد، بانک تجارت با ورود به حوزه مسئولیت های اجتماعی نیز اقداماتی انجام داده است و با تامین منابع از بخش های مختلف برای حفظ و ترویج مسئولیت های اجتماعی اقدام کرده است.

 

وی با بیان اینکه این بانک بعد از انقلاب در قالب محرومیت زدایی در مناطق کمتر توسعه یافته کشور اقدام کرده است، بیان کرد: در سال جاریی 11 مدرسه مشابه را در نقاط مختلف کشور احداث می کنیم که تا به امروز پنج واحد افتتاح شده است و شش واحد دیگر نیز تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

 

حق وردی به مشارکت بانک تجارت در طرح آبرسانی روستایی نیز اشاره و عنوان کرد:بانک تجارت برای آزادی زندانیان غیر عمد و درمان بیماران صعب العلاج در بیمارستان ها نیز در حد توان همکاری داشته است.

 

قائم مقام بانک تجارت کشور با تاکید بر اینکه برای محوطه سازی این مدرسه و مسئولیت های اجتماعی دیگر در این منطقه اقداماتی انجام خواهد شد، گفت: با توجه به اینکه برنامه های سال 98 بانک بسته شده و اعتبارات تخصیص یافته برای مشارکت برنامه ریزی شده است، برای سال آینده نیز برای درخواست های داده شده از سوی مردم و مسئولان بشاگرد اقداماتی صورت خواهد گرفت.

 

حق وردی در خصوص کمک و مشارکت در مسئولیت های اجتماعی در سایر نقاط استان هرمزگان نیز تصریح کرد: در استان هرمزگان علاوه برای این واحد، ۲ واحد دیگر در دست ساخت است که تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

 

قائم مقام بانک تجارت ابراز امیدواری کرد که این مدرسه که با تلاش همه مردم و مسئولان تکمیل و به بهرداری رسید، پرورش دهنده دانش آموزان نخبه باشد تا بتوانند به کشور کمک کنند.

 

مهندس « نوید احمدی »، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان نیز گفت: این مدرسه با اعتبار 2 میلیارد ریال و زیربنای 120 متر مربع در این روستا ساخته شده که امروز در اختیار دانش آموزان روستای کوروبن حصار قرار می گیرد.

 

وی این مدرسه با مشارکت بانک تجارت و اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان احداث شده است، افزود: این پروژه شامل سه کلاس درس، دفتر اداری، سرویس بهداشتی است.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان عنوان کرد: امسال همچنین دو مدرسه غیر استاندارد تخریبی در بشاگرد نوسازی و بهسازی می‌شود.

 

وی افزود: تا پیش از پایان سال ساخت ۲ مدرسه شش کلاسه شبانه روزی را نیز آغاز خواهیم کرد.

 

« احمد محمودی »، فرماندار شهرستان بشاگرد نیز عنوان کرد: در سفر فریدون همتی استاندار هرمزگان به این روستا مشکلات دیگر روستا در حوزه بهداشت و آبرسانی نیز مورد توجه و بررسی قرار گرفت که برای اجرای آن دستورات لازم صادر شده است.

 

وی افزود: تا پایان سال خانه بهداشت این روستا نیز به بهره برداری خواهد رسید.

 

گفتنی است؛ بشاگرد که در گویش محلی بَشکَرد نامیده می شود، منطقه ای کوهستانی مشتمل بر سه بخش مرکزی، گافر و پارامون و گوهران و 270 روستا و آبادی است که در فاصله 260 کیلومتری شرق بندرعباس و در همسایگی استان های سیستان و بلوچستان و کرمان قرار دارد.

 

بیشتر بخوانید: بی احتیاطی نوجوان ۱۳ ساله در سدپیشین گاندو را عصبانی کرد بی احتیاطی نوجوان ۱۳ ساله در سدپیشین گاندو را عصبانی کرد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان تجارت درمان سیستان و بلوچستان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۰۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والدین دارای نوآموز بخوانند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حسین دولت دوست گفت: با توجه به پایان مهلت سنجش نو آموزان، لازم است کلاس اولی‌ها هر چه سریعتر برای "سنجش سلامت" ثبت نام کنند. وی افزود: سامانه نوبت‌گیری برنامه ملی سنجش بدو ورود به دبستان و کودکستان در سال ۱۴۰۳ باز شده است و والدین می‌توانند با مراجعه به سایت my.medu.ir برای نوبت‌گیری اقدام کنند. دولت دوست بیان کرد: متولدین اول مهر ۱۳۹۶ تا اول مهر ۱۳۹۷ که در مهر ۱۴۰۳ وارد پایه اول دبستان می‌شوند الزاما باید در برنامه سنجش بدو ورود شرکت کنند، در غیر این صورت امکان ثبت‌نام در پایه اول دبستان را نخواهند داشت.

دیگر خبرها

  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم
  • ۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • دبستان ۶ کلاسه خیرساز مرحوم محب‌الله شاویسی در سنندج افتتاح شد
  • مدرسه پسرانه سما شعبه یک بندرعباس، روز معلم را جشن گرفت
  • پخش چند فیلم ضدسیاست‌های آمریکا و با حال و هوای معلمان
  • دریافت وام ۳۰۰ میلیونی با نصب همراه بانک رسالت ایفون
  • والدین دارای نوآموز بخوانند