Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@02:03:58 GMT

سپاهان فاتح مسابقات دارت قهرمانی کشور شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۵۱۱۲۲

سپاهان فاتح مسابقات دارت قهرمانی کشور شد

شانزدهمین دوره مسابقات دارت قهرمانی کشور مردان با قهرمانی تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در مجموع رده بندی تیمی همراه شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، شانزدهمین دوره مسابقات دارت قهرمانی کشور مردان با قهرمانی تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در مجموع رده بندی تیمی همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رقابت‌ها که با حضور ۳۴ تیم از ۳۰ استان کشور در خانه بسکتبال مجموعه ورزشی 22 کولان سنندج برگزار شد بعد از تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، تیم تهران دوم شد و تیم اردبیل در جایگاه سوم ایستاد.

در فینال بخش انفرادی این رقابت‌ها حسین اعرابی از فولاد مبارکه سپاهان همشهری خود علیرضا ایزدی را با حساب ۵ بر ۴ مغلوب کرد و به عنوان قهرمانی دست یافت، امیر علی رمضانی از خراسان رضوی و سلمان شهباز پور از لرستان مشترکا در جایگاه سوم قرار گرفتند.

در بخش تیمی ۴ نفره فولاد مبارکه سپاهان متشکل از حسین اعرابی، علیرضا ایزدی، محمود هارونی و یدالله فروغی مقابل تیم تهران به برتری رسید و قهرمان شد، همچنین تیمهای کردستان و البرز در جایگاه سوم مشترک ایستادند.

بالاخره در فینال مسابقات بخش دونفره تیم دو نفره حسین اعرابی و علیرضا ایزدی از فولاد مبارکه سپاهان مقابل تیم دو نفره اردبیل به برتری دست یافت و قهرمان شد، همچنین تیم‌های تهران الف و توابع تهران مشترکا در جایگاه سوم ایستادند.

مراسم اختتاحیه این رقابت‌ها با حضور حلیم شرعی دبیر فدراسیون انجمن‌های ورزشی، کامبیز ایوب‌زاده رییس انجمن دارت کشور، فرهاد مبین رییس هیات انجمن‌های ورزشی استان کردستان و شاهو هاشمی نسب سرپرست کمیته دارت استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: قهرمانی سپاهان در مسابقات هندبال پسران منطقه 5 کشور سپاهان به مصاف محلات می رود/ برنامه مسابقات هندبال جوانان در اصفهان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کردستان اصفهان رقابت فولاد مبارکه مردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۱۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور

احتمال دارد فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) قانون ممنوعیت برگزاری مسابقات لیگ داخلی کشورها در خارج از کشور را مورد بازنگری قرار دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فیفا ممکن است قانون ممنوعیت مسابقات قهرمانی ملی در خارج از کشور را تا پایان سال 2024 تغییر دهد.

این خبر را کریستوفر بنینگ، وکیل فیفا در دادگاه فدرال به عنوان بخشی از رسیدگی به شکایت شرکت ارائه دهنده خدمات ورزشی Relevent Sports علیه فیفا و فدراسیون فوتبال آمریکا (USSF) بیان کرد.

Relevent Sports از فیفا و USSF به دلیل انحصار مسابقات در سال 2019 شکایت کرد، زیرا مجاز به برگزاری مسابقه لالیگا بین بارسلونا و خیرونا در میامی نبود.

آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدال برنز مسابقات آزاد دارت کارگران کشور بر گردن بانوی یزدی
  • مسابقات دارت آزاد قهرمانی کارگران ایران
  • فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲ شد
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • کشتی گیران نونهال کرمانی فاتح مسابقات قهرمانی کشور
  • پاس قم فاتح لیگ برتر کاراته/ قهرمان لیگ آینده سازان معرفی شد
  • مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز پایان یافت
  • تیم خور لارستان قهرمان لیگ دسته دو هندبال کشور شد