Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@11:21:53 GMT

تداوم باد شمال در بوشهر /خلیج‌فارس همچنان مواج است

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۵۱۱۸۳

تداوم باد شمال در بوشهر /خلیج‌فارس همچنان مواج است

ایسنا/بوشهرطبق اعلام هواشناسی امروز و فردا در بندر بوشهر وزش باد شمالی تداوم خواهد داشت و دریا خصوصاً در سواحل مرکزی و جنوبی تا حدودی مواج خواهد بود.

به گزارش ایسنا، بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده تداوم وزش باد شمالی طی امروز و فردا در سطح استان به خصوص در سواحل و بر روی خلیج فارس می باشد. بنابراین دریا خصوصاً در سواحل مرکزی و جنوبی استان تا حدودی مواج خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش بینی می شود در روز دوشنبه از سرعت وزش باد کاسته شود اما مجدداً از روز سه شنبه سرعت باد با جهت شمال غربی به طور نسبی افزایش خواهد یافت.

بر اساس پیش بینی ۲۴ ساعته وضعیت جوی و دریایی آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و وزش باد و جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و در قسمتهای جنوبی در سواحل و بر روی دریا در برخی ساعات ۱۶ تا ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود و ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در فاصله از ساحل ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر می رسد.

به گزارش ایسنا، کمترین دمای روز جاری در استان بوشهر مربوط به شهر جم با ۲۹ درجه سانتیگراد، بیشترین دما نیز در شهرهای اهرم، خورموج، برازجان و دیّر با ۳۴ درجه سانتیگراد است.

فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۷:۰۵، مد دریا ساعت ۱۳:۵۷ و جزر دوم دریا ساعت ۱۷:۰۱ خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هواشناسي خلیج فارس شهر جم بندر بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۱۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف ساخت اسکله شناور در سواحل غزه از سوی آمریکا+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از لبنان ۲۴، سنتکام از توقف ساخت اسکله شناور در سواحل غزه به علت شرایط بد آب و هوایی خبر داد.

سنتکام اعلام کرد که شدت وزش باد و ارتفاع امواج دریا شرایط ناامنی را برای نظامیانی که مشغول ساخت اسکله هستند، ایجاد کرده است.

گفتنی است که آمریکا به دنبال ساخت اسکله شناور در سواحل غزه است. این طرح شامل دو جزء اصلی است که باید به هم وصل شوند - یک اسکله شناور بزرگ که از قطعات فولادی تشکیل شده و یک گذرگاه و اسکله دو طرفه ۵۴۸ متری.

این گذرگاه از اتصال قطعات فولادی ۱۲ متری تشکیل شده است که تا ساحل ادامه دارد.

کشتی‌های باری تدارکات را به آب‌های غزه می‌رسانند و کمک‌ها سپس بر روی تعدادی قایق و کشتی‌های کوچک‌تر - معروف به کشتی‌های پشتیبانی لجستیکی - بارگیری و به اسکله برده می‌شود. از آنجا به بعد، وسایل نقلیه زمینی امکانات را به داخل غزه خواهند برد.

این مسیر فلزی در دریا وصل و سپس به سمت ساحل هدایت می‌شود و نیروهای آمریکایی مجبور نیستند پا به ساحل غزه بگذارند.

کد خبر 6095946

دیگر خبرها

  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان
  • ناپایداری‌های جوی در بوشهر افزایش می‌یابد
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان، ۱۵ اردیبهشت
  • توقف ساخت اسکله شناور در سواحل غزه از سوی آمریکا+فیلم
  • فعالیت سامانه بارشی در بوشهر ادامه دارد
  • سواحل استان بوشهر متلاطم است/ افزایش پوشش ابر
  • وزش باد‌های شدید و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۴ اردیبهشت
  • خلیج فارس مواج است/احتمال بارش های پراکنده
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان/ مواج شدن دریا
  • اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد