Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران:رییس سازمان بسیج ورزشکاران گفت: امریکا و همپیمانانش در منطقه فقط به دنبال بهره کشی و ایجاد جنگ و ناامنی هستند .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار داوود آذرنوش، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به نزدیک شدن به 13 آبانماه و روز اشتکبار ستیزی گفت: حضرت امام (ره) قبل از انقلاب زمانی که امریکا را شناختند فرمودند این کشور قابل اعتماد نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به انقلاب اسلامی افزود: انقلاب ما بر اساس خوی ضد استکباری شکل گرفته است و آمریکایی ها همیشه در گروه های ضد انقلاب و به دنبال ترور و جنگ بوده اند .

رئیس بسیج ورزشکاران کشور گفت: در جنگ 8 ساله دفاع مقدس حمایت امریکا از صدام بر همه مشهود بود و حمایت همه جانبه امریکا و پرورش گروه های تروریستی در منطقه بر همگان آشکار است.

وی عنوان کرد: توطئه های آمریکا همیشه در راستای براندازی انقلاب ایران بوده است و گرفتاریهایی را برای دولتها ایجاد کردند و این دولت خبیث همیشه به دنبال ایجاد تنش در منطقه بوده است.

آذرنوش ادامه داد: جنگ و آشوب عراق و لبنان و جنگ خانمان سوز یمن همه با سرکردگی این دولت خبیث است و تا زمانی که آمریکا دست از خوی استکباری خود برندارند قابل اعتماد نیستند.

وی عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران خوشبختانه تا به حال با عزت ایستاده است و به دهن امریکا زده است .

آذرنوش با اشاره به بی نتیجه ماندن مذاکرات گفت: حتی مسئولینی که اصرار به مذاکره با امریکا داشتند به آنها نیز بد عهدی امریکایی ها ثابت شد و فهمیدن که مذاکره بی نتیجه است .

وی تاکید کرد: مذاکره و تعامل زمانی معنی پیدا می کند که خروجی برای ما داشته باشد تا به حال که هیچ دستاوردی برای ایران نداشته است و از همه مهمتر اینکه طبق فرموده رهبری مذاکره باید با عزت و باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۱۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراکز رشد علوم انسانی در استان‌های کشور تشکیل می‌شود

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور گفت: تلاش خواهیم کرد تا به نوعی مراکز رشد علوم انسانی را در استان شکل دهیم تا هسته‌های علوم انسانی در مراکز مستقر و حمایت شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، روح‌الله رضوی‌نژاد ظهر امروز در دهمین جشنواره استانی جهادگران علم و فناوری بسیج در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مرکزی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در کمتر از پنج دهه پیشرفت‌های بسیار زیادی کسب کرده است، پیشرفت‌های ایران اسلامی به برکت انقلاب، امام راحل(ره) و جانفشانی شهدا به دست آمده است. بنابراین نباید این افتخارات و پیشرفت‌ها فراموش شود. پشتوانه انقلاب اسلامی مردم هستند، مقام معظم رهبری فرموده‌اند هرجا کاری به مردم واگذار شد، کار پیش رفت.

وی با بیان اینکه معجزه انقلاب اسلامی حرکت مردمی است، افزود: بسیج تنها داشتن کارت بسیجی نیست بلکه تمام افرادی که در راستای مشکلات پیشگام و همراه هستند بسیجی هستند که به عنوان جهادگران در این حوزه فعالیت می‌کنند که در این راستا همه مردم ایران بسیجی هستند، حضور مردم به صاحبان مسئله کمک می‌کند و مانع کار مسئولان و صاحبان مسئله نمی‌شود.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور  تصریح کرد: مشارکت مردم بستر تحول را ایجاد می‌کند که بستر این نقش‌آفرینی باید فراهم شود. انقلاب اسلامی حرکتی را آغاز کرده که قرار است تمدن نوین اسلامی را تحقق ببخشد، قدرت تحقق تمدن نوین اسلامی نیازمند مرجعیت علمی است که با جهاد علمی محقق می‌شود، اگر بتوان طرفیت‌های موجود را برای حل مسائل انقلاب اسلامی بسیج کرد، قطعا نتایج خوبی حاصل می‌شود، ما اتفاقات بررگی را رقم زده‌ایم و به طور حتم می‌توان اتفاقات و تحولات بزرگ‌تری را رقم زد.

رضوی‌نژاد خاطرنشان کرد: همه آزادیخواهان عالم و مردم ایران از طوفان‌الاقصی در پاسخ به عملکرد رژیم صهیونیستی و وعده صادق خوشحال و خرسند شدند، بیش از ده‌ها هزار کودک فقط توسط رژیم صهیونیستی از بین رفته‌اند که این پاسخی کوبنده به جنایات رژیم صهیونسیتی است.

وی ادامه داد: برنامه ما در حوزه فناوری سبز و نرم، ساماندهی هسته‌های صاحب ایده در مراکز رشد و حمایت‌های مادی و معنوی از طرح آنهاست، تسهیلات پرداختی به صاحبان ایده بسته به طرح‌ها و میزان نیاز طرح تعلق خواهد گرفت، سقف تسهیلات تبصره‌ای کارفرمایی تا 4 میلیارد تومان است، اما حمایت‌هایی که بنیاد تعاون سازمان بسیج تاکنون داشته 15 میلیارد تومان بوده است، اما در حوزه فناوری بسته به عدد طرح حمایت‌های لازم صورت خواهد گرفت.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور خاطرنشان کرد: تاکنون بیشتر تأکیدات درحمایت از حوزه فناوری نرم است و از امسال تلاش می‌شود در سازمان بسیج، حوزه فناوری‌های نرم و مسئله‌های حوزه انسانی و اجتماعی را فعال کنیم و به نوعی مراکز رشد علوم انسانی را در استان شکل دهیم و هسته‌های علوم انسانی در مراکز مستقر و حمایت شوند، پیش بینی ما این است متوسط بین 45 تا 60 مسئله حوزه فناورانه حمایت شوند.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • دو عملیات «طوفان الاقصی» و «وعده صادق» بیانگر تغییر موازنه قدرت است
  • مراکز رشد علوم انسانی در استان‌های کشور تشکیل می‌شود
  • مدارس در اختیار گروه‌های مردمی قرار می‌گیرند
  • عملیات «وعده صادق» جلوه روشنی از عقلانیت انقلابی بود/ میز مذاکره را هیچگاه ترک نکرده‌ایم
  • دفاع بذرپاش از وعده ۴ میلیون مسکن رئیسی
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • باقری: گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر کشور هستند
  • روز شمار هفته بسیج سازندگی کشور
  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟