Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@17:20:01 GMT

کشف و ضبط یک تن تریاک در همدان

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۵۱۵۹۹

کشف و ضبط یک تن تریاک در همدان

ایسنا/همدانفرمانده انتظامی استان همدان گفت: روز گذشته بیش از یک تن ماده مخدر تریاک توسط نیروی انتظامی استان همدان کشف و ضبط شده است.

به گزارش ایسنا، سردار بخشعلی کامرانی صالح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با تلاش مجاهدانه نیروی انتظامی، طی ۲۴ ساعته گذشته باند پیچیده موادمخدر که یک تن ماده مخدر تریاک را از استان های جنوبی به مقصد استان های غربی کشور حمل می کرد را شناسایی و دستگیر کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در جریان این اتفاق دو دستگاه خودرو توقیف شده و چهار نفر دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: تعدادی از همراهان و همکاران این باند قاچاق موادمخدر در استان های همجوار شناسایی و دستگیر خواهند شد.

کامرانی صالح تأکید کرد: علاوه بر موارد فوق، طی دو سه روز گذشته چهار کیلوگرم ماده مخدر شیشه و پنج کیلوگرم هروئین کشف و ضبط شده که چندین در این رابطه نفر دستگیر شدند و دو دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

وی تصریح کرد: موادمخدر معضل بزرگ اجتماعی است که همه خانواده ها باید با این معضل مقابله کنند و اخطار برای کسانی که در این حیطه فعالیت می کنند نیز این است که پلیس به شدت با این افراد مقابله می کند و در چنگال عدالت گیر خواهند کرد.

فرمانده انتظامی استان همدان در پایان تأکید کرد: از توزیع کنندگان درخواست داریم به خانواده ها و جوانان رحم کنند و از این کار دست بکشند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان نیز با بیان اینکه مبارزه های سلبی با توزیع کنندگان موادمخدر از ضرورت های نیروی انتظامی است و این کار ارزشمند قابل قدردانی است، گفت: این اقدام بسیار ارزشمند بوده و می تواند ناجی بسیاری از جوانان کشور باشد هرچند خانواده ها و جوانان باید هوشیار باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کشف و ضبط ترياك استانی اجتماعی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۱۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی تجری عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری با سلاح سرد در یکی از خیابان‌های گرگان، بلافاصله مأموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل مشاهده کردند که دو مرد میانسال از ناحیه دست هدف ضربات سلاح سرد قرار گرفته‌اند که به بیمارستان منتقل شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بررسی‌های میدانی مشخص شد شخصی با یک دستگاه خودرو سواری با سرعت زیاد در حال رانندگی بوده که شهروندان به وی تذکر می‌دهند، لذا متهم با عصبانیت با قمه به سمت آنها حمله ور و آنها را مجروح و از محل متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی گرگان با اشاره به حضور به موقع پلیس در محل و مدیریت صحنه درگیری گفت: با اقدامات فنی و گسترش چتر اطلاعاتی، متهم در کمتر از ۳ ساعت در مخفیگاهش دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6088011

دیگر خبرها

  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند
  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا