Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای خسروی عضو انجمن جوش ایران وکارشناس جوش صنعت، معدن وتجارت چهارمحال وبختیاری گفت: ازآنجایی که جوش آرگون نیازمند دقت بالا وهماهنگی بین چشم، دودست و قدرت تمرکز فکری است یکی از سخت‌ترین و ظریف‌ترین نوع جوشکاری است که استادان آن دراین رشته محدودهستند و خانم فتحی به عنوان کوچکترین دختر ایرانی موفق شد این جوش را به بهترین نحو انجام ودرآزمون این رشته بالاترین کیفیت را ازآن خودکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین دبیر انجمن جوش چهارمحال وبختیاری گفت: کاربرداصلی جوش آرگون در صنایع هوا فضا وصنایع دریایی است که به خاطر ظرافت ومقاومت بالا درصنایع دستی هم کاربرد دارد.
مدیرمرکز آموزش فنی وحرفه‌ای شهرهفشجان هم از استقبال بانوان از نخستین دوره آموزش جوشکاری زنان در این شهرخبرداد.
آقای بنی طالبی گفت: هم اکنون ۱۵ نفراز بانوان در دوره‌های هشت گانه انواع جوش شرکت کرده اند که فاطمه فتحی یکی از آنان است.
وی افزود: هدایت بانوان جوشکاردر صنایع دستی که نیازمند هنر جوشکاری هستند می‌تواند منبع درآمد خوبی برای آنان باشد.
هم اکنون ۳۸ درصد از جمعیت ۲۳ هزار نفری شهر هفشجان جوشکار هستند که به علت مهارت صنعتکاران، این شهربه پایتخت صنعت جوش ایران نام گرفته است.
درقطب صنعتی هفشجان ۲۵ واحدصنعتی به فعالیت‌های جوشکاری اختصاص یافته است که بیش از ۵۰۰ نفردرآن‌ها مشغول به کارهستند.

46

کد خبر 1316679

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری وزارت صنعت معدن و تجارت ایالات متحده آمریکا لیگ برتر نوزدهم باشگاه استقلال سینمای ایران دونالد ترامپ روسیه بازیگران سینما و تلویزیون ایران باشگاه تراکتور باشگاه پرسپولیس عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۱۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است

نماینده شهرستان اردل در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: اختصاص اعتبار جهت احداث ساختمان شهرداری کاج، بهسازی و تعریض جاده‌های شهرستان اردل و خرید ماشین‌آلات و تجهیزات شهرداری‌های شهرستان باید در دستور کار قرار گیرد.

حمید جهانگیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: تأمین برق طرح‌های کشاورزی شهرستان اردل منجر به انقلاب عظیمی در حوزه اشتغال شهرستان اردل می‌شود.

وی افزود: اختصاص اعتبار جهت احداث ساختمان شهرداری کاج، بهسازی و تعریض جاده‌های شهرستان اردل و خرید ماشین‌آلات و تجهیزات شهرداری‌های شهرستان باید در دستور کار قرار گیرد.

نماینده شهرستان اردل در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به موضوع افزایش اعتبار تملک دارایی به شهرداری‌های شهرستان اردل گفت: به‌روزرسانی آمار جمعیتی شهرستان اردل، می‌تواند تخصیص اعتبارات را عادلانه کند.

کد خبر 749908

دیگر خبرها

  • دانشگاه فرهنگیان چهارمحال‌وبختیاری ۶۴۸ دانشجو پذیرش خواهد کرد
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه هلن چهارمحال‌وبختیاری
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد
  • شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور
  • شوراها کمک کنند ظرفیت مردمی پای کار بیاید
  • راه‌اندازی اردوگاه دانش‌آموزی چمعالی بعد از ۱۸ سال
  • فراخواندن ورزشکار دختر کردستانی به اولین مرحله اردوی امادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور
  • ایران قوی نیازمند معلم قوی است
  • خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال وبختیاری