Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@02:22:15 GMT

ثبت سیزدهمین مورد اهدای عضو درکهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۵۱۹۳۸

ثبت سیزدهمین مورد اهدای عضو درکهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، غلامعباس سبز، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج امروز، 11 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مرحوم سید مهدی موحدی که به دنبال تصادف دچار خونریزی مغزی شده و در تاریخ ۵ آبان‌ماه در ‌آی سی یو بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بستری بود، سحرگاه امروز با رضایت خانواده نوع دوستش به ‌اتاق عمل بیمارستان انتقال یافت تا برداشت اعضاء انجام پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین، سیدسینا سعیدی، مسئول تیم فراهم‌آوری پیوند دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز ضمن تشکر از خانواده محترم و ایثار گر موحدی، گفت: با همکاری تیم پیوند اعضاء بیمارستان فوق تخصصی ابوعلی سینا شیراز، سحرگاه امروز شنبه ۱۱ آبان‌ماه، برداشت دوکلیه و کبد و دوقرنیه مرحوم‌ موحدی انجام شد تا به بیماران نیازمند پیوند زده شود و به آنها جان تازه ای بخشد.
وی ضمن تشکر ویژه از این خانواده ایثارگر، افزود: امیدواریم با نهادینه شدن این فرهنگ والا و انسانی، تعداد بیشتری از بیماران نیازمند پیوند به زندگی عادی خود بازگرداند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد اجتماعی اهدای عضو بیمارستان شهید بهشتی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۱۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح روز شنبه ۸ اردیبهشت به دعوت دکتر بهادر کرمی رئیس دانشگاه یاسوج به شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند. دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سردر دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی، بازید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت و مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴، نشست با اعضای هیأت رئیسه، نشست آمایش آموزش عالی (با حضور امام جمعه، استاندار، رؤسای دانشگاه‌ها و... )، نشست با اعضای هیأت علمی در قالب جلسه گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی و... از دیگر برنامه‌های این سفر یک روزه می‌باشد. 

دیگر خبرها

  • انجام ۱۰ عمل اهدای عضو در خوزستان در ۵ روز
  • ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان انجام شد
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • گردهمایی هماهنگ‌کنندگان اهدای عضو کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • زندگی دوباره ۴ بیمار با اهدای عضو در مشهد
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند