Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@02:22:15 GMT

کاهش دمای هوای شبانه در کرمانشاه طی هفته جاری

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۵۱۹۶۱

کاهش دمای هوای شبانه در کرمانشاه طی هفته جاری

محمد خسروی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بر اساس بررسی آخرین نقشه های هواشناسی هوای استان کرمانشاه در هفته جاری در شرایطی نسبتا پایدار قرار خواهد داشت.

وی با بیان اینکه طی این مدت گاهی وزش باد و افزایش ابر برای جو استان پیش بینی می شود، افزود: در روز دوشنبه رگبار خفیف و موقت باران پدیده های جوی قابل ذکر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه بیان داشت: همچنین طی امروز و فردا مه رقیق صبحگاهی در برخی نقاط استان و حواشی رودخانه ها مشاهده می شود.

خسروی گفت: در اواخر هفته جاری دمای هوای شبانه به طور نسبی کاهش و در نواحی سردسیر استان به صفر درجه سانتیگراد می رسد.

این مسئول درباره وضعیت دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت گذشته افزود: در این مدت شهرستان قصرشیرین با ۲۵  درجه سانتیگراد گرمترین و سنقر با دو درجه سانتیگراد خنک ترین نقاط استان بودند.

وی گفت: همچنین دمای هوای شهرستان کرمانشاه در این بازه زمانی بین ۵ و ۲۰ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه درباره آمار آخرین بارشها در سطح استان گفت: در روز نهم آبان، مجموعا ۱۵۸.۷میلیمتر بارش در سطح استان کرمانشاه گزارش شده که بیشترین میزان بارش با ۱۶.۲ میلیمتر به گهواره اختصاص داشته است.

این مسئول افزود: در آخرین بارش های استان میزان بارش در کرندغرب ۱۲.۲ میلیمتر، حمیل ۷.۲، کوزران ۶.۶ ، گهواره ۱۶.۲  ، ماهیدشت ۱۲.۴ ، شهرک صنعتی ۱۵ ، گواور ۱۹.۲ ، اسلام آباد ۱۶.۴ ، کنگاور ۶.۴ ، جوانرود یک میلیمتر، روانسر ۱.۶ ، سومار ۵.۸ ، هرسین  ۱۰.۶ ، سرارود ۱۱.۹ ، صحنه ۱۴ میلیمتر و پاوه ۲.۲ گزارش شده است.

کد خبر 4760994

منبع: مهر

کلیدواژه: پیش بینی وضعیت هوا دمای هوا بوشهر بارش باران ایلام گرگان خطبه های نماز جمعه اربعین 98 مشهد شهرکرد شهادت امام رضا ع سانحه تصادف اربعین حسینی قزوین بیرجند استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۱۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوای آذربایجان‌غربی کاهش می‌یابد

رئیس اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: دمای هوای استان با تقویت سامانه بارشی، از بامداد دوشنبه تا پایان هفته پنج درجه سانتی گراد کاهش می‌یابد. ️

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان، مهدی صابری در رابطه با وضعیت هوای آذربایجان‌غربی اظهار کرد: دمای هوای استان با تقویت سامانه بارشی، از بامداد دوشنبه تا پایان هفته پنج درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.

️وی افزود: طبق نقشه‌های پیش‌بینی و پیش‌یابی سامانه بارشی وارد شده به استان از روز دوشنبه تا روز سه‌شنبه تقویت می‌شود و بارش‌های متناوب باران در مناطق مختلف پیش‌بینی می‌شود.

رئیس اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: این بارندگی‌ها برای همه مناطق پیش‌بینی شده که همراه با وزش تندبادهای لحظه‌ای، رعد و برق و در مناطق مستعد تگرگ است.

صابری از شهروندان خواست تا روز چهارشنبه از تردد در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها، تردد در ارتفاعات و کوهپایه‌ها به علت احتمال وقوع رعد و برق و صاعقه و وزش تند باد خودداری کنند.

کد خبر 751254

دیگر خبرها

  • وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته؛ رگبار باران و وزش باد شدید
  • یخبندان بهاری در کردستان!
  • ۷۶.۸ میلی متر بارش در بهار در آذربایجان شرقی ثبت شده است
  • کاهش دما و بارش باران در راه مشهد
  • آخرین جزئیات بارش‌ها و دمای هوای تا ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی کاهش می‌یابد
  • دمای هوای کرمانشاه افزایش می‌یابد
  • هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است
  • زنجانی‌ها منتظر بارش تگرگ باشند
  • پیش بینی جوی نسبتا آرام و پایدار بر آسمان کرمان