Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@20:41:38 GMT

دیاباته بازی را برای استقلال درآورد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۵۲۰۱۰

حسین تراب‌پور درباره پیروزی ۴ بر ۲ استقلال مقابل تراکتور گفت:خدا را شکر یک نتیجه خوب را کسب کردیم. این برد نوید روزهای خوبی را به استقلال می‌دهد که توانست در جو سنگین تبریز و زیر فشار هواداران به بازی بازگشت. استقلال توانست گل مساوی را بزند و گل‌های بیشتری را وارد دروازه کند.

اخبار ورزشی- وی ادامه داد: استقلال به روزهای مورد علاقه هواداران نزدیک می‌شود و می‌تواند در ادامه مسابقات به صدر جدول صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت استقلال درباره عملکرد درخشان دیاباته مقابل تراکتور گفت: ۱۰ بازیکن استقلال یک طرف و او یک طرف قرار داشتند. دیاباته بسیار تاثیرگذار بود و توانست بازی را برای تیم در بیاورد. البته نمی‌توانیم تلاش دیگران را نادیده بگیریم اما دیاباته خیلی خوب کار کرد.

تراب‌پور درباره اینکه آیا این تیم می‌تواند در ادامه فصل هم عملکرد درخشان خود را ادامه دهد، گفت: استقلال در ادامه فصل بهتر هم می‌شود. من قبلا گفتم که استقلال خوب بازی می‌کند اما بدشانسی می آورد. در ابتدای فصل گل‌هایی می‌خورد که راه برگشت نداشت.

وی ادامه داد: اگر در بازی با فولاد و ماشین‌سازی زودتر گل می‌خورد، می توانست به بازی برگردد. متاسفانه استقلال نتیجه نمی‌گرفت اما الان خوب بازی می‌کند و نتیجه هم می‌گیرد.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال استقلال دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۲۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این بنر عجیب از شهرداری در مترو صدای همه تهرانی‌ها را درآورد! +تصویر

تبلیغ شهرداری تهران در ایستگاه مترو که به توجیه قرارداد خارجی این نهاد با یک شرکت چینی می‌پردازد، با واکنش تند کاربران فضای مجازی روبرو شده است. در این‌باره سجاد عابدی (فعال رسانه‌ای) نوشت: زاکانی می‌تواند جنس خارجی بخرد و بگوید چون قیمتش به‌صرفه‌تر و کیفیتش بهتر بود، ولی ما مردم باید از تولید داخل حمایت کنیم، انتقاد هم بکنیم بی‌بصیرت و حقیر می‌شویم! ای بیچاره مردم، ای بیچاره مردم.

دیگر خبرها

  • مورایس: بیرانوند و کنعانی زادگان که ستاره نیستند، فقط ما ستاره داریم!
  • این بنر عجیب از شهرداری در مترو صدای همه تهرانی‌ها را درآورد! +تصویر
  • رویارویی استقلال با تیمِ دوچهره و ادامه مأموریت تعقیب سرخ‌ها
  • واکنش جواد نکونام به جنجال پیرمرد سپاهانی
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • کشدارترین حواشی قبل از بازی پرسپولیس و سپاهان بی‌تاثیر بود؛ بدون دست هم می‌توانست بازی کند!
  • پیروزی پر گل اینترمیامی با آتش‌بازی مسی و سوارز!
  • پیروزی النصر با هت‌تریک رونالدو
  • هت تریک جدید کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر