Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، از حضور محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در جلسات هفته آینده این کمیسیون خبر داد و گفت: طبق دستورکار جلسات کمیسیون، وزیر آموزش و پرورش روز(سه‌شنبه، ۱۴ آبان) برای پاسخ به سئوال ۷ نماینده در این کمسیون حضور می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بررسی طرح الزام دولت به حمایت از مراکز علمی – تحقیقاتی ضداستکباری و همچنین بررسی طرح رفع انحصار زبان انگلیسی در نظام آموزش همگانی کشور نیز در دستور کار جلسات کمیسیون در هفته جاری قرار دارد.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به دستورکارهای دیگر کمیسیون در هفته جاری، ادامه داد: تعیین کمیته اِعمال ماده ۲۳۴ آئین‌نامه داخلی مجلس درباره اجرای ناقص قوانین مربوط به آموزش و پرورش و عدم تحقق عدالت آموزشی در استان سیستان و بلوچستان بنا به درخواست کمیسیون عمران دیگر برنامه کمیسیون در روز دوشنبه هفته جاری است.

حجت‌الاسلام سلیمی با بیان اینکه قرار بود تا در جلسه قبلی کمیسیون گزارش کمیته ویژه پرونده تحصیلی آقای فریدون قرائت و بررسی شود، اظهار داشت: به دلیل به حدنصاب نرسیدن جلسه بررسی این گزارش به جلسات کمیسیون پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه موکول شد، بنابراین قرائت گزارش کمیته ماده ۲۳۴ درباره پرونده تحصیلی آقای حسین فریدون نیز در دستورکار جلسات هفته جاری قرار دارد؛ پس از بررسی گزارش در کمیسیون این گزارش تقدیم هیئت‌رئیسه پارلمان می‌شود.

 اسامی نمایندگان سئوال کننده از محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش به شرح ذیل است:

۱-سید قاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه

۲- هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور

۳-محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز (۲ فقره)

۴-جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد

۵-علیم یارمحمدی نماینده مردم زاهدان به نمایندگی از سه ‌نفر

۶-شهاب نادری نماینده مردم اورامانات

۷- محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ

منبع: نماینده

کلیدواژه: حسن فریدون عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۲۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود معلم در هرمزگان ‌برای همیشه برطرف شود

نماینده مردم هرمزگان در مجلس با اشاره به مشکلات استان در زمینه سرانه فضای آموزشی و کمبود معلم گفت: باید در رابطه با کمبود معلم و اعطای امکانات و تسهیلات به معلمان کار اساسی صورت گیرد و این مسائل نیز باید یک بار برای همیشه حل شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، احمد مرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در آیین زنگ معلم سپاس ضمن تقدیر از زحمات معلمان، خاطراتی از زندگی و منش شهید حسین الله پرست که دبستان دخترانه شاهد بندرعباس مزین به نام وی بود پرداخت و گفت: شهیدالله پرست با سن و سال بسیار کمی که داشت اما فرماندهی شجاع بود و فرماندهی گردانی از لشکر 41 ثارالله به فرماندهی سردارشهید سلیمانی را این جوان هرمزگانی برعهده داشت و دانش آموزان مدرسه ای که به نام این شهید عزیز مزین است راهروان راه پاکش هستند.

وی افزود: معلمان شغل شریفی دارند و به عشق تعلیم و تربیت دانش آموزان شبانه روز تلاش می کنند بنابراین تمام ارکان باید قدردان تلاش و زحمت معلمان باشند. 

مرادی با تاکید بر اینکه مسئولان استانی به ویژه استاندار توجه خاصی به حوزه آموزش دارند گفت: استاندار با اقدامات بسیار خوب در حوزه آموزشی سبب ارتقای زیرساخت‌ها شده و باید از فرصت حضور وی برای بهبود شرایط آموزشی استان بهره برد. 

وی با اشاره به جایگاه واقعی معلمان تصریح کرد: ما نباید معلم را صرفا برای انتخابات بخواهیم، حریت و شجاعت و دلسوزی معلمان را نباید صرفا برای مسئله انتخابات بخواهیم، ارزش معلم بالاست و اگر نماینده ای برای مجلس انتخاب کرد باید بداند آن شخص نماینده واقعی او در مجلس خواهد بود. 

نماینده مردم هرمزگان در مجلس گفت: ما در طول زندگی و مسئولیت خود قدر و ارزش معلم را بدانیم، معلمان ما نباید سرگرم مشغله های مختلف شوند تا مسئله آموزش کم رنگ شود بر همین اساس تاکید دارم آموزش و پرورش استان نیازمند یک برنامه مدون برای تحول است. 

وی با اشاره به توسعه فضاهای آموزشی افزود: باید تلاش کرد مشکلات استان در این زمینه یکبار برای همیشه مرتفع شود، باید در رابطه با کمبود معلم و اعطای امکانات و تسهیلات به معلمان کار اساسی صورت گیرد و این مسائل نیز باید برای همیشه حل شود. 

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • کمیسیون اصل ۹۰، مرجع رسیدگی به شکایت‌های مردم
  • انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی مجددا برگزار شد
  • نماینده چابهار: ماجرای باغ ازگل که بدون اطلاع امام جمعه به نام او زده شده، بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • «شفافیت» یکی از مهمترین موضوعات مورد نیاز در مجلس آینده است
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس
  • کمبود معلم در هرمزگان ‌برای همیشه برطرف شود