Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به اینکه ادمین کانال های استقلال و پرسپولیس در فضای مجازی یک نفر مشترک است خواستار پیگیری شکایت های صورت گرفته در پلیس فتا و دادگاه فرهنگ و رسانه شد.

فتحی در این باره گفت: بیرون مستطیل سبز با پرسپولیسی ها دوست هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک نفر هر ۲ کانال استقلال و پرسپولیس را اداره می کند. از لوگو و برند ۲ باشگاه استفاده و کسب درآمد می کند. برای هر پست تبلیغاتی چند میلیون دریافت می کند و متاسفانه دروغ می گوید. شکایت کردیم و از دادگاه رسانه و پلیس فتا عاجزانه می خواهم شکایت ما را علیه ادمین این کانال ها را دنبال کند.

او ادامه داد: خیلی جالب است من هفته ای یک روز در تمرینات هستم و یک روز هم با استراماچونی جلسه دارم اما هر روز اخبار دروغ می زنند که چرا فتحی به استراماچونی بی محلی می کنید و چرا خواسته مربی تیم را برآرده نمی کنید .چرا مهاجم نمی گیرید.

بیشتر بخوانید: استراماچونی: ذهنیت بازیکنان استقلال برای برد آماده است/ دوست دارم در ۷۰ سالگی مثل دنیزلی باشم

مدیرعامل استقلال بیان کرد: ۳۰  سال از عمرم در فوتبال می‌گذرد و این موارد که رخ می‌دهد از سوی هوادار این نیست این موارد جریان سازی است و هر روز به کانال‌ها خط می‌زنند. قبل از سفر به تبریز در کانال‌ها خبر زده بودند این چه مدیریتی است، ۵ بازیکن از سفر بازماندند. من واقعا باورم شد و یک شبهه عجیبی را رقم می‌زنند و در نهایت من هم تماس گرفتم و دیدم تمامی تلفن همراه‌ها خاموش است. از طرفی می‌گویند زمین خط کشی نشده و تمرین را تعطیل کردند و با همین اخبار طرفدار را به جان تیم و باشگاه می‌اندازند. متاسفانه این موارد را در کانال‌ها به صورت کذب پوشش می‌دهند آن هم توسط کسانی که سود و نفع شان در القا کردن این اخبار است. بازنشر دادن این اخبار همگی هدفمند است و ما را با دردسر‌های زیادی روبرو می‌کند.

فتحی گفت:سایتی تشکیل شده به عنوان مثال که ۱۰، ۱۵ قلم به مزد دارد که هر روز برای پرسپولیس و استقلال خبر کذب می‌زند. من هر هفته سر تمرین تیمم هستم و هر روز با استراماچونی جلسه دارم، اما خبر کذب انتشار می‌دهند.

به نظر می‌رسد این اتفاق می‌تواند با همراهی پرسپولیسی‌ها به سر انجام برسد و این فرد که قبلا هم در مورد او گزارش‌هایی منتشر شده بود این بار روبروی قانون در مورد چگونگی اداره ۲ کانال رقیب عمل می‌کند و البته تا جایی که ما اطلاع داریم این فرد ادمین تیم ثالثی در یکی از شهرستان هاست و اداره همزمان ۳ کانال را یک نفره انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۲۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ترکیه به عنوان حامی در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه اسرائیل

گرچه آفریقای جنوبی بود که برای نخستین بار طرح شکایت از رژیم صهیونیستی به اتهام نسل کشی فلسطینیان در باریکه غزه را در دیوان بین المللی دادگستری مطرح ساخت، اما طی ماه‌های اخیر کشور‌های زیادی در جهان به عنوان خواهان (یکی از طرف‌های شکایت) خود را وارد این پرونده کرده و به خوانده (اسرائیل) حمله کرده‌اند. 

به گزارش الجزیره، ترکیه به تازگی از ملحق شدن به کارزار شکایت از اسرائیل به دلیل جنایت جنگی در غزه در دیوان بین المللی دادگستری خبر داد. 

براساس بیانیه‌ای که از سوی وزارت خارجه ترکیه منتشر شده است، هاکان فیدان، وزیر خارجه ترکیه می‌گوید که آنکارا تصمیم گرفته است به عنوان حامی از درخواست آفریقای جنوبی علیه رژیم اسرائیل در دیوان بین المللی دادگستری حمایت کند. 

این اقدام پس از آن صورت می‌گیرد که آنکارا به دلیل جنگ غزه موج گسترده‌ای از انتقادات را علیه تل آویو مطرح ساخت به طوری که رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه اسرائیل را یک دولت ترور خواند. 

براساس درخواست موقت دادگاه بین المللی دادگستری که در ماه ژانویه مطرح شد، رژیم صهیونیستی باید از هر گونه اقدامی که پیمان مربوط به نسل کشی را نقض می‌کند، اجتناب کند؛ موضوعی که رژیم صهیونیستی تاکنون کوچکترین اهمیتی به آن نداده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • ۲۶۶ شکایت علیه مصوبات شوراهای محلی در دیوان عالی به ثبت رسید
  • بررسی ۲۶۶ شکایت علیه مصوبات شورا‌های شهر از سراسر کشور در دیوان عدالت اداری
  • خسرو غفوریان کیست؟
  • رقابت گلرهای سرخابی به اوج خود رسید
  • رد شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • شکایت علیه فوتبال: جان فوتبالیست‌ها بی‌اهمیت است
  • ترکیه به شکایت آفریقای جنوبی علیه اسرائیل می‌پیوندد
  • باشگاه پرسپولیس: رفتار زشت تماشاگران سپاهان نسبت به زنان پرسپولیسی را پیگیری می‌کنیم
  • ورود ترکیه به عنوان حامی در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه اسرائیل