Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@08:47:20 GMT

مسیرهای راهپیمایی سیزدهم آبان در استان البرز اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۵۲۱۵۱

مسیرهای راهپیمایی سیزدهم آبان در استان البرز اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدحسین روحی یزدی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسیر راهپیمایی یوم الله سیزده آبان در شهر کرج از میدان توحید به سمت بلوار امامزاده حسن (ع) و سپس تا مقابل مصلای نماز جمعه است.

وی با تاکید بر اینکه اگر شرایط جوی مناسب باشد مراسم سخنرانی در خیابان برگزار می شود، گفت: سخنران این روز در کرج «سردار یدالله جوانی» معاون سیاسی سپاه پاسداران خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز مسیر راهپیمایی در شهرستان فردیس را از فلکه دوم به سمت فلکه اول و سپس خیابان امام حسن (ع) در زمین مجاور مصلای نماز جمعه اعلام کرد و گفت: سخنران فردیس در این روز هنوز مشخص نشده است.

به گفته روحی یزدی مسیر راهپیمایی یوم الله سیزده آبان در شهرستان ساوجبلاغ از میدان امام خمینی، خیابان امام خمینی، بلوار مصلا و در نهایت تا چهارراه امام‌خامنه ای خواهد بود.

وی همچنین گفت: سخنران راهپیمایی سیزده آبان در شهرستان ساوجبلاغ، رئیس آموزش و پرورش این شهرستان است، در بخش کوهسار ساوجبلاغ نیز مسیر راهپبمایی از مقابل حوزه بسیج به سمت مصلای نماز جمعه است، سخنران مراسم کوهسار نیز سردار رفیعی فرمانده لشکر ۱۰ سیدالشهدا است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز سخنران‌ راهپیمایی در شهرستان نظرآباد را «سردار حبیب زاده» معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفان اعلام کرد و گفت: مسیر راهپیمایی در این شهرستان از مسجد غدیریه به سمت خیابان انقلاب، میدان جانبازان، خیابان شهید مصطفی خمینی شمالی تا میدان‌سپاه خواهد بود.

روحی یزدی مسیر راهپیمایی در شهرستان اشتهارد را از مقابل مدرسه حضرت ولیعصر(عج)، خیابان شهید چمران، خیابان امام‌خمینی(ره)، مسجد جامع، بلوار آیت الله طالقانی به سمت گلزار شهدا اعلام کرد و گفت: سخنران‌ راهپیمایی در این شهرستان امام جمعه ساوجلاغ خواهد بود.

وی مسیر راهپیمایی در شهرستان طالقان را از میدان جلال آل احمد، میدان معلم به سمت مصلای نماز جمعه این شهر اعلام کرد.

کد خبر 4761078

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه پاسداران ساوجبلاغ امامزاده حسن شهرستان کرج یوم الله 13 آبان بوشهر بارش باران ایلام گرگان خطبه های نماز جمعه اربعین 98 مشهد شهرکرد شهادت امام رضا ع سانحه تصادف بیرجند اربعین حسینی قزوین استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۲۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت

معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در اثر سقوط یک دستگاه ون به دره در مسیر شهرستان صیدون به امامزاده عبدالله یک‌ نفر کشته و ۹ نفر مصدوم شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز،  عباس نجفی در تشریح این خبر گفت: با سقوط یک دستگاه ون به دره در مسیر شهرستان صیدون به امام‌زاده عبدالله، 2 تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات امام حسن عسکری(ع) شهرستان باغملک و 2 خودرو (آمبولانس و ست نجات) به محل اعزام شدند.

وی افزود: امدادرسانی این عملیات که بعد از ظهر امروز؛ جمعه 7 اردیبهشت رخ داد، سه ساعت به طول انجامید.

معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: نجاتگران پس از رهاسازی سرنشینان، هشت مصدوم را برای انتقال تحویل اورژانس دادند و یک مصدوم توسط نجاتگران به بیمارستان منتقل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند
  • راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی گسترده مردم یمن در صعده در حمایت از غزه
  • بارندگی منجر به کندی حرکت در برخی مسیرهای اصلی مشهد شده است
  • نقش موثر ایران در کریدورهای بین‌المللی از اقدامات تا انتقادات
  • راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد
  • ۱۵۰۰ تخت تا پایان دولت سیزدهم به تخت‌های استان افزوده می‌شود