Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهیلا صفرزایی، مدیر مرکز قرآنی بحرالعلوم زاهدان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: سالانه بیش از یک‌هزار قرآن‌آموز در پیش‌دبستانی و مؤسسه بحرالعلوم از آموزش‌های قرآنی بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه فعالیت این مرکز قرآنی در دو بخش ویژه کودکان و بزرگسالان در طول سال تداوم دارد، افزود: فعالیت بخش اول که مربوط به کودکان 6 ساله است در شیفت صبح و در قالب پیش دبستانی قرآنی بوده که سالانه 130 نفر فراگیر آموزش داده می‎شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مرکز قرآنی بحرالعلوم زاهدان بیان کرد: حفظ 15 سوره از جزء 30 قرآن کریم، حفظ آیات کاربردی، امام شناسی، آموزش احکام اولیه و اذان و نیز آموزش کلمه خوانی قرآن کریم، آموزش‏های ارائه شده در بخش کودکان است.

وی ادامه داد: در این مؤسسه همچنین دوره آموزشی عمومی برای بزرگسالان در رشته‌های قرائت، روخوانی، روانخوانی، تجوید، مفاهیم قرآن کریم، تدبر در قرآن، اخلاق و احکام بانوان برگزار می‌شود.

صفرزایی اظهار کرد: دوره‌‏های آموزشی تخصصی نیز با برگزاری دوره‏های تربیت معلم ترجمه و مفاهیم و حفظ قرآن کریم ارائه می‌شود که در آن از اساتید برجسته کشوری دعوت به‌عمل می‌آید.

وی افزود: همچنین در طول سال برنامه‎های دیگری از قبیل همایش‏‌ها و گفتمان‏‌های دینی، کارگاه‎های سبک زندگی، جشنواره‏های قرآنی کودک، نوجوان، جوان و خانواده برگزار می‏‌شود که همواره مورد استقبال قرار می‌گیرد.

مدیر مرکز قرآنی بحرالعلوم زاهدان عنوان کرد: علاوه بر برنامه‎های ذکر شده، در مناسبت‏های مختلف سال به ویژه در ایام تابستان و ماه مبارک رمضان برنامه‎های قرآنی ویژه‌ای از طرف این مؤسسه برای استفاده عموم برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن بحرالعلوم زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۲۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه تخصصی کتابت قرآن کریم شمال غرب در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی در این کارگاه ۶۰ نفر از کاتبان و استادان خوشنویسی از استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان و اردبیل حضور داشتند و شرکت کنندگان در زمینه خطوط نسخ و ثلث به صورت تخصصی آموزش دیدند.

هدف از برگزاری کارگاهآموزش کتابت قرآن کریم در مراغه پرورش کاتبان وحی و افزایش غنای هنری هنرمندان استان‌های شمال غرب کشور در زمینه کتابت قرآن است.
در این کارگاه آموزشی یک روزه ۳ نفر از استادان بین المللی مرکز کتابت قرآن کریم کشور حضور داشتند.

این کارگاه به مناسبت روز فرهنگی مراغه برگزار شد وهمزمان با این کارگاه نمایشگاه آثار استادان خوشنویسی در مراغه گشایش یافت.
این نمایشگاه به مدت یک هفته و تا ۲۱ اردیبهشت در نگار خانه استاد نیکخوی مراغه برای بازدید علاقه مندان دایر خواهد بود.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن
  • غوغای «فرشته‌های کابلی» در «قصر دارالامان»
  • مرتضوی: عمل به قرآن در جوامع اسلامی سبب اتحاد بیشتر می‌شود
  • برگزاری طرح «هر روستا یک خانه قرآن» در ملایر
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • کارگاه تخصصی کتابت قرآن کریم شمال غرب در مراغه
  • فضای قرآنی در جامعه رو به گسترش است
  • ۱۲ درصد شرکت‌کنندگان قرآنی مدرک دریافت می‌کنند
  • برپایی کارگاه تخصصی کتابت قرآن کریم در مراغه