Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@18:17:10 GMT

اولتیماتوم پلیس به موتورسواران

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۵۲۷۵۸

اولتیماتوم پلیس به موتورسواران

رئیس پلیس پایتخت، گفت: از سه شنبه هفته جاری پلیس با موتورسوارانی که ۸ مورد ویژه را رعایت نکنند برخورد خواهد کرد.

به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه طرح دستگیری آدم رباها در محل پلیس آگاهی در جمع خبرنگاران از اجرای طرح جدید پلیس از سه شنبه هفته جاری در خصوص رفتار ترافیکی موتورسواران خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: خط و نشان پلیس برای عرضه کنندگان لباس پاره

وی گفت: پلیس در ۸ مورد اقدام به اعمال قانون، جریمه و توقیف و انتقال موتورها به پارکینگ خواهد کرد.

سردار رحیمی اعلام کرد:حرکت در جهت مخالف در خیابان‌ها، حرکت در خطوط ویژه، حرکت در پیاده‌رو، عبور از چراغ قرمز، همراه نداشتن مدارک، نداشتن پلاک، مخدوش بودن پلاک و حرکات مخاطره‌آمیز و تک‌چرخ زدن  از جمله مواردی است که از سه‌شنبه هفته جاری پلیس به آن توجه ویژه کرده و توقیف و انتقال موتورسیکلت‌ها به پارکینگ را در دستور کار خواهد داشت.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم تحولات لبنان سردار رحیمی موتورسواران اخبار حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۲۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ردیاب خودرو اجباری شد

به گزارش تابناک، رئیس پلیس آگاهی پایتخت بر ضرورت تجهیز خودروها به ردیاب تاکید کرد.

سردار علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت در حاشیه اجرای طرح دستگیری سارقان و مالخران وسایل نقلیه که ظهر امروز در مقر پلیس آگاهی تهران بزرگ برگزار شد، درباره ایمنی خودروها و اقدامات ضروری برای جلوگیری از سرقت خودرو نیز گفت: جلسات مستمری در خصوص ایمنی و امنیت خودروها میان خودروسازان و پلیس آگاهی برگزار شده و همچنان نیز جلساتی در این خصوص برگزار می‌شود. ما در این جلسات موارد و پیشنهادات خود را در مورد ایمنی خودروها و راهکارهای ارتقاء امنیت خودروها ارائه دادیم که یکی از موارد مطرح شده از طرف ما این بود که تمامی خودروها به ردیاب مجهز شوند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد:‌ در جلسات مستمر خود با شرکت‌های خودروساز داخلی که در آن استاندار تهران هم حضور دارند، نظرات و دیدگاه‌های خود را در این خصوص بیان می‌کنیم و در مواردی هم با توجه به پرونده‌های موجود مواردی از نقص ایمنی خودروها را به خودروسازان منتقل می‌کنیم تا آن را برطرف کنند. البته در همین راستا نیز تولید برخی خودروها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به تفاهمنامه همکاری میان پلیس و یکی از شرکت‌های دانش‌بینان در حوزه ساخت ردیاب گفت: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی درخودروها راهکار خوبی برای ممانعت از سرقت خودروها است و می‌تواند سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه بعد از سرقت باشد.از این رو تاکید پلیس این است که خودروهای داخلی باید به ردیاب مجهز شوند.

 رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: همچنین مالکان خودروهای فعلی نیز می‌توانند با مراجعه به مراکز معتبر خودروی خود را به ردیاب مجهز کنند. علاوه بر آن توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیسی نیز ضروری است. استفاده از قفل فرمان، پارک خودرو درمحل‌های دارای روشنایی و تردد و ... از جمله این موارد است.

منبع: ايسنا

دیگر خبرها

  • هشدار سیل برای پایان هفته جاری
  • هشدارمدیریت بحران مبنی بر فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات پایتخت
  • نصب ردیاب خودرو اجباری شد
  • هوای تهران دوباره سرد و بارانی می شود | پیش بینی هوای پایتخت در روزهای پایان هفته
  • پایان تاخت و تاز موتوری‌ ها در محدوده بازار | طرح ترافیک ویژه موتورسیکلت سواران در محدوده بازار اجرا می شود
  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • وضعیت کیفیت هوای پایتخت امروز سه شنبه
  • کیفیت هوای پایتخت در روز جاری/ تعداد روز‌های پاک از ابتدای سال
  • کیفیت هوای پایتخت در روز جاری/ تعداد روزهای پاک از ابتدای سال
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری