Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان همدان خواستار قطع دست دلالان و توزیع قرص‌های پیش‌بینی شده برای معتادان بهبود یافته توسط نهادهای مسئول شد.

سردار بخشعلی کامرانی‌صالح روز شنبه در مراسم افتتاحیه نهمین دوره بصیرت غیرتمرکزی(استانی) انتظامی استان همدان اظهار داشت: برخورد با ترانزیت، مصرف و توزیع کننده موادمخدر دارای یک زنجیره است که اگر هر یک از مجموعه ها برای مقابله با این پدیده دست به دست هم ندهند مبارزه با این پدیده شوم عقیم می‌ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: عوامل پلیس مبارزه با موادمخدر با اجرای طرح جمع‌آوری معتادان روزانه ۱۰۰ تن را دستگیر می‌کنند که برخی از آنها برای بیستم و سی امین بار است که توسط پلیس دستگیر می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه پلیس نقشی در برنگشتن فرد به دامن اعتیاد ندارد گفت: وجود معتاد یک واقعیت است بنابراین باید راهکاری ارائه کرد که توزیع قرص از دست دلالان خارج شود.

سردار کامرانی صالح بیان کرد: فرد بهبود یافته برای رهایی از دامن اعتیاد نیاز به مصرف برخی از قرص‌ها دارد که این قرص ها باید توسط نهادهای مسئول توزیع شود تا در اماکن تفریحی و گردشگری شاهد رد و بدل کردن قرص و موادمخدر نباشیم.

وی درباره دوره بصیرت افزایی نیز گفت: با توجه به اینکه پلیس در خط مقدم برخورد با تمامی فتنه ها قرار دارد باید با حرکت در مسیر ولایت، از شاخص پیش بینی شده ذره ای انحراف نداشته باشند.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: بنابراین با تدبیر رهبر فرزانه انقلاب در نیروهای مسلح به ویژه ناجا برای فرماندهان سطح یک دوره های بصیرت برگزار شده و از توان اساتید مجرب در حوزه اعتقادی و علمی برای ارتقای معنویت نیروهای نظامی استفاده می شود.

سردار کامرانی صالح اضافه کرد: دوره های بصیرت افزایی برای لایه های اول در قم و برای لایه دوم و سوم نظامی در استان برگزار می شود چرا که نیروهای پلیس نیازمند به این نوع برنامه ها با توجه به نوع ماموریت هایی که با آن مواجه اند، هستند.

وی گفت: در طول ماه محرم و صفر و اربعین حسینی همه فرماندهان و معاونان اقدام به سرکشی از مسیرها کرده که نتیجه آن ایجاد نشدن کوچکترین ناامنی با وجود تردد میلیونی زائران از جاده های این استان بود.

وی اضافه کرد: ۸۵ موکب در استان همدان در اربعین حسینی فعال بودند که از نظر امنیتی، انتظامی و ترافیکی زیر پوشش نیروی انتظامی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: نادیده گرفتن مسائل اجتماعی در اجرای طرح‌ها می‌تواند به افزایش آسیب‌های اجتماعی منجر می‌شود/ نتیجه طرح‌های بدون پیوست اجتماعی را در دروازه غار دیدم همدان میزبان راند سوم مسابقات سافاری کشور

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان همدان اعتیاد رهبر فرزانه انقلاب فتنه گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۲۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد

جانشین انتظامی استان یزد گفت: در بازرسی از انبار یک نانوایی متخلف، ۴ تن و ۸۰۰ کیلو آرد خارج از شبکه توزیع و احتکار شده کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی پلیس استان یزد، سرهنگ سیدمحمدطاهر موسوی اظهار کرد: مأموران پلیس اماکن استان یزد با اطلاع از اینکه فردی آرد یارانه‌ای را دریافت و به قیمت آزاد به فروش می‌رساند بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از شناسایی محل مورد نظر ضمن هماهنگی قضائی و با حضور نماینده سازمان جهاد کشاورزی و مرکز بهداشت وارد عمل شده و به بازرسی از انبار نانوایی در یکی از محلات شهر یزد پرداختند.

جانشین انتظامی استان یزد گفت: در بازرسی انجام شده ۴ تن و ۸۰۰ کیلو آرد خارج از شبکه توزیع و احتکار شده کشف و در این خصوص یک متهم به مراجع قانونی معرفی شد.

موسوی بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف همانند احتکار، قاچاق و… مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

کد خبر 749889

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ بانوی خودسرپرست کردستانی گواهینامه فنی وحرفه‌ای دریافت کردند
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • حجت الاسلام افتخاری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • محلات بی دفاع مستعد وقوع بزه سرقت و سایر جرائم
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۸۴ درصد حوادث‌برق خراسان رضوی معلول شتابزدگی است