Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علی سبزواری از صدور45 ابلاغ برای 11شعبه ویژه صلح وسازش در دادگستری استان لرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛حجت الاسلام سبزواری در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد:  در اجرای برنامه های ستاد صبر با محوریت متنفذین روحانیون و بزرگان 45 ابلاغ با امضاء مشترک رییس شوراهای حل اختلاف استان ومعاون فرهنگی رییس کل دادگستری استان صادر و ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    

او افزود: در راستای ابلاغ ستاد صبر( صلح، بخشش، رضایت) قوّه قضاییه که پس از ابلاغ از سوی معاونین قوّه و همچنین دستور اکید رییس محترم قوّه قضاییه حضرت آیت اله رییسی در دستور کار قرارگرفت ضمن بررسی از صاحبان نفوذ محلی و علما و روحانیت از تعداد 100 نفر متنفذ تعداد45 نفربرای تعیین شعبات ویژه رسیدگی به پرونده های قتلی که استیذان آنها از سوی دیوانعالی کشور صادرو تایید شده را انتخاب و ضمن ابلاغ کتبی در راستای منویات ریاست محترم قوّه قضاییه اقدامات لازم صورت پذیرفت و در دستورکار مشترک معاونت فرهنگی و اداره شوراهای حل اختلاف  قرار گرفت .                                                          

سبزواری سپس تصریح کرد: 11 شعبه در کل استان لرستان برای حل و فصل انتخاب شده و پس از ابلاغ و شروع به کار آنها تا کنون 3 پرونده قتل به سازش ختم شده و این امید می رود با وجود همت و همدلی و روحیه ای که مردم لرستان در بحث محلی خون صلح دارند تعداد بیشتری از پرونده های قتل منجربه سازش گردد.                                                                                                        

 

 

بیشتر بخوانید: خرید تضمینی گندم در استان لرستان از 290 هزار تن گذشت راه اندازی خانه طبیت گردی استان لرستان در روزهای آینده

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قتل استان لرستان دادگستری ابلاغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۲۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین علی مصطفوی‌نیا را به سِمت ریاست کل دادگستری استان قزوین و ریاست شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان منصوب کرد.

کد خبر 6091211

دیگر خبرها

  • کشت برنج در ۶۷ هزار هکتار شالیزار مازندران
  • بیش از ۲۱ هزار پرونده در جنوب کرمان با صلح و سازش مختومه شد
  • سازش ۲۱۲۳۲ فقره پرونده در جنوب کرمان
  • امکان آزادی مشروط بابک زنجانی با تایید رییس قوه قضاییه
  • سازش در ۶۰ هزار پرونده شعب حل اختلاف جنوب کرمان
  • صلح و سازش در پرونده قتل با رضایت اولیاء دم در کوهرنگ
  • ابلاغ مأموریت ویژه برای آموزش‌های تخصصی به قضات
  • مقدمات برگزاری «دادگاه‌های صلح» در لرستان فراهم شود
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد