Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-28@16:22:46 GMT

۲۲ پژوهشگر برتر گیلان تجلیل می شوند

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۵۳۲۰۴

۲۲ پژوهشگر برتر گیلان تجلیل می شوند

گیلان - رئیس دانشگاه گیلان از برگزاری مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر استان در صبح روز پنجشنبه، ۲۸ آذرماه خبر داد و گفت: کارگروه های موضوعی اقدام به معرفی ۲۲ پژوهشگر برتر و واحد فن آور استان در سال ۹۸ می کنند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از دانشگاه گیلان ، احمد رضی در اولین جلسه کارگروه آموزش، پژوهش و فناوری استان گیلان که در سالن شهید انصاری استانداری برگزار شد، با اشاره به آغاز برنامه های هفته پژوهش گیلان از ۲۳ لغایت ۲۸ آذرماه، اظهار کرد: ۲۵ آذرماه روز پژوهش نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تشکیل ستاد مرکزی گرامیداشت روز پژوهش با محوریت وزارت علوم، افزود: این ستاد در استان ها نیز به ریاست استاندار تشکیل خواهد شد لذا هفته پژوهش گامی در جهت ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری و نوآوری است.

رئیس دانشگاه گیلان با بیان اینکه مراکز علمی و تحقیقاتی از فرصت هفته پژوهش برای معرفی ظرفیت های خودشان استفاده کنند، گفت: باید زمینه تجازی سازی محصولات پژوهشی را فراهم کنیم.

رضی ستاد استانی گرامیداشت هفته پژوهش را متشکل از ۲۲ عضو دانست و تصریح کرد: این ستاد از دبیر کمیته علمی، دبیر کمیته اجرایی، دبیر نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار، دبیر جشنواره دانش آموزی، دبیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی و دبیر اجرایی جشنواره های شهرستانی هفته پژوهش تشکیل می شود.

وی برگزاری جشنواره و نمایشگاه هفته پژوهش در شهرستان ها را یکی از ابتکاران ستاد گرامیداشت هفته پژوهش گیلان در سال گذشته دانست و عنوان کرد: ۱۱ کارگروه موضوعی در ستاد تشکیل شده است.

رئیس دانشگاه گیلان از برگزاری مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر استان در صبح روز پنجشنبه، ۲۸ آذرماه خبر داد و خاطرنشان کرد: کارگروه های موضوعی اقدام به معرفی ۲۲ پژوهشگر برتر و واحد فن آور استان در سال ۹۸ می کنند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گیلان هفته پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۳۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به همت پژوهش سرای برهان کتاب «عشق برتر» منتشر شد

عشق به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام از جمله شاخص های مهم شیعه گری است که در ایران اسلامی همواره ساری و جاری بوده است. به همین منظور اساتید و علمای بزرگ در حوزه های مختلف علوم عقلی و نقلی سعی داشته‌اند این محبت و عشق خود به معصومین علیهم السلام  را ابراز کرده و به ساحت ایشان ادای احترام کنند.

استاد فاطمه اعتمادی رحمة الله علیها از جمله اساتید فقید حوزه بود که سالها عمر با برکت خود را صرف بیان فضائل و بیانات آن مواضع رسالت و خزائن علوم نمود.

در کتاب عشق برتر، با تلاش جمعی از پژوهشگران مدرسه علمیه فاطمةالزهرا سلام‌الله‌علیها توس (پژوهش سرای برهان) سعی شده است بخشی از بیانات آن عالمه فاضله را که با موضوع محبت و ولایت اهل بیت علیهم السلام ایراد شده است جمع آوری کرده و بدین وسیله گامی در جهت انتقال این مفاهیم ارزشمند به نسل‌های آینده برداشته شود.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • به همت پژوهش سرای برهان کتاب «عشق برتر» منتشر شد
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • حفظ فرهنگ وهویت هر ملت مستلزم نگهداری اسناد هویت دار
  • کارگران رکن اصلی تولید در سال جهش تولید
  • اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی