Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-01@06:25:26 GMT

فراخوان راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۵۳۲۰۵

فراخوان راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان

خراسان شمالی- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی طی اطلاعیه ای از تمامی آحاد مردم انقلابی استان خراسان شمالی برای حضور پرشور و باشکوه در راهپیمایی یوم الله سیزده آبان دعوت بعمل می آورد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، متن فراخوان: بسم الله الرحمن الرحیم یوم الله ۱۳آبان یادآور سه رویداد مهم و سرنوشت سازی است که هریک از این فرازها نقطه عطفی است در تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
یکی از افتخارات این روز، تسخیر لانه جاسوسی ام الفساد بزرگ، آمریکای جنایتکار به دست جوانان و دانشجویان انقلابی و شجاع که با ایمان راسخ به قدرت لایزال الهی خشم و قهر حق طلبانه و ظلم ستیز ملت به پاخواسته را به نمایش گذاشتند. پس از اشغال لانه جاسوسی و فروپاشی هیمنه آمریکا در سیزدهم آبان، عده ای که هنوز مقهور قدرت نمایی شیطان بزرگ بودند زمزمه های تردید داشتند، اما امام راحل عظیم الشأن و آن بت شکن عصر با اقتدار و صلابت این حادثه را انقلاب دوم نامیدند و اینک پس از گذشت سالیان متمادی و فتنه انگیزی های این ام الفساد در سرتاسر منطقه، دیگر حجت بر همگان تمام شده و دریافته اند که اگر نبود بصیرت و شجاعت دانشجویان انقلابی شاید امروز واژه امنیت برایمان نامانوس بود و شاید رد پای تکفیریان در کوچه پس کوچه های شهرمان نقش بسته بود و ... آری این بیان گهر بار مولایمان است که؛ سیزده آبان سیلی سخت جوانان غیور میهن اسلامی به آمریکای جهانخوار بود. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ضمن پاسداشت مقام شامخ شهدای عزیز انقلاب اسلامی بویژه شهدای دانشجو و دانش آموز که خون پاکشان را در ۱۳آبان تقدیم به این نظام و انقلاب کردند؛ از تمامی آحاد مردم مومن باب الرضا گنجیه معرفتها، دعوت می نماید ضمن حضور باشکوه و انقلابی خود در راهپیمایی یوم ا... سیزده آبان بار دیگر به ندای رهبر و مقتدای خود لبیک گفته و حماسه ی بی نظیر دیگری را رقم بزنید. مراسم راهپیمایی یوم ا... سیزده آبان مرکز استان ساعت۰۹:۴۵ دقیقه صبح روز دوشنبه ۱۳آبان از میدان شهید بجنورد به سمت میدان حضرت قائم(عج) (میدان بازرگانی) برگزار خواهد شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان فراخوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۳۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روح تمدنی انقلاب اسلامی در مباحث علمی جاری شود

آیت الله علیرضا اعرافی در دیدار دکتر روح الله دهقانی فیروز آبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور که در دفتر مدیر حوزه‌های علمیه کشور برگزار شد، اظهار کرد: در انقلاب اسلامی دو عنصر علم و فناوری و روحیه معنوی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه پیروزی وعده صادق و توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های اصیل امام راحل است، مطرح کرد: در طول این مسیر نقش حوزه علمی و دانشی بسیار مهم بوده است.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه حرکت علمی باید همراه با روح تمدنی انقلاب اسلامی باشد، عنوان کرد: برای تحقق این هدف نیازمند پیگیری و مطالبه‌گری هستیم.

وی اضافه کرد: با یک فکر و بررسی اساسی باید به یک برنامه دقیق برسیم که چگونه می‌توان روح تمدنی انقلاب اسلامی را در مباحث علمی مختلف جاری کنیم.

آیت الله اعرافی با اشاره به اینکه اگرچه این یک موضوع پیچیده است، ولی باید گام به گام به سمت آن برویم، خاطرنشان کرد: با این منطق باید در عرصه بین المللی کردن دانشگاه‌های کشور نیز اقداماتی انجام می‌شد.

علم قدرت آفرین است

در ابتدای این جدیدار، دکتر روح الله دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با اشاره به جایگاه علم و فناوری در معادلات امروز دنیا اظهار کرد: عملیات «وعده صادق» دو ویژگی داشت. یکی دارا بودن فناوری واقعی و دوم شجاعت در استفاده فناوری.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور علم و فناوری را یکی از مهم‌ترین ارکان پیشرفت، توسعه و رشد کشور عنوان کرد و افزود: علم در گذشته بیشتر جنبه زینتی داشت. بعد از انقلاب صنعتی، علم یک محصول داد که عبارت از فناوری بود. غرب از این محصول علم برای بهره کشی از طبیعت و ثروت آفرینی استفاده کرد، اما در دهه‌های اخیر علم از عوامل ایجاد اقتدار و قدرت آفرین است.

دهقان با اشاره به اهمیت علوم اجتماعی اظهار کرد: از سال گذشته سعی کردیم به فضای تولید علوم اجتماعی بیشتر توجه کنیم.

دیگر خبرها

  • شهید مطهری الگوی تعلیم و تربیت است
  • شهید مطهری الگویی تعلیم و تربیت است
  • رفاقتی در میان راهپیمایی‌ها/ از تدریس برابر چشم ساواک تا تشکیل شبکه‌های زیرزمینی
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • حرکت علمی باید همراه با روح تمدنی انقلاب اسلامی باشد
  • روح تمدنی انقلاب اسلامی در مباحث علمی جاری شود
  • تبلیغات منفی رسانه‌های غرب درباره فتح فاو توسط ایران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد