Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@13:22:22 GMT

قطع همکاری امیر علی‌اکبری با UFC

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۵۳۴۸۸

قطع همکاری امیر علی‌اکبری با UFC

به گزارش ایسنا، منابع خبری وابسته به UFC (بزرگترین سازمان برگزار کننده مبارزات رزمی-ترکیبی) دلیل این اتفاق را تحریم های آمریکا بر ضد ایران و مسائل مالی مربوط به آن اعلام کرده‌اند و چون UFC  زیر نظر کمیسیون ورزشی ایالات متحده آمریکا است ظاهرا مشمول قانون ظالمانه تحریم‌های آمریکا علیه ایران شده و نمی‌تواند ویزای کار بگیرد و همین باعث به وجود آمدن چنین مشکلی برای علی اکبری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جف نویتزکی یکی از خبرنگاران وابسته به این سازمان در توییتر خود مدعی شده که امیر در صورت برد هیچ امکانی برای دریافت پاداش و سهم پیروزی و انتقال این پول به داخل ایران ندارد و همین مساله مهمترین عامل جدایی مبارز ایرانی بود. البته این در حالی است که هنوز هیچ منبع رسمی از UFC واکنشی نسبت به دلیل قطع همکاری با علی‌اکبری واکنشی نشان نداده است.

مسئولین این سازمان هم مدعی شدند که علی اکبری در اوکتاگون مبارزه نخواهد کرد و به عنوان یک ورزشکار آزاد می تواند با سایر سازمان های برگزار کننده مسابقات MMA قراردادی جدید ثبت کند.

علی اکبری 31 ساله تا به حال 10 برد در مبارزات رزمی ترکیبی (MMA) کسب کرده و تنها شکست او نیز برابر میرکو فیلیپوویچ (ملقب به کرو کاپ) بوده است.

پیش از این اعلام شده بود که علی‌اکبری به دلیل شکایت سازمان روسی ACA ، اجازه نبرد در UFC را نداشت اما این بار دلیل این اتفاق تحریم های چندجانبه دولت ایالات متحده آمریکا و مسائل ناشی از آن اعلام شده است، تصمیمی که بی شک در روزها و ماه های آینده حواشی و بحث های زیادی را به همراه خواهد داشت.

امیر علی اکبری در گفتگویی خبر قطع همکاری‌اش با UFC را تائید کرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۳۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد

ایسنا/قم مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابی‌طالب(ع)، گفت: از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ماه که به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه نامگذاری شده، برنامه‌های مختلفی در سطح سپاه استان و همه رده‌های آن برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام اکبری در یک گفت‌وگوی خبری، گفت: با توجه به اهمیت امر تعلیم و تربیت، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری (ره) و هفته معلم، در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز هفته‌ای به نام عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم، در ابتدا با بیان اینکه معلم و مربی اثرگذار است، اظهار کرد: یک مربی و معلم باید به این نکته توجه داشته باشد که خداوند متعال به او فرصت داده است که بتواند احکام خدا را بیان کند.

اکبری افزود: در نظام، دین و ارزش‌های ما و همه کسانی که در این راستا گام‌های موثری برمی‌دارند، آنچه که باعث حرکت می‌شود باورهای دینی و ایمان به خداوند و ائمه(ع) و اعتقاد به این انقلاب اسلامی است که برگرفته از انقلاب جهانی معمار بزرگ اسلام حضرت نبی اکرم(ص) است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) قم، وی ادامه داد: ایمان، انسان‌ها را بر آن می‌دارد که برای یک حرکت عظیم دیگری که آن، زمینه‌سازی ظهور دولت یار و دولت فراگیر حضرت ولی عصر(عج) است آماده شود.

اکبری اضافه کرد: امروز سکان‌داری این حرکت به عهده یک شخصیت والا و برجسته، یک کارشناس دین یعنی رهبری معظم انقلاب اسلامی است که این کشتی را هدایت می‌کند تا به ساحل بنشیند و به سرمنزل مقصود برسد و ان‌شاءالله اسلام به تمام معنا کافی و وافی اجرایی و عملیاتی شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم بیان کرد: خداوند متعال تصریح فرمود که: (وَ نُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ) و این اتفاق مبارک در حال انجام است که قطعا دولت یار خواهد آمد و این انقلاب به دست با کفایت آن حضرت خواهد رسید.

وی با استناد به آیه (إِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعِیدًا) اظهار کرد: دشمنان، تحقق دولت یار را محال و امری دور می‌بینند، اما منتظران و مؤمنان آن را نزدیک می‌دانند که قله‌ها یکی پس از دیگری دارد فتح می‌شود.

اکبری با اشاره به عملیات بزرگ (وعده صادق) عنوان کرد: فرزندان اسلام و رهروان راستین امامین انقلاب توانستند با این شجاعت عظیم این عملیات را انجام داده و مشت محکمی به دهن یاوه گویان و یاوه سرایان و در رأس آن‌ها استکبار جهانی و خلف پلید او رژیم خونخوار و آدم‌کش صهیونیستی بزنند تا بار دیگر رسوایی، ننگ، نفرت، نابودی، ذلت و خواری را نصیب دشمنان کنند.

وی در ادامه با تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) تصریح کرد: از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ماه که به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه نامگذاری شده، برنامه‌های مختلفی در سطح سپاه استان و همه رده‌های آن برگزار خواهد شد.

اکبری تریح کرد: برنامه‌ محوری این هفته، برگزاری همایش تجلیل از مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی است که با حضور فرماندهان، مسئولان، کارکنان و مربیان سپاه علی بن ابی طالب(ع) و با سخنرانی یکی از اساتید حوزه علمیه قم برگزار خواهد شد.

وی گفت: در راستای تجلیل از مقام شامخ علامه شهید مرتضی مطهری نیز، برنامه‌ای با مشارکت آموزش و پرورش و فرهنگیان در حرم مطهر حضرت معصومه(س) در کنار مزار این استاد شهید برگزار خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم، دیدار اعضا ستاد بزرگداشت هفته عقیدتی، با نماینده مقام معظم رهبری در استان، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری نمایشگاه آثار شهید مطهری در رده‌های سپاه و بسیج و همچنین برگزاری مسابقاتی در سطح نیروها و کارکنان و خانواده‌ها را، از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امیر سرتیپ آشتیانی: بسیاری از بحران‌های اخیر نتیجه سیاست‌های سلطه‌طلبانه غرب و ناتو بوده است
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع شانگهای
  • امیر آشتیانی عازم قزاقستان شد
  • وزیر دفاع عازم قزاقستان شد
  • تباس: برخی بازی‌های لالیگا در آمریکا برگزار خواهند شد!
  • کسی که اجازه نداد جای خالی پائز احساس شود
  • خط و نشان مقام ارشد ارتش برای اسرائیل و آمریکا