Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@02:50:33 GMT

دفاع مسعود فراستی از اکران «خانه پدری»!

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۵۳۵۱۹

دفاع مسعود فراستی از اکران «خانه پدری»!

مسعود فراستی منتقد برنامه «هفت» شب گذشته در این برنامه از اکران فیلم سینمایی «خانه پدری» دفاع کرد و گفت: با پایین کشیدن فیلم، راه نقد «خانه پدری» بسته شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، مسعود فراستی شب گذشته در برنامه هفت گفت: من چندسال پیش در مورد فیلم نوشتم. از نظر من فیلم ضد ملی است. این فقط تم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بحث جای دوربین است. من با تم ها مشکل ندارم. نسبتی که با این موضوعات برقرار میکنیم مسئله است. اینکه یک خبر روزنامه را تبدیل به فیلم میکنی این یک تم است برای جنجال؟ وطن فروشی؟

فراستی خاطرنشان کرد: من شخص عیاری را دوست دارم. مجموعه آثار افراد آنها را معرفی می‌کند. این فیلم از نظر تکنیکی، فضاسازی و شخصیت سازی بسیار ضعیف است. در لحظه دخترکشی،  جای دوربین در دفاع از خشونت است. تعمیم این داستان در ۸۰ سال تکرار میشود. من در تمام طول عمرم با اکران تنها فیلمی که مخالف اکران بودم این فیلم بود. با اکران این فیلم در خارج از کشور هم به شدت مخالف بودم چون ما را در کنار داعش و طالبان قرار می دادند. 

او افزود: عیاری درگیر موضوع شده و این اتفاق عامدانه نیست. موضع الانم این بود که فیلم اکران شود. وقتی اکران میشد در شرایط درست تابو شکسته میشد و میشد به درستی نقد کرد. اما با پایین کشیدن فیلم این راه بسته شد. نقد کارش فرهنگ سازی است.

این منتقد در ادامه گفت: از نظر من فیلم عیاری شرف دارد به فیلم «مسخره باز» اما همچنان میگویم که این فیلم مشکل دارد. یک جامعه اهل تعامل و اهل نقد این گونه رفتار نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: امیدوارم مخالفان «خانه پدری» آن را دیده باشند! واکنش یک نماینده مجلس به توقیف «خانه پدری»

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنامه هفت مسعود فراستی کیانوش عیاری خانه پدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۳۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟! 

دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این جلسه اسنادی اراده شد که طبق آن مسعود رجوی بعد از آنکه هم‌رتبه‌های او در سازمان مجاهدین خلق، اعدام شدند، از طرف شاه حکم عفو گرفت و همکاری خود با ساواک را آغاز کرد. ویدیویی که در ادامه تقدیم می‌شود روایتی است از آنچه در جلسه آغازین دور جدید دادگاه منافقین است که می‌توانید مشاهده کنید:

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • با انگیزه‌ترین هوادار فصل زیر نظر مسعود شجاعی
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۹ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟!+ فیلم
  • دیر پدری و دیر مادری؛ خطر گسست نسلی!
  • «مست عشق» هنوز در ترکیه اکران نشده است/ اعلام زمان دقیق اکران ترکیه تا دو هفته آینده و رایزنی برای نمایش در کشورهای دیگر
  • همراهی پدر دانشجو با دخترش در تظاهرات حمایت از فلسطین
  • ویدیو/ مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟! 
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۸ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز شنبه ۸ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت