Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقصود اسعدی سامانی در گفت و گو با خبرنگار مهر درباره علت تحریم شرکت هواپیمایی ماهان از سوی ایتالیا اظهار داشت: آمریکایی ها در راستای ادامه تحریم هایی که روی شرکت های هواپیمایی ایرانی داشته، اخیرا به ایتالیا فشار آورده تا جلوی پروازهای ماهان را بگیرد.

وی افزود: ماهان در گذشته به بسیاری از کشورهای اروپایی پرواز داشته که در حال حاضر انگلیس این شرکت هواپیمایی را تحریم کرده اند، تنها به ۳ کشور اروپایی پرواز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی یادآور شد: قرار است تا ۱۵ دسامبر (۲۴ آذر) پروازهای ماهان به رم و میلان ادامه داشته باشد و پس از آن دیگر هواپیماهای این شرکت هواپیمایی به ایتالیا نخواهد رفت.

وی درباره ادامه پروازهای خارجی این ایرلاین ایرانی ادامه داد: در حال حاضر پروازهای شرق آسیا برقرار است؛ اما به نظر می رسد فشار آمریکا به سایر کشورهایی که پذیرای هواپیماهای ماهان هستند، برای تحریم این شرکت هواپیمایی ادامه داشته باشد.

 گفتی است بر اساس آنچه سایت فلایت رادار ۲۴ گزارش کرده، در حال حاضر ماهان به شهرهای مسکو و سنت پترزبورگ در روسیه، سارایوو در بوسنی و هرزگوین، میلان و رم در ایتالیا (تا ۲۴ آذر) و بارسلون در ایتالیا در میان کشورهای اروپایی پرواز دارد.

کد خبر 4761159 برهان محمودی

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت هواپیمایی ماهان تحریم صنعت حمل و نقل انجمن شرکت های هواپیمایی تحریم اقتصادی ایران قیمت دلار بانک مرکزی ایران وزارت جهاد کشاورزی ایالات متحده آمریکا بورس بازار سهام قیمت نفت وزارت صنعت معدن و تجارت دلار قیمت یورو تولید نفت صادرات غیرنفتی گندم مالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۳۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید

آفتاب‌‌نیوز :

در چارچوب هفته سی‌وچهارم سری‌آ ایتالیا، تیم‌های یوونتوس و میلان از ساعت ۱۹:۳۰ امشب به مصاف هم رفتند.

یووه و میلان در حالی با هم روبرو شدند که با قرار گرفتن در رده سوم و دوم جدول، رقابت نزدیکی برای نایب قهرمانی دارند اینتر هفته گذشته قهرمانی‌اش را قطعی کرد تا امید‌های دو مدعی دیگر یعنی یوونتوس و میلان برای رسیدن به جام از بین برود.

با وجود انتظاری که می‌رفت دربی ایتالیا در پایان ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم گلی نداشت و توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا یوونتوس و میلان در بازی بزرگ هفته سی‌وچهارم با تساوی بدون گل به کارشان پایان بدهند.

با این تساوی، آث‌میلان با ۷۰ امتیاز و یوونتوس با ۶۵ امتیاز جایگاهشان را در رده دوم و سوم جدول حفظ کردند.

در دیگر بازی امشب سری‌آ، از ساعت ۲۲:۳۰، لاتزیو میزبان ورونا است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • یوونتوس - میلان؛ ترکیب رسمی
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳