Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@21:24:34 GMT

دو طرح وقفی در کاشان کلنگ زنی و افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۵۴۲۱۳

دو طرح وقفی در کاشان کلنگ زنی و افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اصغر توسلی پیش از ظهر  شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کلنگ زنی و افتتاح این دو طرح با حضور مهدی پندار معاون بهره وری اقتصادی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و مدیران و مسئولین شهرستان انجام شد.
 


وی با بیان اینکه کلنگ زنی بازار روز میوه و تره بار موقوفه دشت افروز کاشان یکی از این طرح ها بود، ابراز داشت: این موقوفه با بیش از چهار هزار و ۷۷۰ متر مربع مساحت برای رفاه حال مردم بصورت دائمی احداث می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره اوقاف کاشان مدت زمان ساخت این پروژه را یک سال و اعتبار لازم برای ساخت آن را حدود هشت میلیارد ریال اعلام کرد و تصریح کرد: این بازار صرفا برای فعالیت واحدهای صنفی میوه و تره بار احداث شده و تمام دستفروشان به این بازارچه انتقال می یابند.
 

وی همچنین با اشاره به افتتاح موقوفه مرحوم حاج محمد دبیر الصنایع که با نیت دارو برای درمان نیازمندان احداث شده است، بیان داشت: این پروزه دارای ۵۱۰ متر مربع زمین و دو هزار و۱۰۰ متر زیربنا و با کاربری تجاری اداری است.

توسلی با بیان اینکه برای این پروزه ۴۵۰۰متر مکعب خاکبرداری شده است، افزود: این مجتمع تجاری اداری دارای ۴۵۰متر مربع سایت اداری، ۴۷۵متر مربع فضای تجاری و ۴۷۰ متر مربع انباری تجاری است.

وی با اشاره به اینکه برای ساخت این پروژه حدود۳۰ماه زمان صرف و ۴۲میلیارد ریال هزینه شده است، ابراز داشت: ارزش به روز سرمایه گذاری این پروژه هم اکنون بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان افزود: برای ساخت این پروژه از بهترین مصالح استفاده شده است و این موقوفه می تواند بهترین الگو برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در موقوفات باشد.

کد خبر 4761108

منبع: مهر

کلیدواژه: اوقاف و وقف سازمان اوقاف و امور خیریه افتتاح طرح عمرانی بوشهر بارش باران ایلام گرگان خطبه های نماز جمعه اربعین 98 مشهد شهرکرد سانحه تصادف شهادت امام رضا ع قزوین بیرجند پدافند غیرعامل اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۴۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان  پنجمین طرح ورزشی از مجموعه طرح‌های شهید سلیمانی در گنبدکاووس شامل یک زمین چمن مصنوعی افتتاح و سرانه‌ی ورزشی دانش آموزان این شهرستان از ۲۷ سانتی‌متر مربع به ۳۵ سانی متر مربع افزایش یافت.

غنی پور مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس می گوید : این زمین چمن با همکاری شهرداری شهرستان ۱۶۰۰ متر زیرسازی شده است و ۲۰۰ میلیون تومان برای بتن ریزی این مجموعه و ۶۰۰ میلیون تومان هم برای خرید و نصب چمن‌های مصنوعی هزینه کردیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد
  • افتتاح نخستین مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند
  • افتتاح نمایشگاه وقف
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی