Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عبدالکاظم طالقانی، رئیس کمیته استان‌های فدراسیون فوتبال به مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران کنایه جالبی زد. تاریخ انتشار: 14:15 - 11 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۳۹۹۱

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، عبدالکاظم طالقانی، رئیس کمیته استان‌های فدراسیون فوتبال درباره شرایط انتخابات هیئت فوتبال استان تهران و اعلام مدیرکل وزارت ورزش و جوانان تهران که اعلام کرده مشاور حقوقی از هیئت به ما گفت با توجه به تبدیل شدن هیئت به شرکت، اجازه انتخابات تا دو سال آینده وجود ندارد و این اولین مقاومت این نهاد بود، اظهار داشت: نماینده حقوقی مجری مسائل این چنینی نبوده و زمانی که فدراسیون اعلام کرده انتخابات در موعد خود برگزار خواهد شد، این کار صورت گرفت و متاسفانه گل‌محمدی به دنبال فرافکنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه در خصوص اینکه کمیته سه نفره هم تعدادی را رد صلاحیت کردند و افراد محدودی مورد تائید قرار گرفتند، گفت: کمیته سه نفره‌ای تشکیل شده و یکی از اعضای این کمیته نماینده مدیرکل وزارت ورزش و جوانان استان مربوطه است. مدارک و تمام شرایط نامزد‌ها بررسی می‌شود. از نظر ثبت نام تمام قوانین و ضوابط به اجرا در آمده و افراد ثبت نام کردند. هر فردی هر گونه اطلاعاتی که نیاز دارد را می‌توانست از دبیر هیئت بگیرد و زمان اطلاع‌رسانی و مراجعه آنها و کاندیدا‌ها مشخص است. اگر موردی بود که اطلاع نداشته باشند به فدراسیون فوتبال مراجعه می‌کردند و به آنها اطلاعات دقیق هم داده شد.

رئیس کمیته استان‌های فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که بزرگترین اشکال این بود که به اعضای مجمع هیچ اطلاع‌رسانی از طرف هیئت صورت نگرفته و پیشنهاد انتخاب سرپرست را داده اند، گفت: آقای گل‌محمدی شما چرا؟ چندین نامه نوشته‌اید و طبق آن نامه، پاسخ خود را دریافت کردید. طبق اساسنامه هیئت‌ها، رئیس هیئت تا برگزاری انتخابات می‌تواند به کار خود ادامه دهد. تا زمانی که انتخابات برگزار نشود، طبق اساسنامه، رئیس هیئت می‌تواند فعالیت خود را بدون هیچ ابهامی ادامه دهد. برگزار نشدن انتخابات کاملا بر عهده رئیس فدراسیون است نه بخاطر اینکه شما نامه نوشته و خواستار تعویق آن بوده‌اید. در رابطه با مسئله سه عضو باید بگویم مطالبی که مطرح می‌شود، صحت ندارد.

وی در ادامه در پاسخ به این موضوع که ۷۲ ساعت مانده به انتخابات سه عضو مجمع تغییر کردند، تصریح کرد: اعضای مجمع تهران ۴۷ نفر هستند. اول اینکه اشتباهی صورت نگرفته یکی از اعضا به دلیل حضور در استان دیگر نمی‌توانست در انتخابات شرکت کند که این موضوع را اعلام کرد. همچنین تیم البرز در لیست وارد نشده بود و فدراسیون فوتبال پس از بررسی این موضوع دستور داد نام این تیم قرار گیرد. آقای گل‌محمدی، انصاف این است که برای دو نفر اطلاع رسانی راحت بوده و می‌دانستند که انتخاب شوند، معطل کنیم و انتخابات را به ۱۵ روز بعد موکول کنیم؟ ما بر اساس قوانین و ضوابطی که وجود دارد اقدام می‌کنیم که مصوبه مجمع و هیئت رئیسه است. در مجمع وزیر و معاون حضور دارند و هر گونه مصوبه‌ای که بوده آنها هم حضور داشته و تایید کردند و ما طبق آن اقدام می‌کنیم.

وی درادامه در خصوص تعامل هیئت‌ها با اداره‌های کل وزارت ورزش و جوانان گفت: استان تهران و دیگر هیئت‌ها تعامل مداوم با مدیرکل‌ها دارند که بتوانند برنامه‌های خود را پیش ببرند. اینکه می‌گویند تعاملی صورت نمی‌گیرد را قبول ندارم.

طالقانی در پاسخ به این سوال که اینکه یک هیئت خود را جدا از سایر هیئت‌ها بداند، درست نیست و نمی‌شود پول از طرف دولت باشد، ولی قوانین دولتی رعایت نشود گفت: پولی به عنوان ۲۷صدم از ۹ درصد به طور مشخص به ما داده نشده است. وزارت ورزش برنامه ریزی کرده و بر اساس برنامه آنها ما اقدام کردیم.

وی ادامه داد: تمام مواردی که انجام می‌شود طبق بند به بند اساسنامه استان‌ها است و هیچ خلاف قانونی صورت نگرفته و به دنبال تفکرات خود نیستیم. ما همان چیزی را انجام می‌دهیم که اساسنامه مطرح کرده است. بار‌ها گفته ایم و اساسنامه تاکید دارد که تا برگزاری انتخابات رئیس هیئت، می‌تواند در این پست بماند. اگر خوب اساسنامه را خوانده باشید برگزاری انتخابات به عهده کمیته سه نفره‌ای است که یکی از آن نفرات، نماینده شما است و در نهایت هر تصمیمی در کمیته سه نفره گرفته می‌شود، مورد بررسی فدراسیون فوتبال قرار می‌گیرد و اگر نیاز به بازنگری باشد، این اتفاق رخ می‌دهد. شما هدفتان این است که فردی را از طرف خود بگذاری و انتخابات را مهندسی کنید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر هیئت فوتبال میزان فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۴۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:   با توجه به شکایت کیوان یاراحمدی از باشگاه شهرداری بندرعباس، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۱۳ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۱ میلیون و ۹۴۰ هزار و ۹۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.   در پرونده شکایت عقیل کعبی از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۷ میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۵۲ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.   در پی شکایت حمید عبدالوند از باشگاه نود ارومیه، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۳۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸ میلیون و ۷۷۴ هزار و ۵۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و ۴۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

دیگر خبرها

  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • فرهنگسازی گسترش ورزش در جامعه کارگری ضروری است
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی