Web Analytics Made Easy - Statcounter

"انوشیروان محسنی" بازیگر ایرانی در فیلم " تاک تیک" که محصول مشترک اتریش و آلمان است در نقش مبارزی فلسطینی بازی خواهد کرد. ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا به نقل از روابط عمومی فیلم، "تاک تیک" محصول مشترک اتریش و آلمان است که علاوه بر "انوشیروان محسنی"، "هارالد کراس نیتزر" (Harald Krassnitzer) و "ماریون میترهامر"(Marion Mitterhammer) بازیگران سرشناس و بین المللی اتریش و آلمان در آن حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگردانی "تاک تیک" بر عهده چهره شناخته شده آلمان "هانس گونتر بوکینگ" ( hans-Günther Bücking) و تهیه‌کنندگی نیز بر عهده صدا و سیمای اتریش (ORF) است، همچنین بیش از 50 هنرمند در تولید این فیلم همکاری دارند.

انتخاب "انوشیروان محسنی" برای بازی در نقش فردی فلسطینی حاشیه‌هایی نیز به‌همراه داشت که از آن جمله واکنش نسبت به انتخاب بازیگر ایرانی در نقش مبارزی فلسطینی بود. مجامع فیلمسازی یهود این انتخاب را جالب خوانده‌اند.

"تاک تیک" در روزهای آینده وارد مرحله فیلمبرداری می‌شود و گروه تولید در مدت 10 روز در فرودگاه اتریش به‌سر خواهند برد. گروه فیلمسازی سپس برای ادامه تولید وارد شهر "گراد" شده و به‌مدت یک‌ماه در لوکیشن زندان تولید کار را ادامه خواهند داد.

موضوع "تاک تیک" براساس داستانی واقعی است که در سال 1985 در فرودگاه اتریش رخ داده است و یکی از رویدادهای مهم جهان به شمار می‌رود. در این حادثه دو فلسطینی اقدام به کشتن 7 اسرائیلی در فرودگاه اتریش می‌کنند.

این فیلم برای جامعه اروپا به‌ویژه اتریش و آلمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و سازندگان به دنبال اکران جهانی پس از تولید خواهند بود. 

لعیا زنگنه مادر "آقازاده" شدتا اطلاع ثانوی تماشای هر فیلمی از "نیکلاس کیج" ممنوع است!

انتهای پیام/

R1544/P/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای جهان سینما

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای جهان سینما بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای جهان سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۴۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای "ترور رامین یکتاپرست، شهروند ایرانی" چیست؟

آفتاب‌‌نیوز :

صابرین نیوز نوشت: این شبکه مدعی شده فرد مزبور قصد برنامه ریزی برای اقدام علیه یهودیان در آلمان را داشته است. چند ماه پیش واشنگتن پست و نشریه تلگراف مدعی شده بودند یکتاپرست برای حمله به مراکز یهودیان در آلمان برنامه ریزی کرده است.

رامین یکتاپرست ٣٧ ساله و شهروند دو تابعیتی ایرانی آلمانی بود که در محافل و کلوب‌ های موسیقی راک و کلوب موتور سیکلت سواری فعالیت می‌کرد.

روز ٢٧ آبان ١۴٠١ یک شهروند ایرانی آلمانی به نام بابک بخاطر پرتاپ کوکتل مولوتوف به مدرسه‌ای در کنار کنیسه یهودیان در شهر بوخوم آلمان دستگیر شد. شماری از رسانه ها و مقامات قضایی آلمان در دهم‌ آذر از رسیدگی به این پرونده با عنوان تروریسم دولتی خبر دادند.

پس از رسیدگی به این پرونده دادستان فدرال آلمان این شهروند ایرانی را به ٣٣ماه زندان محکوم کرد و در بیانیه‌ای دادستانی مدعی شد یک نهاد ایرانی از طریق رامین یکتاپرست به بابک.ج دستور داده است تا کنیسه متعلق به یهودیان را به آتش بکشد!

روزنامه واشینگتن‌ پست در آن زمان به نقل از پنج مقام امنیتی آلمان و دو مقام اطلاعاتی غربی، رامین یکتاپرست را به عنوان مظنون اصلی سازماندهی حمله‌ای به یک کنیسه یهودیان در آلمان معرفی کرد.

مرجع قضایی آلمان بدون ارائه حتی یک سند به این نتیجه رسید که این حمله از سوی سپاه پاسداران برنامه ریزی شده و توسط رامین یکتاپرست به بابک‌ج ابلاغ شده است!

یکتاپرست در بهمن ماه ١٣٩۴ به اتهام مشارکت در قتل کارمند یکی از کلوب های رقیب توسط پلیس آلمان دستگیر شد اما چندی پس از بازداشت به علت کافی نبودن مدراک آزاد می‌شود و بار دیگر در پرونده تیراندازی به خودروی یکی از اعضای کلوب رقیب به دادگاه احضار می‌شود.

یکتاپرست پس از این موضوعات به ایران مهاجرت می‌کند و سال ها تحت تعقیب پلیس آلمان بود. طبق ادعای پلیس آلمان یکتاپرست در سال های ٢٠٠٩ و ٢٠١٠ یک فاحشه‌خانه در لورکوزن آلمان را اداره می‌کرد و پس از آن به کلوب های موتورسواری که به بزهکاری شهرت داشتند، ملحق می‌شود. 

استوری امشب اطرافیان بابک یکتاپرست از فوت وی در تهران حکایت دارد و این موضوع توسط خبرنگار اینترنشنال با عنوان ترور توسط اسرائیل منتشر شده و در رسانه های اسرائیلی بازنشر شد. تاکنون مشخص نیست فوت ایشان تروریستی بوده یا خیر و احتمالا انتشار این خبر صرفاً جنگ روانی و خبرسازی کذب رسانه‌ های وابسته به اسرائیل باشد.

دیگر خبرها

  • خواهان ایفای نقش اثرگذارتر از سوی آنروا هستیم
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت + عکس
  • هاینر: رانگنیک انتخاب خوبی برای بایرن مونیخ است
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت/ عکس
  • بازیگر قدیمی به کما رفت
  • دانشجویان فلسطینی، سفیر آلمان را از دانشگاه فراری دادند+ فیلم
  • واکنش تند دانشجویان به حضور سفیر آلمان در موزه فلسطین | ویدئو
  • ببینید | واکنش متفاوت ۲ بازیگر زن به قضاوت‌های مردم درباره چهره‌شان
  • ماجرای "ترور رامین یکتاپرست، شهروند ایرانی" چیست؟