Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه جزئیات فروپاشی شبکه سست و عنکبوتی آمدنیوز به اطلاع مردم خواهد رسید، گفت: اعلام جزئیات این عملیات باید به نقطه ای برسد که برای مردم جذابیت داشته باشد.

قدس آنلاین: سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص اعلام جزییات و پشت پرده دستگیری روح الله زم سرشبکه رسانه معاند آمدنیوز، اظهار داشت: طبیعی است که پیشرفت های ما در زمینه کشف شبکه‌ای که از طرف آمریکایی‌ها و انگلیسی و صهیونیست‌ها حمایت و سازماندهی می‌شد به آگاهی مردم خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این حق مردم است که درباره این رویداد بزرگ که در حقیقت فروپاشی یک شبکه بزرگ و پیچیده عملیات روانی است آگاهی داشته باشند. البته این شبکه به ظاهر پیچیده است اما فاقد استحکام است و مانند لانه عنکبوت است.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: این شبکه هم یک شبکه عنکبوتی سست بود که فروپاشیده و انشالله جزئیات آن به اطلاع مردم خواهد رسید.

فرمانده کل سپاه در خصوص زمان و نحوه اعلام جزئیات این عملیات، گفت: به هر شکل باید به نقطه ای برسد که برای مردم جذابیت داشته باشد و گفتیم اطلاعات را جوری به مردم بدهند که تازگی داشته باشد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آمدنیوز روح الله زم سردار سلامی سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۴۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی فداکار، ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان کرمان اظهار داشت: اطلاع رسانی کامل به فرمانداران و مدیران صورت گرفته است و از آنها می‌خواهیم آمادگی کامل را داشته باشند.

وی افزود: هر چند که در بعضی موارد به دلیل حجم بالای آب توان مدیریت بحران کم می‌شود اما باز هم باید با توجه به ویژگی هر نقطه تصمیمات خاص و شاخص گرفته شود.

استاندار کرمان، با بیان اینکه آمادگی کامل تمام دستگاه‌های خدمات رسان جهت مقابله با بحران لازم است تصریح کرد: اطلاع رسانی به مردم بسیار اهمیت دارد، زیرا یکی از دلایل موفقیت در سیل جنوب نیز همین مسئله آگاهی و کمک مردم بود.

کد خبر 6087789

دیگر خبرها

  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • رسانه ملی و لزوم توجه به تکنیک‌های خبری رسانه‌های معاند
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • گزارش کانال 11 اسرائیل از ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • گزارش کانال 11 اسرائیل از دستگیری جاسوس نظامی در اسرائیل؛ ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • دستگیری جاسوس نظامی در اسرائیل؛ ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند