Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  اشرف خُود کارشناس مشارکت‌ها امور زنان و جوانان اداره آموزش وپرورش میبد با اشاره به فعالیت انجمن اولیا و مربیان مدارس این شهرستان در پاسال، گفت: انجمن اولیا و مربیان شش مدرسه میبد حائز  رتبه برتر استانی و کشوری شدند.

او بابیان اینکه انجن اولیا و مربیان در سه رده شهرستانی، استانی و کشوری حائز رتبه شدند، افزود: مدارس کار و دانش دخترانه آینده سازان، جنت الرضوان، حاج قنبر فاضلی و مدرسه علی گل محمدی جزو انجمن‌های برتر استانی و مدارس فاطمیه بفروئیه و شهید اسماعیلی جزو انجمن‌های کشوری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس مشارکت‌ها امور زنان و جوانان اداره آموزش وپرورش میبد گفت: از انجمن اولیا و مربیان  میبد که حائز  رتبه برتر استانی و کشوری شدند تجلیل به عمل آمد.

خُودگفت:انتخابات اعضای انجمن اولیا و مربیان در موعد مقرر، بزرگداشت مراسم اولیا و مربیان و اجرای زنگ پیوند، سامان دهی مشارکت مالی و توسعه همکاری اولیا، نظارت بر حمل و نقل دانش آموزان، آموزش خانواده و خدمات راهنمایی و مشاوره‌ای به خانواده دانش آموزان، خلاقیت و نوآوری، ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی، تشکیل جلسات انجمن اولیا و مربیان، فرابرنامه‌ها ،اوقات فراغت، کلاس تقویتی و غیره و مناسبت‌ها ،بزرگداشت روزخانواده، مقام معلم و، از جمله موارد ارزیابی عملکرد‌های انجمن اولیا و مربیان است. 

۲۴ تا ۳۰ مهرماه هفته پیوند اولیا ومربیان نام گذاری شده است به مدت یک هفته در تمامی مدارس کشور انجمن‌های اولیا و مربیان تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/ی

 انجمن اولیا و مربیان شش مدرسه میبد حائز  رتبه برتر استانی و کشوری شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۴۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه دو کشوری در شاخص بی دردی زایمان طبیعی

به گزارش جام جم آنلاین البرز،شهرام صیادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت:هفته ملی ماما با شعار هر ماما یک سفیر جوانی جمعیت از ۱۵ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و جامعه مامایی در ارتقای شاخص‌های رشد جمعیت و زایمان طبیعی در استان تلاش‌های زیادی انجام داده است.

دکتر صیادی خاطر نشان کرد در سال گذشته بیش از ۱۱ هزار زایمان طبیعی در استان انجام شده است و زایمان طبیعی در مادران ایرانی فرزند اول با رشد ۲/۳ درصدی همراه بوده است.

رییس دانشگاه افزود: استان البرز در شاخص‌های بی دردی زایمان طبیعی رتبه ۲ کشوری را دارد و در سال گذشته این شاخص رشد داشته است.

وی با بیان اینکه طبق استاندارد جهانی به ازای هر دو مادر باید یک ماما وجود داشته باشد گفت: خوشبختانه این شاخص در تمامی بیمارستان‌های استان که زایشگاه دارند رعایت شده است و فقط بیمارستان کمالی با این استاندارد کمی فاصله دارد و یکی از اولویت‌های دانشگاه در ارتقا جامعه مامایی افزایش تعداد ماما شاغل در بیمارستان کمالی است که به شاخص جهانی استاندارد برسیم.

دیگر خبرها

  • جیمی کرگر و انجام چالش رتبه بندی بهترین مربیان تاریخ بدون دانستن نفرات بعدی / فیلم
  • البرز با ۲۱۴ میلیون تردد دومین استان پرتردد کشور شد
  • البرز رتبه دوم تردد بین استانی در کشور را کسب کرد
  • ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی جهانی موضوعی
  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • آذربایجان‌غربی رتبه نخست کشوری در تولید آرتمیا
  • کسب رتبه دو کشوری در شاخص بی دردی زایمان طبیعی
  • آذربایجان غربی صاحب رتبه نخست کشوری درتولید آرتمیا