Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین ارجمند گفت: مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان امسال همزمان با سراسر کشور و با حضور قشرهای مختلف مردم به ویژه نوجوانان و جوانان در ۱۵۰ نقطه شهری و روستایی استان هرمزگان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین « غلامعلی ارجمند »، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس با اشاره به اینکه ۱۳ آبان به عنوان روز استکبار ستیزی نامگذاری شده است، اظهار کرد: ۱۳ آبان متعلق به قشر خاصی نیست و به دلیل اتفاقات متعدد در مقاطع مختلف تاریخ این روز، به نمادی برای استکبار ستیزی و مقاومت تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با یادآوری اینکه ۱۳ آبان سال ۵۷ دانش آموزان انقلابی در صحن دانشگاه توسط عوامل رژیم شاهنشاهی به خاک و خون کشیده شدند، افزود: در ۱۳ آبان سال ۵۸ نیز سفارت آمریکا توسط دانشجویان انقلابی تسخیر شد و این اتفاق پیام قطعی انقلاب را به آمریکایی‌ها داد و برای همیشه دست استکبار را از منافع ملت ایران کوتاه کرد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان به تلاش های گسترده دشمن برای ضربه زدن نظام جمهوری اسلامی اشاره و عنوان کرد: ملت بصیر، آگاه، فهیم و انقلابی ایران اسلامی در دهه چهارم انقلاب با حضور پررنگ خود در راپیمایی روز ۱۳ آبان و خلق حماسه ای دیگر، تمام نقشه های شوم و فتنه انگیز دشمنان اسلام و انقلاب را نقش بر آب خواهد کرد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه مراسم باشکوه ۱۳ آبان امسال در ۱۵۰ نقطه شهری و روستایی استان هرمزگان برگزار می شود، افزود: این مراسم به صورت همزمان در سطح شهرستان ها، بخش ها، جزایر و روستاهای سراسر استان هرمزگان برگزار خواهد شد.

 

ارجمند اضافه کرد: مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان در بندرعباس ساعت ۹ صبح دوشنبه از میدان امام(ره) به سمت مسجد جامع شهر برگزار می شود.

 

وی عنوان کرد: دکت « حسین مظفر »، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم روز ۱۳ آبان در مسجد جامع بندرعباس سخنرانی می کند.

 

 

 

: ۱۳ آبان امسال در کنار اقدامات فرهنگی که انجام خواهد شد حرکت میدانی در ۷۶ نقطه استان فارس نیز برگزار می شود.

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: 13 آبان راهپیمایی 13 آبان شهادت امام رضا ع پدافند غیرعامل سالروز شهادت امام رضا ع خراسان جنوبي شورای فرهنگ عمومی کرمان کانون های مساجد روز استکبارستیزی دکتر حسین مظفر 13 آبان راهپیمایی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۴۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان، اظهار داشت: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید مریدی شهرستان رودان حین اجرای طرح ایست و بازرسی و ضمن کار اطلاعاتی و کنترل خودروهای عبوری در محور رودان - بندرعباس به یک دستگاه کامیون فوتون مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

وی افزود: خودرو متوقف و با هوشیاری مأموران از داخل کابین آن مقدار ۸۵ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف و راننده و سرنشین خودروی حامل مواد دستگیر شدند.

سردار جاویدان تصریح کرد: در عملیاتی دیگر در شهرستان بندرعباس مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات شبانه روزی، از نگهداری و توزیع مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ در یکی از محلات شهر بندرعباس مطلع شدند.

وی بیان داشت: مأموران ضمن هماهنگی قضائی با تشکیل دو تیم منسجم به محل مذکور اعزام، در بازرسی از منزل ۹۱ کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش و ۸ کیلو گرم تریاک کشف و متهم به پلیس مبارزه با مواد مخدر تحویل شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در این دو عملیات مجموعاً ۱۸۴ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش و تریاک کشف شده، تصریح کرد: ۳ متهم نیز دستگیر که ضمن تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6097296

دیگر خبرها

  • جزئیات برگزاری مراسم سالروز عملیات «بازی دراز» اعلام شد
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • برگزاری مراسم بازنشستگی و تجلیل از دکتر عراقی‌زاده
  • اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال
  • مدرسه پسرانه سما شعبه یک بندرعباس، روز معلم را جشن گرفت
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۱۰ نقطه از جهان
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • برگزاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی
  • برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای نشان از بلوغ فناوری هسته‌ای ایران است