Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران در ادامه نتایج خوبش در هفته نهم رقابتهای لیگ برتر توانست با ۴ گل میزبانش تراکتور تبریز را شکست دهد که این نتیجه را می‌توان بهترین نتیجه این فصل آنها دانست. 

ایوب اصغرخانی پیشکسوت استقلال و فوتبال تبریز در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص این بازی اظهار داشت: بازی بین دو تا از بهترین تیم‌های فوتبال ایران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی تراکتور خوب و استقلال خیلی خوب بود. هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند اما استقلال خیلی بهتر از فرصتهایی که به دست آورد استفاده کرد تا برنده این بازی بزرگ شود.

وی تاکید کرد: این نتیجه چیزی از ارزشهای تیم بزرگ تراکتور هم کم نمی‌کند و نباید این تیم را از جمع مدعیان قهرمانی دور دانست. اما آبی پوشان با پیروزی در این بازی بزرگ رسما به جمع مدعیان اضافه شدند.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: استقلال شخصیت بردن پیدا کرده و حتی وقتی در تبریز از تیم خوب و مدعی تراکتور گل می‌خورد و عقب می‌افتد، باز هم به بازی باز می‌گردد و پیروزی را جستجو می‌کند.

اصغرخانی گفت: به جز دیاباته که چهره شاخص این بازی بود و مزد بازی خوبش را با زدن ۳ گل گرفت، دروازه‌بان‌های هر دو تیم بهترین عملکرد را داشتند. معتقدم اگر به جز حسین حسینی و رشید مظاهری دروازه‌بان های دیگری بودند، این بازی خیلی بیشتر از شش گل داشت.

مربی پیشین تیم‌های پایه آبی پوشان گفت: حالا می‌شود گفت این تیم مدعی قهرمانی است و یا به قول معروف بوی قهرمانی می‌دهد. استراماچونی و تیمش باید این پیروزی بزرگ و با ارزش را فراموش کرده و برای دیدار سخت و حساسی که مقابل صنعت نفت در پیش دارند تمرکز نمایند. 

کد خبر 4760830 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: ایوب اصغرخانی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال تراکتور لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران کشتی آزاد گابریل کالدرون کشتی فرنگی باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتسال ایران هندبال فوتسال تیم فوتبال تراکتور تیم فوتبال سایپا تهران ووشو قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۴۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف

حسین حسینی کاپیتان استقلال به دلیل مصاحبه‌ای که بعد از بازی با شمس‌آذر انجام داد از سوی کمیته انضباطی یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد تا در بازی حساس برابر تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر غایب باشد.

مسئولان حقوقی استقلال نسبت به این حکم کمیته انضباطی به کمیته استیناف اعتراض و نامه‌نگاری کرده‌اند تا در صورت امکان محرومیت این بازیکن باز هم به جریمه نقدی تبدیل شود.

قرار است کمیته استیناف قبل از دیدار استقلال مقابل تراکتور به اعتراض آبی‌پوشان رسیدگی کند.

دیگر خبرها

  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • روشن: استقلال ستاره ندارد، دونده دارد
  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم