Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعلام مخالفت دولت با طرح تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ اخذ آخرین دفاعیات یک متهم محیط زیستی/ حضور جهانگیری در هجدهمین اجلاس نخست وزیران سازمان همکاری شانگ‌های/ اعلام مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان استان تهران/ الزام نمایندگان به ثبت اموال و دارایی/ واکنش ایران به تحریم بخش عمرانی ایران توسط آمریکا/ برگزاری شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا/ انتصاب دبیر شورای اطلاع رسانی دولت و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از جمله گزیده اخبار سیاسی ایسنا در روز شنبه، یازدهم آبان ماه ۱۳۹۸ است.

به گزارش ایسنا، معاون اول رییس جمهور در هجدهمین اجلاس نخست وزیران سازمان همکاری شانگهای با بیان اینکه امنیت دریانوردی به عنوان اصل شناخته شده حقوق بین الملل، همواره مورد تأکید جمهوری اسلامی ایران بوده است، گفت: نظام دریانوردی در تنگه هرمز بر پایه «عبور بی ضرر» کلیه شناورها، بدون تبعیض بوده و جمهوری اسلامی ایران هرگونه اقدام لازم جهت حفاظت از امنیت این تنگه و حراست از مرزهای آبی خود را جزو حقوق حاکمیتی خود می‌داند و هرگونه اقدام در جهت امنیتی ‌سازی دریانوردی آزاد را نمی پذیرد.

 جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

علی ربیعی، سخنگوی دولت هم با صدور حکمی محمدرضا نوروزپور را به عنوان معاون سخنگو و دبیر شورای اطلاع رسانی دولت منصوب کرد.

مشاور رئیس‌جمهور هم در توییتی از قوه قضاییه خواست نام، مکان و اقدامی را که برای ممانعت از تعطیلی ۵۰۰ کارگاه و مراکز تولیدی شده را اعلام کند..»

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور نیز اعلام کرد که دولت با طرح تعطیلی پنج‌شنبه‌ها مخالفت کرده است، گفت: این طرح آثار مالی منفی بسیار زیادی بر کشور دارد و منجر به تعطیلی واحدهای تولیدی می شود. بار مالی این طرح بسیار بالاست و به صلاح کشور نیست.

رییس ستاد برگزاری مراسم ۱۳ آبان استان تهران مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان استان تهران را اعلام کرد.

همچنین قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور  همچنین اعلام کرد : راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با شعار« استکبار ستیزی و مقاومت اسلامی ، سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا » برگزار می‌شود .

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلام هم در مراسم رونمایی از دیوار نگاره های جدید لانه جاسویی امریکا با اشاره به اینکه آمریکا در مارپیچ نزولی قدرت قرار گرفته است، گفت: ما به اندازه کافی و بیش از نیاز موشک ذخیره کرده ایم و اهداف ما هم مشخص بوده و نیروهای ما هم آماده هستند  اما ما اول با منطق خود با جهان سخن می گوییم.

رسانه نو+جوان سایت khamenei.ir به مناسبت یوم‌الله ۱۳آبان، چهلمین سال تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز دانش‌آموز، پویشی را برای نوجوانان ایرانی برگزار کرده است. در این پویش که با عنوان «چرا کنار نمی‌آییم؟» برگزار شده است، از نوجوانان ایرانی خواسته شده به این پرسش، پاسخ دهند که «چرا ما با آمریکا کنار نمی‌آییم؟».

یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از استقرار سامانه ثبت اموال و دارایی مسئولان در مجلس و الزام نمایندگان به ثبت اموال و دارایی خبر داد و گفت که کار ثبت اموال نمایندگان از فردا در مجلس انجام می‌شود. به گفته وی، تا زمانی که همه نمایندگان اموال و دارایی خود را در این سامانه اعلام کنند این سامانه در مجلس مستقر خواهد بود.

سید عباس موسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تحریم بخش عمرانی ایران توسط آمریکا اظهار داشت: اینگونه اقدامات نشانه ضعف و ناکارآمدی این کشور در دیپلماسی است. بهتر است ایالات متحده بجای تحریم‌های تکراری و غوغا سالاری که قطعا آنها را به اهدافشان نخواهد رساند، از غوطه ور شدن هر چه بیشتر در توهمات خود ساخته دست برداشته و به اجرای تعهدات خود در برجام باز گردد.

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: تحریم بخش عمرانی کشور غیر قانونی است

سخنگوی شورای نگهبان: ترامپ با آبادانی ایران مشکل دارد

مهدی سنایی، سفیر ایران در روسیه در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به برخی از سوالات مطرح شده در مورد علت فوت دخترش (عارفه سنایی) اظهار کرد: می دانم در ذهن بسیاری از شما از سر مهر و همدردی این سوال هست که برای عارفه چه اتفاقی افتاده است. این سوال برای ما نیز هست و به جز گزارش اول حادثه که در اطلاعیه سفارت اعلام شد، ما نیز هنوز نمی دانیم چه گذشته، دقیقا چه حادثه ای رخ داده و علت آن چه بوده است. در هر حال تسلیم مشیت الهی هستیم.

وکیل مدافع سپیده کاشانی ازمتهمان پرونده محیط زیست گفت: آخرین دفاعیات این پرونده اخذ شده و منتظر صدور رای از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تعطیلی پنجشنبه ها اجلاس شانگهای ۱۳ آبان تحریم های آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۴۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت

امتداد - هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۴ هزار و ۳۱۴ تومان و حواله دلار نیز به ۴۱ هزار و ۳۷۶ تومان رسید.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در معاملات امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۴ هزار و ۳۱۴ تومان و نرخ حواله دلار نیز به ۴۱ هزار و ۳۷۶ تومان رسیده است.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران به ۴۷ هزار و ۴۹۱ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۴ هزار و ۳۴۲ تومان رسیده است.

از سوی دیگر اسکناس درهم امارات ۱۲ هزار و ۶۶ تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۲۶۶ تومان است.

برای مشاهده نرخ رسمی ارز و طلا به سایت مرکز مبادله ایران به نشانی www.ice.ir مراجعه کنید.


 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لجبازی درست نیست
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لحبازی درست نیست
  • ایام دهه کرامت اعلام شد
  • از پیچ و خم تصویب تا حل چالش‌ها
  • صنعا: سرکوب دانشجویان موید دروغ بودن شعار دموکراسی آمریکاست
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان