Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهناز امامدادی ظهر امروز در کارگاه آموزشی یک روزه الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی در اهواز با حضور ارسلان غمگین سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، رئیسان و کارشناسان اشتغال ستادی و اجرایی در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان برگزار شد، تأکید کرد:‌ باید محصولات مشاغل خانگی به جایگاهی برسد که خود مشتریان به سراغ تولیدکنندگان بروند و مشکلی در بازاریابی وجود نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: ۳۲۰ رشته مشاغل خانگی از جمله قالی‌بافی، خیاطی، پرورش دام و طیور، گیاهان دارویی، تراش سنگ‌های قیمتی، آی تی، آی سی تی، تولید محتوا، انیمیشن و صنایع تبدیلی و تکمیلی مربوط به جهاد کشاورزی داریم که بیشترین متقاضی را دارند. البته در مشاغل خانگی رشته‌های قدیمی را کنار نمی‌گذاریم و همواره توسعه، نوآوری و خلاقیت در آنها را در دستور کار داریم و در کنار مشاغل سنتی به رشته‌های جدید نیز می‌پردازیم.

وی افزود: مشاوره‌های تلفنی، ویراستاری و ترجمه متون از جمله مشاغل خانگی جدیدی است که با توجه به جمعیت فارغ‌ التحصیل به آن توجه داریم و سعی در گسترش این مشاغل هستیم.  

رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی گفت: وابستگی زیاد متقاضیان مشاغل خانه به تسهیلات و وام یکی دیگر از مشکلات است در حالی که معتقدیم کاری که با وام شروع می‌شود نمی‌توان بر پایداری و سطح درآمد آن برنامه‌ریزی کرد و پایداری و درآمدزایی نخواهد داشت اما متاسفانه اغلب متقاضیان امید و نگاه شان به تسهیلات است و تلاش مان براین است که وابستگی به تسهیلات را کاهش دهیم.

وی افزود: موضوع مهم استفاده درست از تسهیلات است در حالی که افراد بدون اطلاع کافی از رشته‌ فعالیت خود و بازار کار آن درخواست دریافت تسهیلات می‌دهند و خود را بدهکار می‌کنند و بعد هم در شغل خود موفق نمی‌شوند.

امامدادی گفت: شروع کارها بدون مطالعه لازم یکی از مشکلات است. باید شناخت کافی از بازار داشته باشند. میزان علاقه افراد نیز در این اشتغال مهم است.

همچنین حسینی نژاد معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با اشاره به نقش کسب و کارهای خرد در اشتغال استان گفت: کسب و کارهای خرد بیشتر رشد می کنند و از بازدهی بیشتر و انحراف کمتری برخوردار بوده و سهم بیشتری را در اشتغال به خود اختصاص داده اند.

کد خبر 4761287

منبع: مهر

کلیدواژه: طرح اشتغالزایی مشاغل خانگی بوشهر بارش باران ایلام گرگان خطبه های نماز جمعه اربعین 98 مشهد شهرکرد سانحه تصادف قزوین شهادت امام رضا ع بیرجند پدافند غیرعامل اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۵۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ زنی شد/تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین در روز

به گزارش خبرنگار مهر، عصر روز دوشنبه و با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور، مینی پالایشگاه شهر دهدشت با ظرفیت ۱۰ هزار بشکه در روز کلنگ زنی شد

ظرفیت تولید روزانه این پالایشگاه معادل یکهزار و ۴٠٠ تن از نوع بنزین و گازوئیل با کیفیت یورو و گاز مایع و مازوت سنگین است.

مازوت تولیدی این پالایشگاه قابلیت مصرف سوختی دارد.

ظرفیت تولید یک میلیون و ۵۹٠ لیتری بنزین در پالایشگاه دیده شده است.

این پالایشگاه ظرفیت اشتغال ۵۰۰ نفر را در سه شیفت کاری فراهم و خروجی اشتغال مستقیم نهایی آن بیش از ۳۰۰ نفر خواهد بود.

کد خبر 6092432

دیگر خبرها

  • آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان
  • ۱۰۸ درصد تعهدات اشتغال در رودسر محقق شده است
  • حذف ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری
  • ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری حذف می‌شود
  • استقبال وزیر تانزانیایی از انتقال دانش فنی ساخت لوازم خانگی ایرانی
  • مصرف ۳ هزار و ۸۸۵ میلیون کیلووات ساعت برق در استان همدان
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ زنی شد/تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین در روز
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم
  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌های ایرانی