Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برند زعفران در دنیا باید به نام قاینات ثبت شود گفت: در حال حاضر مشکل زعفران قاین این است که شناسنامه ندارد و باید سند تدوین شده زعفران که سالها است تدوین شده و خاک می‌خورد اجرایی شود. ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، فرهاد فلاحتی ظهر امروز در جشن شکرگزاری برداشت زعفران و زرشک قاینات اظهار داشت: در بحث زعفران تجربه خرید توافقی و حمایتی را از گذشته داشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: معمولا این گونه برنامه‌ها زمانی است که محصول روی دست کشاورز بماند و بازار فروش نداشته باشد.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: راهکار اساسی‌تر این است که ما بازارهای جهانی را برای محصول زعفران باز کنیم و این امر باید به صورت بسته بندی‌های شکیل و بازار پسند دنیا انجام شود که البته در حال انجام است و اقداماتی در این زمینه صورت گرفته است.

فلاحتی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا استفاده از بهره‌وری محصول داخلی را از صفر تا 100 خودمان داشته باشیم تصریح کرد: در این راستا اگر قرار است محصولی به فرآورده دارویی، آدامس و هر محصول دیگری تبدیل شود باید در داخل انجام شود.

خراسان جنوبی | زعفران قاینات به 35 کشور جهان صادر می شودحضور گردشگران آلمانی در مزارع زعفران قاین به روایت تصویربرداشت زرشک و زعفران قاین سالانه حدود 200 میلیارد تومان درآمدزایی دارد

وی به مشکلات کشاورزان اشاره و خاطرنشان کرد: برای دغدغه کشاورزان بسته ویژه‌ای را وزارت جهاد کشاورزی از کاشت تا برداشت تهیه کرده که باید عملیاتی شود.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر مشکل زعفران قاین این است که شناسنامه ندارد یادآور شد: برند زعفران در دنیا را باید به نام قاینات ثبت کنیم.

فلاحتی اظهار داشت: مرغوبیت زعفران قاین باید شاخصی برای زعفران‌های دیگر کشور باشد و سود برند قاین باید به دست کشاورزان برسد.

وی افزود: در حال حاضر متاسفانه بیشتر فواید دست دلالان است که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌هایی که دولت انجام می‌دهد و باید اجرایی شود به سمت این برویم که سود به دست کشاورز برسد.

 نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جشنواره ملی زعفران سال آینده در خراسان جنوبی برگزار خواهد شد  گفت: در این راستا مجوز گرفته شده است.

فلاحتی به سند تدوین شده زعفران اشاره کرد و اظهار داشت: درخواست ما این است سند تدوین شده زعفران که سالها است تدوین شده و خاک می‌خورد اجرایی شود.

انتهای پیام/ن

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۵۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد اغواکننده به شمسایی برای تبلیغ برنج!

به گزارش "ورزش سه"، وحید شمسایی اسطوره فوتسال ایران که اکنون هدایت تیم ملی این رشته را برعهده دارد، در سالیان گذشته یک مساله جالب را تجربه کرده است. او در چند مصاحبه به ماجرای برنج نخوردن خودش از سال‌ها قبل اشاره کرد و مدتی است این مساله به یک سوژه جالب تبدیل شده است.

شمسایی در مصاحبه دوشنبه شب خود در برنامه فوتبال برتر اتفاقی جالب را درباره برنج نخوردن خود تعریف کرد. او گفت: «چندی قبل یک برند برنج ایرانی برای کار تبلیغات پولی عجیب و غریب به من پیشنهاد داد تا بروم و برند برنج آنها را تبلیغ کنم! آنقدر مبلغ خوبی بود که قلقلکم آمد بروم. استخاره کردم که گفت تمام باورهایت از بین می‌رود.»

او ادامه داد:«این سوژه برنج نخوردن من دیگر عجیب شده است؛ در خیابان راه می‌روم، یک نفر داد می‌زند: "من هم برنج نمی‌خورم"! اتفاقات جالبی سر این ماجرا برایم افتاده که می‌توانم کتاب بنویسم. در ماجرای اخیر که اسراییلی‌ها ادا و اصول درآورده بودند و بنده‌های خدا دمشان گرم حمله کردند، پرواز ما برای جام ملت‌ها به تایلند لغو شد. با دردسرهای فراوان و همکاری وزیر و آقای تاج یک پرواز پیدا شد که به ترکیه برویم. در آن شرایط سخت آدم های دیگری که در پرواز بودند به مهماندار می‌گفتند برای وحید برنج نمی‌آورید؟!»

شمسایی با اشاره به پیشنهاد تبلیغاتی که برای یک برند برنج داشت، افزود: «خدا شاهد است که پیشنهاد تبلیغات خوبی داشتم. بعضی دوستان برایم تبریک تولدم را نمی‌فرستند اما سالگرد برنج نخوردنم را تبریک می‌گویند! با همه این ها من برنج را تعطیل کرده‌ام و دیگر نمی‌‌خورم.»

دیگر خبرها

  • گلایه والدین از افزایش قیمت برخی برند‌های شیرخشک
  • خودرو‌های سایپا، چشم «کره شمالی» را گرفت
  • پاکسازی منطقه نمونه گردشگری بوذرجمهر قاین
  • پیشنهاد‌های مالی وسوسه کننده به شمسایی برای مصرف برنج + فیلم
  • پیشنهاد اغواکننده به شمسایی برای تبلیغ برنج!
  • تشکیل کمیته تدوین سند احیاء ربع رشیدی تبریز
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • آیا شورای شهر بیرجند با احداث برج‌های ارتش موافقت می‌کند؟
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد