Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلامایسنا/ ایلام رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از کاهش 100درصدی تصادفات فوتی در حوزه درون شهری در ایام اربعین سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از کانال اطلاع‌رسانی پلیس،  سرهنگ «ابوالفضل کهزادی» اظهار کرد: درطرح ترافیکی اربعین سال جاری 100درصد تصادفات فوتی درون شهری نسبت مشابه به سال قبل کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: کنترل و نظارت محسوس و نامحسوس پلیس راهور بر رفتار کاربران ترافیک، استفاده ازدوربین مکانیزه ثبت تخلفات رانندگی ، رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان ، انجام اقدامات فرهنگی توسط اداره آموزش و فرهنگ ترافیک این پلیس و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در معابر درون‌شهری از عوامل و دلایل کاهش تصادفات بوده است.

کهزادی به افزایش 3 برابری تردد زائران در ایام اربعین امسال اشاره و خاطرنشان کرد : با وجود اینکه اکثر شهرهای استان در مسیر عبور زائران و افزایش نسبی ترددها و ازدحام جمعیت درمبادی ورودی و خروجی شهر مهران ،هیچ‌گونه حادثه ترافیکی منجر به مرگ در معابر درون شهری استان رخ نداده است .

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان تصریح کرد: این کاهش در نتیجه برنامه‌ریزی هدفمند و همکاری شهرداری‌ها ،دستگاه‌های امدادی و تلاش شبانه‌روزی پرسنل سخت کوش راهنمایی و رانندگی استان در اجرای کامل طرح جامع انضباط ترافیکی اربعین و برخورد قاطع با متخلفین و برهم زنندگان نظم ترافیکی و کنترل تخلفات حادثه ساز در سطح استان و همچنین افزایش رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی هم عزیزان حاصل شده است.

وی ابراز امیدواری کرد با تداوم همکاری ها دیگر ایام سال ،روز به روز شاهد کاهش تصادفات و تلفات در سطح کشور و استان باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اربعین ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۵۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم

نیم قرن قبل، در ایران انواع گواهینامه از سه نوع به دو نوع کاهش یافت.

به گزارش اطلاعات آنلاین، نیم قرن پیش مسئولان به این نتیجه رسیدند که دو نوع گواهینامه پایه یک و دو برای رانندگی کفایت می‌کند.

روزنامه اطلاعات اول اسفند ۱۳۵۲ گزارشی از تغییر تقسیم بندی انواع گواهینامه رانندگی منتشر کرد. همچنین در ادامه عکس‌هایی از اعمال قانون یک افسر راهنمایی رانندگی زن در خیابان‌های تهران نیم قرن پیش تماشا کنید.

دیگر خبرها

  • (تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم
  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان
  • بیشترین علت تصادفات درون‌شهری کردستان اعلام شد
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی
  • کاهش ۱۴درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای
  • موتورسیکلت‌ها با ۳۵ درصد از عوامل تصادفات درون شهری هستند
  • اعتبار سدسازی در ایلام قطره چکانی است
  • تبریز؛ فقیرترین کلانشهر کشور در حوزه هوشندسازی/ افزایش تلفات تصادفات درون شهری نگران کننده است
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد