Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@13:07:25 GMT

آموزش فرهنگ ترافیکی برای نسل آینده

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۵۵۳۱۹

آموزش فرهنگ ترافیکی برای نسل آینده

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ناهید شهرامی نیا سرپرست اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در حاشیه مراسم کودک و ایمنی که با حضور دانش آموزران مقطع ابتدایی برگزار شد، گفت: این اداره کل در راستای برنامه‌های آموزشی، فرهنگی خود اقدام به برگزاری مراسم کودک و ایمنی با هدف آشنایی نسل نوپا و آینده ساز با مسایل ایمنی در جاده‌ها از جمله استفاده از پل عابر پیاده، دقت به تابلو‌ها و علائم و شناخت حرفه راهداری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این مراسم مفاهیم ایمنی عبور و مرور به دانش آموزان و نهادینه ساختن فرهنگ تردد و مقررات راهنمایی و رانندگی و شناخت فعالیت‌های راهداری در قالب نمایش‌های موزیکال به دانش آموزان آموزش داده شد.

شهرامی نیا از دانش آموزان به عنوان سرمایه کشور یاد کرد و گفت: این افراد در آینده مسولیت‌های مختلف کشور را بر عهده می‌گیرند تا خدمات مطلوبی به مردم ارائه کنند.

سرپرست اداره ایمنی و ترافیک راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران دانش آموزان را افرادی دارای هوش و توان فکری بالا دانست و افزود: این افراد می‌توانند نقش موثر و مفیدی در کاهش سوانح رانندگی و رعایت قوانین و مقررات داشته باشند و ما را در این مسیر کمک و یاری دهند.

مراسم کودک و ایمنی  با حضور جمعی از مسولین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، آموزش و پرورش، پلیس راهور و با مشارکت مدارس مرکز استان در سالن آمفی تئاتر ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد.

انتهای پیام/ م

ضرورت آموزش فرهنگ ترافیکی برای نسل‌های آینده

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث وضعیت راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۵۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدرسه‌ای در یزد با رویکرد تحول و نوآوری، علاوه بر تعلیم و تربیت درس زندگی نیز به دانش آموزان می‌آموزد.

همه برنامه‌های این مدرسه به سمتی پیش می‌رود که دانش آموزان را با زندگی بهتر آشنا کند.

نظافت این مدرسه با خود دانش آموزان است وهر دانش آموز خودش را مسئول زیبایی مدرسه می‌داند.

در خیلی از برنامه‌ها همه‌ی کار‌ها به دست خود دانش آموزان انجام می‌شود و اداره برنامه‌ها و کار‌ها را بچه‌ها با همکاری یکدیگر انجام می‌دهند.

نکته قابل توجه این است که در برنامه‌های این مدرسه دانش آموزان حق انتخاب دارند تا با سلیقه خود انتخاب کنند و معلمان مدرسه در همه برنامه‌ها با دانش آموزان همکاری و مشارکت دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معلم؛ روایتگر تاریخ و مظهر فرهنگ
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • اجرای طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • طرح «هر مدرسه یک نهالستان» در دماوند اجرا شد
  • شناسایی و برخورد با ۵۶۲۷ مورد تجاوز به حریم راه‌های مازندران
  • ضرورت توجه به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم در جامعه
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد
  • دانش آموزان دیجیتالی، کلافه از امر و نهی ها
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد
  • ریزش سنگ در جاده پلدختر - خرم‌آباد