Web Analytics Made Easy - Statcounter

وی گفت که این اعتبار در پی وعده وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی نسبت به اختصاص این میزان اعتبار به هنگام بازدید از این طرح محقق شده است. 

دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در جریان سفر یک روزه در تیرماه امسال به شهرهای نوشهر و چالوس وعده داده بود که ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت دانشکده مرتبط به دانشگاه های علوم پزشکی، خرید یک قطعه زمین برای ساخت اداره بیمه سلامت نوشهر ، توسعه بنا و راه اندازی تاسیسات موتورخانه اورژانس نوشهر ، تهیه آمبولانس برای مراکز درمانی کجور و کلاردشت، تهیه اتوبوس آمبولانس برای جاده کندوان و نیز بخش های دیالیز بیمارستان چالوس تخصیص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سیدرحیم سیدپور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:  این اعتبار در قالب اوراق بهادار در اختیار دانشگاه علوم پزشکی مازندران قرار گرفت و هم اکنون پیمانکار مربوطه مشغول فعالیت در این پروژه درمانی در این شهرستان است.

عملیات اجرای طرح اورژانس نوشهر در دی ماه سال ۱۳۹۴ آغاز شد و با صرف اعتباری بیش از یک میلیارد تومان عملیات پی ریزی و اسکلت فلزی آن انجام گرفت و در ادامه به علت کمبود نقدینگی مدت یکسال ادامه روند اجرایی طرح متوقف شد.

مدیر شبکه بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی نوشهر میزان روند پیشرفت فیزیکی این طرح را حدود ۷۵ درصد اعلام و ابراز امیدواری کرد این طرح در دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

این طرح در ۲ طبقه با زیربنای حدود ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع در حال اجرا است و شامل  ۱۲ تخت اورژانس سرپایی و ۲۴ تخت اورژانس بستری است.

بیمارستان نوشهر دارای بخشهای بستری داخلی – جراحی عمومی – کودکان – نوزادان- زنان وزایمان- ارتوپدی- ارولوژی- جراحی چشم گوش حلق و بینی- زایشگاه- تالاسمی- دیالیز- اورژانس- بخشهای ویژه آی سی یو ۶ تخت و سی سی یو ۶ تخت است. تعداد تخت مصوب ۸۹ و تخت فعال ۷۹ تخت است.

شهرستان نوشهر با جمعیتی دستکم ۱۲۲ هزار و ۴۵۰ نفر درغرب مازندران قرار دارد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوشهر اورژانس بیمارستانی تخصیص اعتبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۵۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق جان دوباره به اورژانس کشور

رئیس اورژانس ۱۱۵ کشور از تزریق ۱۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان فوریت‌های پزشکی کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، جعفر میعادفر، امروز_ دوشنبه، دهم اردیبهشت_ در دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، تا پایان سال‌جاری با تزریق یک‌هزار و ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان فوریت‌های پزشکی استان‌های سراسر کشور، مشکل فرسودگی نیمی از این خودروهای زندگی‌بخش مرتفع می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت ۵۳ پایگاه اورژانس زمینی در استان کهگیلویه و بویراحمد و یک پایگاه اورژانس هوایی در مرکز استان، افزود: با توجه به وضعیت استان، فاصله زیاد شهرستان گچساران با مرکز استان و همچنین ظرفیت مناطق نفت‌خیز، نیازمند همراهی این مجموعه برای راه‌اندازی و توسعه اورژانس هوایی در این شهرستان هستیم.

رئیس اورژانس ۱۱۵ کشور گفت: امیدواریم با هم‌افزایی در جهت حل مشکلات اورژانس هوایی در چارچوب مسئولیت اجتماعی بتوان مشکلات این شهرستان را حل کرد و خدمات مورد نیاز مردم و همچنین کارکنان حوزه نفت و گاز کچساران را ارائه کرد.

وی تصریح کرد: تأمین ۳۰۰ آمبولانس آفرود برای امدادرسانی در مناطق کوهستانی و سخت گذر مانند کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار است.

به گزارش ایمنا، در سفر دو روزه رئیس اورژانس ۱۱۵ کشور، به کهگیلویه و بویراحمد، کلنگ ساختمان پایگاه اورژانس جاده‌ای آب سفید با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و به مساحت ۲۴۰ مترمربع واقع در محور یاسوج بابامیدان، ساختمان پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی یاسوج و پایگاه اتوبوس آمبولانس با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال و مساحت ۳۶۰ مترمربع، واقع در شهرستان بویراحمد جاده کمربندی ورودی شهرک‌های صنعتی و ساختمان پایگاه اورژانس جاده‌ای لیشتر با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و به مساحت ۴۵۰ متر مربع، واقع در شهرستان گچساران منطقه لیشتر به زمین زده شد.

کد خبر 749107

دیگر خبرها

  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • وزیر کشور : عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار