Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس پس از شکایت یک میلیون یورویی برانکو ایوانکوویچ با شکایت ۵۰۰ هزار یورویی ماریو بودیمیر روبرو شد. بازیکنی که تنها پنج ماه در پرسپولیس بود و با کمترین اثرگذاری در هت تریک قهرمانی سرخ ها تصمیم گرفت این تیم را ترک کند تا با تعلل مدیران وقت باشگاه، شکواییه ای را تنظیم کرده و بابت مطالبات خود اعلام شکایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس که در شوک این شکایت بود حالا باید با مهاجم فعلی خود نیز در زمستان تسویه حساب کند تا جونیور برانداو نیز به صف شاکیان این باشگاه در کمیته انضباطی فیفا اضافه نشود. حساب سر انگشتی میزان بدهی باشگاه پرسپولیس به خارجی های طلبکار رقم هنگفتی را نشان می دهد که پرسپولیسی ها باید در کوتاه ترین زمان ممکن آن را جبران کنند.

تیمی که برای تامین هزینه های فعلی اش با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کند باید پاسخ طلبکارانی را بدهد که نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان پول می خواهند.

پرسپولیس در حالی با بدهی میلیاردی دست و پنجه نرم می کند که نگاهی مختصر به قراردادهای مالی قبلی طلبکارانش گواه اختلاف فاحشی است که توسط برخی واسطه ها ایجاد شده است.

بودیمیر در کرواسی ماهیانه ۱۵۰۰ یورو می گرفت اما با قرارداد ۵۰۰ هزار یوروریی برای یک فصل و نیم به پرسپولیس آمد. مهاجمی که سطحش همان مقدار ناچیز در کرواسی بود چرا که وی در بازگشت به لیگ کشور خود باز هم همین مبلغ را به عنوان دستمزد ماهیانه دریافت می کند.

حیف و میل پول های کلانی که بی هیچ حساب و کتابی برای خارجی های بی کیفیت در نظر گرفته می شود اما بی توجه به پرداخت آنها مدیریت ناصحیح خود را ادامه دادند تا پرسپولیس بار دیگر یکی از باشگا های پرونده دار در کمیته انضباطی فیفا شود.

امضاهایی که در دوران مدیریت محمدحسن انصاریفرد پای برگه قراردادها نخورده است اما او در مقام مدیرعامل موظف به تسویه آنهاست.

خارجی های طلبکار پرسپولیس طبق همین قراردادها یوروهای خود را خواهند گرفت تا باز هم پولی که باید صرف خوشحالی هواداران پرسپولیس شود پایه و اساس نگرانی را در دل آنهایی که تلخی محرومیت از حضور در نقل و انتقالات را با شاهکار علی اکبر طاهری و مهدی طارمی زیر زبان دارند بکارند. تیمی که الفبای باشگاهداری را مدیرانش یاد نگرفته اند اما خیلی خوب بلدند پای قراردادهای چند صد هزار یورویی تمرین امضا کنند.

حیف و میل مشهود ارزی در باشگاه پر طرفداری که مدافع عنوان قهرمانی است حالا بلای جان آنها شده است تا این تیم با چنین اشتباهات فاحش مدیریتی در مسیر سراشیبی قرار گیرد.

کد خبر 4760741 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس پرداخت مطالبات تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران کشتی آزاد گابریل کالدرون کشتی فرنگی باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتسال ایران هندبال فوتسال تیم فوتبال تراکتور تیم فوتبال سایپا تهران ووشو قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۵۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در تمرینات پرسپولیس؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست

ستاره قطری پرسپولیس با زدن یک پنالتی به سمت دروازه‌بان جوان پرسپولیس، باعث شکسته شدن هر دو دست این گلر شد. محمد گندمی دروازه‌بانی است که پس از درخشش در تیم‌های پایه، با تیم بزرگسالان تمرین می‌کند

گندمی به عبدالکریم حسن گفته بود حتما پنالتی او را مهار می‌کند و ستاره قطری هم در پاسخ به او گفت"من پنالتی را به وسط می‌زنم و تو فقط آن را بگیر". عبدالکریم حسن با قدرت پنالتی را به سمت دروازه گندمی شلیک کرد که باعث شد هر دو دست این دروازه‌بان از ناحیه مچ دچار شکستگی شود!

منبع: طرفداری

tags # عبدالکریم حسن سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس
  • شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش
  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟
  • اتفاق عجیب در تمرینات پرسپولیس؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست
  • بیش از ۹۵ درصد قراردادهای کار موقت هستند