Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فرمانده یگان های ویژه ناجا، پلیس مقتدر را امین مردم دانست و گفت: اقتدار و صلابت نیروهای امنیتی و انتظامی ضامن امنیت جامعه است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "حسن کرمی" در جمع کارکنان یگان ویژه استان مرکزی با اشاره به اینکه یگان های ویژه ناجا یکی از راهبردی ترین نیروهای عملیاتی ناجا به شمار می روند، اظهار داشت: امروز حضور یگان ویژه در عرصه های مختلف ملی و مذهبی بسیار پرشور و چشمگیر است که این نشان از تقویت بنیه انقلابی و اسلامی کارکنان این مجموعه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اقتدار و صلابت را یکی از خصایص مهم و کارآمد کارکنان یگان ویژه دانست و گفت: اقتدار و صلابت اگر با رافت و مهربانی در جهت آرامش و امنیت مردم کشور همراه باشد، بسیار دلنشین و قابل تقدیر است که بحمدالله امروز یگان ویژه را همه مردم با این خصوصیت می شناسند.
فرمانده یگان های ویژه ناجا، پلیس مقتدر را امین مردم دانست و تاکید کرد: اقتدار و صلابت نیروهای امنیتی و انتظامی ضامن امنیت جامعه است.
این مقام ارشد انتظامی گفت: پلیس ما از ویژگی ها و شایستگی هایی همچون داشتن ایمان، مردمی بودن ، بصیر و مجاهد و شهادت طلبی و مطیع رهبر بودن برخوردار است به همین دلیل از هر روز دیگر عزتمندتر است.
فرمانده یگان های ویژه ناجا برقراری امنیت و آرامش را برای مردم امری بدیهی دانست و خاطرنشان كرد:‌ جایگاه امنیت در عرصه های اجتماعی برهمگان مشخص است و پلیس به‌عنوان مجری قانون، در جامعه ما از جایگاه ویژه ای برخوردار است و امروز نیروی انتظامی با حضور و عمل خود در ایجاد امنیت پایدار نشان داده كه با بصیرت كامل و پیروی از اوامر فرماندهی معظم كل قوا در ایجاد امنیت مطلوب، مقتدرانه پای كار و دفاع از این نظام مقدس، ایستاده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: یگان ویژه ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۵۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران در امنیت کامل/ ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا تمهیدات این یگان در مورد اعزام زائران به عمره را تشریح کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار رضا بنی اسدی فر فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا، با اشاره به اعزام اولین گروه زائران عمره از فرودگاه حضرت امام خمینی (ره)، گفت: اعزام زائران با امنیت کامل و در آرامش شروع شده و در ۱۱ ایستگاه پروازی ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: پس از ۹ سال وقفه از سوم اردیبهشت ماه سال جاری عملیات اعزام زائران حج عمره از سر گرفته شد که پلیس فرودگاه‌های فرماندهی یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا با آمادگی کامل تا ۱۳ اردیبهشت ماه عملیات رفت را به پایان خواهد رساند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: امسال با هماهنگی صورت گرفته تمام پرواز‌ها توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران صورت می‌پذیرد و بیش از ۵ هزار زائر عمره و خدمه، از طریق فرودگاه‌های مشخص شده، اعزام خواهند شد.

سردار بنی اسدی فر در خصوص دارو‌های ممنوعه در کشور عربستان، گفت: ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان ممنوع استکه شامل هیرومرفین، آمپول پتیدین، آمپول مرفین، شربت اکسپکترانت کدئین، قرص و آمپول ترامادون، قرص متیل فنیدات، آمپول و قرص بوپرنورفین، آمپول و قرص دیازپام، قرص استامینوفن کدئین، شربت و قرص متادون است و زائران مراقب این مسأله باشند.

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا گفت: همکاران من در فرودگاه‌های سراسر کشور عملیات حج عمره را به عنوان یک فرصت تلقی کرده و متقاضی خدمت به زائرین خانه خدا در این ایام است.

دیگر خبرها

  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • توضیح سردار رادان درباره گشت ارشاد/ مهمتر از طرح نور، پلیس ماموریتی ندارد!
  • سردار رادان: پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد
  • سردار رادان: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای «طرح نور» نیست
  • طرح نور در کنار ماموریت‌های دیگر پلیس ادامه خواهد داشت/ پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد
  • پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور نیست
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور وجود ندارد
  • اعزام زائران در امنیت کامل/ ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان
  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود