Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تیم فوتبال تراکتور در حالی روز گذشته مقابل استقلال تن به شکست داد که در این بازی از سیستمی با حضور ۳ مدافع بهره می‌برد. تاریخ انتشار: 15:52 - 11 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۳۸۹۲

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم فوتبال تراکتور روز گذشته (جمعه) در حالی مقابل استقلال تن به شکست سنگین ۴ بر ۲ داد که دنیزلی تیمش را با تغییرات گسترده راهی میدان کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته عجیبی که درباره ترکیب تراکتور مقابل استقلال وجود داشت، استفاده از سیستم ۳ دفاعه توسط مصطفی دنیزلی بود.

دنیزلی مقابل استقلال در حالی دست به چنین ریسکی زد که برای نخستین در این فصل شاهد حضور ۳ مدافع در سیستم تراکتور بودیم و در نهایت این تصمیم دنیزلی باعث شد که تراکتور در خط دفاعی با مشکلات زیادی مواجه شود و در نهایت ۴ بار دروازه خود را باز شده، ببیند.

این اتفاق در حالی افتاد که فصل گذشته جان توشاک سرمربی ولزی تراکتور هم استفاده از ۳ مدافع را مقابل استقلال در دستور کار خود قرار داد که منجر به شکست ۳ بر صفر تراکتور مقابل استقلال شد.

حالا باید دید که آیا تراکتور در دیدار بعدی خود مقابل سپاهان هم از این سیستم استفاده می‌کند یا دنیزلی بار دیگر تیمش را به همان سیستم قبلی برمی‌گرداند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر استقلال تراکتور میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۵۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد

مدافع ۳۰ ساله بایرن مونیخ در بازی برگشت با رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا غایب خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل گوئریرو که در جریان شکست 3 بر یک شب گذشته (شنبه) بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت در هفته سی‌ودوم بوندس‌لیگای آلمان دچار مصدومیت شد و در دقیقه 17 جای خود را به لئون گورتسکا داد، به نظر می‌رسد نمی‌تواند در بازی‌های باقیمانده فصل جاری برای باواریایی‌ها به میدان برود.

باشگاه بایرن مونیخ با انتشار بیانیه‌ای در تشریح آخرین وضعیت مدافع چپ خود اعلام کرد؛ رافائل گوئریرو از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت رباط و کپسول شده است و در بازی‌های پیش رو غایب خواهد بود.

مدیر ورزشی بایرن مونیخ: ماندن توخل غیرممکن است

به این ترتیب این مدافع پرتغالی به طور حتم بازی برگشت با رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد. شاگردان توخل در حالی چهارشنبه شب در برنابئو به مصاف رئال می‌روند که در بازی رفت به تساوی 2-2 مقابل این تیم دست یافتند.

بایرن پس از بازی با رئال مادرید، تنها دو بازی دیگر در بوندس‌لیگا مقابل تیم‌های ولفسبورگ و هوفنهایم خواهد داشت و پرونده این فصل برای‌شان بسته خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترزیچ: رویای دورتموند تکرار قهرمانی سال 1997 است
  • افشای بیماری سرمربی معروف خارجی در ایران
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!
  • مدافع مورد علاقه تارتار و تکرار لحظه خاص (عکس)
  • نکونام: اگر کسی اشتباه کند تاوانش را می‌دهد
  • گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد
  • دو مدافع استقلال آماده دیدار با ذوب آهن شدند
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • تکرار داستان جشن قهرمانی تراکتور در لیگ هلند + فیلم