Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@04:04:02 GMT

۲ باب منزل مسکونی در میاندوآب وقف شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۵۶۲۰۱

۲ باب منزل مسکونی در میاندوآب وقف شد

میرشریف موسوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این ساختمان‌ها با نیت مساعدت به زوج‌های جوان نیازمند در این شهرستان وقف شده‌است. 

وی افزود: یکی از ساختمان‌ها به یک زوج جوان واگذار شده و دیگری هم به‌زودی واگذار یا از طریق اجاره آن در تامین جهیزیه برای زوج‌های جوان نیازمند تحت پوشش نهادهای حمایتی هزینه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: امسال ۱۰۰ درصد برنامه‌های مصوب شهرستانی در حوزه درآمد موقوفات تحقق یافته که با ادامه این روند تا پایان سال درآمد آنها در این شهرستان نسبت به برنامه مصوب به ۲۰۰ درصد افزایش پیدا می کند.

«موسوی»، با اشاره به رشد ۳۰۰ درصدی درآمد موقوفات در سال ۹۷، بیان کرد: امسال با جذب یک میلیارد ریال اعتبار عمرانی در حوزه بازسازی بقاع متبرکه، به زودی عملیات عمرانی زیارتگاه «سیدتاج‌الدین (ع)» آغاز خواهد شد.
وی افزود: تاکنون نزدیک به هزار متر مربع عملیات عمرانی در بقاع متبرکه این شهرستان اجرا شده است.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه میاندوآب با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی از جمله آرامش بهاری، سوگواره یاس‌ نبوی، احلی من‌العسل، رهروان زینبی و سایر برنامه‌های دینی و مذهبی، گفت: امسال مراسم اربعین حسینی با حضور پرشور و گسترده زائران در محل زیارتگاه سیدتاج‌الدین(ع) این شهرستان برگزار شد.
وی همچنین از تلاش و پیگیری‌های این اداره در به روزرسانی اجاره‌های املاک موقوفه و رسالت مهم اوقاف در مصرف درآمد موقوفات بصورت دقیق و مناسب در محل مورد نظر واقف خبر داد و افزود: در راستای به روزرسانی اجاره‌ها برخی از آنها نسبت به سال‌های گذشته چهار برابر افزایش یافته است.
بیش از یکهزار موقوفه شامل انتفاعی و غیرانتفاعی در میاندوآب ثبت شده‌است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه میاندوآب وقف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۶۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش منزل مسکونی در اهواز

به گزارش تابناک، شاپور باقری امروز (۱۵ اردیبهشت‌ماه) اظهار کرد: ساعت ۲۳:۱۰ (۱۴ اردیبهشت‌ماه)، یک ساختمان دو واحدی در کوی ملت اهواز به دلیل گودبرداری غیر اصولی در زمین مجاور و آبگرفتی ناشی از ریزش باران، دچار تخریب شد.

وی افزود: نجاتگران جمعیت هلال احمر اهواز بلافاصله پس از اعلام خبر حادثه از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات، به محل حادثه اعزام شدند. با انجام ارزیابی‌های اولیه و تثبیت صحنه حادثه، خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز گفت: پس از ایمن‌سازی صحنه حادثه، این عملیات در ساعت ۰۰:۲۰ بامداد پایان یافت.

دیگر خبرها

  • کشف دومین منزل انباشت زباله در بجنورد!
  • در هیچ کشوری مانند ایران رهن و اجاره گرفته نمی‌شود
  • دومین منزل انباشت زباله در بجنورد کشف شد
  • نجاتگران هلال احمر جاجرم به متاثرین از سیل امدادرسانی کردند
  • تخلیه آب از ۱۳۰ منزل مسکونی در استان اصفهان
  • ریزش منزل مسکونی در اهواز
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی درگرگان
  • معافیت ویژه مازندران در پذیره اجاره موقوفات
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در گرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش‌سوزی منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان